kuinka nopeasti saisitte 10 000 euroa kasaan?
niin, ajattelin ruveta säästämään ja tavoitteenani olisi saada 10 000 euroa kasaan jotenkin. olen tällä hetkellä hoitovapaalla joten haastetta löytyy mutta toisaalta muutakaan "järkevää" tekemistä en ole talousasioissa keksinyt.
kuinka pitkään sinulla kestäisi saada kasaan tuo summa ja mistä joutuisit luopumaan?
Kommentit (93)
Reilu pari vuotta. Saan säästöön kuukaudessa 300-400e.
Siihen menisi noin 100 000 kuukautta.
Vanha viesti, mutta minulla on yleensä 20-40 k rahaa käyttötilillä.
Noin viikossa saisin kasaan, mutta olen luopunut siitä elämästä jo vuosia sitten. Laillisesti siihen menisi varmaan 4-5 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Jos nyt alkaisin säästämään niin. 1000e/kk menisi säästöön helposti. Eli maksimissaan 10kk, niukimmillaan varmaan 7kk.
-0len ollut ilman säänn. tuloa n. 13 v. Olisihan siinä tekemista.- Eläkkeellä voisi tuloa saada. Mutta odotusta on myös reilusti. -Toisaalta tulot nousisivat eläkkeellä, jota taas harvemmalle kävisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
No, jos tulee mieliteko niin kuin Andy McCoylla lähteä ostamaan Amsterdamista perseddä...
8v jos laskisin että satkun saisin kuussa jemmaan.
Olen pienituloinen ja on yksi lapsi. Menisi 2 vuotta ilman että erityisesti mistään tinkisi. Paitsi jos tulisi suuria menoja niin sitten koko homma kaatuisi.