Tykkäättekö muiden ihmisten poikalapsista? Esim. 4-9 -vuotiaista pojista?
Itsestäni tuntuu, että muiden ihmisten suloisista tytöistä on helppo tykätä, mutta villit, painivat, meuhkaava ja kovaa ja korkealta huutaen puhuvat pojat on ihan kauheita. Itse asiassa kaikki pojat... ulkoisesti mitäänsanomattomia ja uhkuvat niitä asioita joita itse en niin arvosta... Taaperopojathan on ihania, mutta leikki-iästä ylöspäin.... =/
Tietysti omat pojat on varmasti eri asia, mutta pidättekö muidenkin pikkupojista?
Kommentit (114)
pojat ovat kultaakin kalliimpia! tytöt ovat turhia
poika tuli paljon tuli, tyttö tuli tyhjä tuli
Sukupuolella ei ole tässä asiassa merkitystä, tai melkeinpä tytöistä pidän vähemmän
Jostain syystä kaikki tuntemani 4-9 -vuotiaat tytöt ovat nirppanokkia, primadonnia, motorisesti ikäisiään poikia jäljessä sekä huonokäytöksisiä vinkujia, jotka kimittävät ja vaativat koko ajan jotain.
Pojat sanovat asiat niin kuin ne on ja ovat huumorintajuisia.
Olen tavannut elämäni aikana ihan muutaman lapsen, joista en ole kauheasti pitänyt. Heissä on ollut sekä tyttöjä että poikia. Tytöt ovat kiusanneet toisia ja pojat hajottaneet tahallaan toisten omaisuutta. Yhteistä heille on ollut kamalat vanhemmat.
tai ole pitämättä muista ihmisistä, olivatpa ne lapsia tai aikuisia tai kumpaa sukupuolta tahansa.
Mukavia, hellyttäviä, söpöjä, ihania, älykkäitä, fiksuja ja näppäriä samoin kuin vastenmielisiä, itsekkäitä tai ei-niin välkkyjä kun on ihan tasasesti joka ikäryhmässä sukupuolesta tai kansallisuudestakaan riippumatta.
Muodostan sen pidän/en pidä tapaus eli ihminen kerrallaan.
Uskomattoman törkeitä kommentteja!
mä kyllä luulen että tämä tyttövihamielisyys johtuu just siitä, kun ei olla saatu sitä tyttöä niin ne pojat, joita siis itsellään näillä on sitten muka niin superihania. Löytyy omasta lähipiiristänikin niin ärsyttäviä poikia kuin tyttöjäkin.Kasvatuksesta se on kiinni paljolti millainen lapsi on toisia kohtaan olkoot tyttö tai poika.Pojilla on enemmän just näitä keskittymisvaikeuksia adhd:ta,yökastelua ym...
vaikka itelläni on poikia. Usein ne on niin rumiakin :D! Tytöt on suloisempia pinkkeine mekkoineen. TUskimpa munkaan pojista moni tykkää. Onneksi mä tykkään.
pojat on ihanan sosiaalisia ja rehellisiä, tytöt taas kaikkea muuta. tytöt on kamalia
pojat on ihanan sosiaalisia ja rehellisiä, tytöt taas kaikkea muuta. tytöt on kamalia
ketkä huutavat, tai sanoisinko kirkuvat. Mut kummallisia ihmisiä tällä palstalla. Pitäiskö teijän muuttaa jonnekkin yksityiselle lesbosaarelle tyttöjenne kanssa. Siellä saisitte elää rauhassa ja suloisesti.
Ei taitais lopulta pinne kestää ja olla kovin viihtyisää kun tytöt klikkiytyisivät, aloittaisivat syrjintäsnsä ja kirkuisivat . Unohtamatta juoruilua.
AP varmaan on huomannut tutkimustuloksista et tytöt pahempia koulukiusaajia kuin pojat..
Mut wihän se haittaa kun ne on niin sulosia.
Mulla muuten tyttö sekä poika.
Todella vastenmielistä ja ala-arvoista haukkumista.
Ymmärrättekö te edes mitä te teette kun haukutte lapsia ällöttäviksi, inhottaviksi ja vastenmielisiksi?
Toivottavasti omat lapseni ei tapaa teistä yhtäkään.
Te jotka haukutte pieniä tyttöjä, väheksytte omaa sukupuoltanne. Poikia haukkuvat taas halvennatte miehiä. Milloin (melkein) kaikista naisista on tullut niin feministejä että kaikki vastakkaista sukupuolta olevat pitää haukkua heti vauvasta asti sioiksi ja inhottaviksi?
Ettekö te poikia inhoavat pidä omista miehistännekään?
Jospa tosiaan muuttaisitte johonkin femmelandiaan huutelemaan toisillenne.
ole koskaan ollut mikään superlapsirakas ihminen. Omat lapset on tietysti tietysti eri asia, ovet rakkaita, mutta en tiedä miksi pitäisikään vieraista niin tykätä. Muutama keskivertoa mukavampi lapsi on tuttavapiirissä, mutta se mukavuus ei johdu sukupuolesta, vaan kasvatuksesta ja hyvästä käytöksestä.