Tykkäättekö muiden ihmisten poikalapsista? Esim. 4-9 -vuotiaista pojista?
Itsestäni tuntuu, että muiden ihmisten suloisista tytöistä on helppo tykätä, mutta villit, painivat, meuhkaava ja kovaa ja korkealta huutaen puhuvat pojat on ihan kauheita. Itse asiassa kaikki pojat... ulkoisesti mitäänsanomattomia ja uhkuvat niitä asioita joita itse en niin arvosta... Taaperopojathan on ihania, mutta leikki-iästä ylöspäin.... =/
Tietysti omat pojat on varmasti eri asia, mutta pidättekö muidenkin pikkupojista?
Kommentit (114)
Hyi vittu! Inhoan KAIKKIA poikalapsia. Ärsyttäviä räkänokkia kaikki. ONNEKSI ei itsellä ole poikia!
kuinka te aikuiset ihmiset, monet vielä äitejä, puhutte pienistä pojista!
Olen harmitellut sitä, kuinka huonosti Suomessa ylipäänsä suhtaudutaan lapsiin verrattuna moneen muuhun maahan, joissa lapsia ihastellaan ja puetaan kauniisti, mutta tämä poikayökkäily on ihan käsittämätöntä! Hävetkää! Kuinka aikuiset ihmiset voivat pienistä lapsista puhua noin rumasti?
Täytyy olla jotain mennyt pahasti pieleen omassa lapsuudessa. On ihan sairasta, että pienet lapset, pojat herättävät noin negatiivisia tunteita.
Millä muulla eläinlajilla kuin ihmisellä on näin, että inhoaa oman lajin poikasia? Eläinkunnassa se olisi sairasta ja sitä se on ihmiselläkin.
kukaan ei voi vapaaehtoisesti haluta itselleen tai perheeseensä pelkkiä tyttöjä.ei todellakaan niin säääälittäviä tapuksia verisine siteineen
joistakin pidän, esimerkiksi toinen kummipojistani on kiva.
Näinkö kieroutunutta porukkaa Suomessa asuu? Aikuisia? Kirjoitus- ja lukutaitoisia? Useimmat itse äiti-ihmisiä, vastuullisia vanhempia?
Lapsissa on toisinaan harmillisia käyttäytymistapoja, mutta kyllä aikuisten pitäisi päästä tuollaisen "inhon" yläpuolelle. Missä viisaus?
mutta oman pojan myötä olen oppinut näkemään muidenkin pojissa niitä samoja hauskoja piirteitä kuin omassa pojassani. Enää ne muiden kakarat eivät tunnu niin sietämättömiltä kuin silloin joskus ennen.
mulla 3 kpl ja en vaihtais pois.poikien kanssa on kiva harrastaa kaikkea, ovat rehtejä ja reippaita, eivätkä kitise turhista!!
tyttöjen menkkaveret ällöttää. jos saisin tytön, se ois katastrofi. YÖK. ehkä antaisin adoptioon...
mutta suurin osa tuon ikäisistä tytöistä on todella ikäviä käytökseltään. Juontaa juurensa kahdestaan leikkimisen kulttuurista, mitä tytöillä suositaan.
pakko suhtautua mustalla huumorilla, se dildo tytön tyynyn alla oli paras!!
80% kirjoittajista ei ole tosissaan, muuten menee kyllä usko ihmiskuntaan.
Minulla on kaksi poikaa, ja varmasti tuttuus vaikuttaa. Kyllä, pidän tuon ikäisistä pojista, miksi en pitäisi? Tietysti on yksilöeroja, mutta tuon ikäiset häiriköt ovat vanhempiensa luomuksia, että sitten en pidä heidän vanhemmistaan.
Kuten sanottu, tyttöjen maailma on jäänyt etäiseksi. Olen nähnyt siitä ikäviä piirteitä; tunnistan tuon juonimisen. Vanhimman poikani tyttökaveri harrasti sitä tosi ikävästi, koitti saada poikaani mukaan sopimuksiin, kenen kanssa leikitään. Poikien maailmassa kaverihenki ja suoruus on ihan parasta.
Pukeutuminen vaikuttaa paljon, mihin vanhemmat vaikuttavat lähes 100%:sti. Onhan se kamalan näköistä, jos kuusivuotiaalla kauhtunut kypärämyssy pyörii päässä, haalarin puntit ylettyvät pohkeisiin ja hanskat repsottavat. Tämä pätee kyllä mielestäni molempiin sukupuoliin.
Pelkkään pinkkiin ja vaaleanpunaiseen puetut tytöt on kyllä kauhistus.
Toiset pojat ihastuttavat, toiset vihastuttavat. Kuten tytötkin. Käytöksestä ja persoonallisuudesta se on kiinni, ei ulkonäöstä tai vaatetuksen väristä.
ja haukun tyttöjä, niinkuin tekin poikia.
Meillä ei ole yksikään poika ole hyppinyt sängyllä tai heitellyt tyynyjä.
Naapurin eskari tytöllä porttikielto meille riehumisen vuoksi.
Varoituksi on annettu, mutta ei ottanut opiksi.
Hyppi jatkuvasti mieheni niskaan, ryömi pöytien alle, piiloutui vaatekaappiin tiputtaen kaikki vaatteet ja ehdotti leikkejä, jotka olisi saaneet kauhean sotkun aikaan. Pissasi pihallenne ja kiipeili puihimme.
Meillä poikia päivittäin kylässä ja ongelmia ei ole koskaan ollut. Välillä kova metakka, kun merirosvoja leikkivät.
Lapsi on lapsi ja siinä ei ole sukupuolesta kyse.
Sääliksi käy äitejä, joilla poika lapsi vasten tahtoaan. Ei ole hyvän pojan kasvaa tuollaisen äidin kanssa. Toivottavasti lapsella edes vähän parempi isä.
yleensäkin tykkään lapsista...en muodosta mielipidettäni ihan vaan kerran näkemällä.
Sekä tytöt ja pojat voivat olla rasittavia joskus. Mutta ei varmasti kaiken aikaa. Esim. oma poika on 6 v., ja tavattoman rauhallinen kodin ULKOPUOLELLA (hänestä esim. p-kodin tädit tykkäävät). Mutta kotona JOSKUS tosi rasittava.
Samoin tyttäreni 8v on esim. koulussa kiltti, rauhallinen ja avulias . Samoin jos on kylässä. Mutta kotona osaa olla todellinen tuittupää.
Kannattaa tutustua lapseen ensin, ja muodostaa mielipide vasta sitten. Siis jos on tarpeen muodostaa mielipide.
Jos joku lasten herjaajista kirjottaa tänne tosissaan, alan olla todella huolissani:(
kuinka te aikuiset ihmiset, monet vielä äitejä, puhutte pienistä pojista! Olen harmitellut sitä, kuinka huonosti Suomessa ylipäänsä suhtaudutaan lapsiin verrattuna moneen muuhun maahan, joissa lapsia ihastellaan ja puetaan kauniisti, mutta tämä poikayökkäily on ihan käsittämätöntä! Hävetkää! Kuinka aikuiset ihmiset voivat pienistä lapsista puhua noin rumasti? Täytyy olla jotain mennyt pahasti pieleen omassa lapsuudessa. On ihan sairasta, että pienet lapset, pojat herättävät noin negatiivisia tunteita. Millä muulla eläinlajilla kuin ihmisellä on näin, että inhoaa oman lajin poikasia? Eläinkunnassa se olisi sairasta ja sitä se on ihmiselläkin.
tämäkin ketju napataan varmaan iltalehteen tai iltasanomiin ja päivitellään nykyihmisten suhtautumista lapsiin. Onkohan kirjoittajat tosissaan vai ei? Kuulostaa kamalalta. Tuntuu todella pahalta niiden lasten puolesta, jotka kasvavat perheissä joissa vihataan lapsia :( Oli sitten tyttöjä tai poikia.
Se on kyllä tosiasia, että jos etelämpään maailmaan lähdetään, niin siellä ihastellaan lapsia, tuntemattomia myös!!! Taputellaan päähän, sanotaan kohteliaisuuksia, annetaan karkki, hymyillään täydestä sydämestä ja leikitään vieraiden lasten kanssa. Ei yökitä eikä arvostella ulkonäköä!
pojat ovat ihanii, rehtejä, puheliaita ja rehellisisiä.
tytöt ovat vastemielisiä, kieroja juonittelijoita, sellaisia otuksia ei kukaan kestä tai siedä
Et uskalla edes sanoa, että "lopettakaapa pojat tuo heittelu, minä olen nyt tulossa viemään keräyspaperia!"
no oli niilläkin harrastus heittelivät jäätyneitä lumenpalasia paperinkeräysastioiden päälle ja vissiin ihastelivat sitä ääntä mikä siitä lähtee.Oisin vienyt sanomalehtiä keräykseen, mutta jätin viemättä, kun ei tiennyt saako jääpalan päähän,tosi ärsyttävää.Kyllä oon niin onnellinen että meille tulee se kolmas tyttö!
lukuunottamatta. Eikä ole väliä, ovatko tyttöjä vai poikia.
Onneksi en asu Suomessa! :`( Todella lapsivastaista ja kammottavaa.
Toisinaan jollain on huono päivä ja kavereiden kanssa riitaa syystä tai toisesta. Silti pidän lapsistani ja heidän kavereistaan. Kaikkien vanhemmista en kyllä pidä. Lapset tykkäävät olla meillä.
Ihmetyttää kyllä miten jotkut voi lapsista kirjoittaa niinkuin täällä on kirjoitettu. Voisi vähän ottaa rennompaa elämänasennetta. Nehän on lapsia ja tarvitsevat ohjausta. Ei lapsilta voi opettaa aikuisten käytöstapoja ja aikuiset voi niitä muillakin tavoin opettaa kuin huutamalla ja näyttämällä esimerkkiä juuri siitä mitä ei pitäisi olla. (Itsekin kyllä joskus huudan =))
Oma 6 vuotiaani on oikea söpöliini ja hämmästyn jatkuvasti hänen viisaudestaan, eskarilainen on jo aika osaava :) Pojan kaveritkin ihania, mutta mä nyt tykkään lähes kaikistra lapsista, oli ikä tai sukupuoli mikä vaan. Murroikäisetkin pojat kivoja ja tulen toimeen hyvin, en tiedä mikä täällä mammoilla mättää?