Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapsen vasenkätisyys on huono juttu?

Vierailija
26.02.2010 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan sano myöskään "oikuri"..

Vierailija
22/29 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista löytyy vasenkätisille suunniteltuja tuotteita ja laitteita. Ongelmia oli ennen, kun ihmisiä pakotettiin väkisin oikeakätisiksi. Tuttuni osaa piirtää kummallakin kädellä samalla lailla, kuin peilikuvana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen vasuri eikä siitä kyllä mitään haittaa ole ollut. Toki maailma on suunniteltu oikeakätisiä varten ja soitin mm. oikeakätisesti viulua jne. mutta siihen tottuu ja oikeastaan oppii automaattisesti sen kummemmin miettimättä.

Noh, olenhan mä keskivertoa fiksumpi, sitä en tiedä onko ne keskivertoa tyhmemmät vasureita vai oikeistolaisia :)

Vierailija
24/29 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vasenkätisille muita kauppoja kuin tuo Leftover? Netissä tai oikeita liikkeitä?

Vierailija
25/29 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/29 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten moni vasenkätinen tekee tästäkin asiasta hirveän ongelman?? Itse olen vasuri ja ainot ongelma on se että käsi tahriintuu kirjoittaessa varsinkin kun kuulakärkikynällä kirjoittaa. Muissa en edes huomaa ongelmia,tosin olen oppinut käyttämään oikeaa kättä ja esim.leikkaan veitsellä ja saksilla oikealla yms. Vasenkätisyyteni huomaa melkeinpä pelkästään kirjoittaessa. :)

Vierailija
27/29 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Musta vasenkätisissä on jotain kiehtovaa :) isä, sisko ja anoppi näin lähimmistä sukulaisista on vasureita. Jännityksellä odotan onkohan vielä syntymätön tytärkin vasenkätinen.

Vierailija
28/29 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasenkätiset kärsivät suuremmalla todennäköisyydellä ADHD:sta, lukihäiriöstä sekä psykooseista ja persoonallisuushäiriöistä. Tämän lisäksi heidän elinikänsä on keskimääräistä lyhyempi. Tämä saattaa johtua siitä että maailma on suunniteltu oikeakätisille, jonka takia aina silloin tällöin vasenkätiset loukkaantuvat joutuessaan käsittelemään oikeakätisille tarkoitettuja laitteita tai turvajärjestelmiä.

Vierailija
29/29 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on jäänyt ongelmakohtainen suhtautuminen omaan vasenkätisyyteen, koska koko ikäni olen kuullut siihen liittyen piruilua, ihan hyväntahtoistakin, ja se on AINA nostettu esille jos olen tehnyt jotain ja olen tehnyt sen hassusti/väärin tai en ole osannut. Siitä on jäänyt mieleen se, että vasenkätisyys = ongelma.

Jos joskus saan lapsia, jotka on vadureita, en varma etten koskaan puhu tai käyttäydy samalla tavalla ku omat sukulaiset -.-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi