Miehen reaktio rakkaudentunnustukseni jälkeen! Hätä, kommentoikaa!
Olen kolmesti tunnustanut rakkauteni hänelle. Puolen vuoden välein.
1. kerta: Painoi katseensa alas. (Sanoi että on ihastunut minuun, muttei rakastunut.)
2. kerta: Painoi katseensa alas. (Jälleen sanoi ettei rakasta minua, mutta on syviä tunteita ja kovin ihastunut on.)
3. kerta: Katsoi silmiin ja katse pehmeni ja lämpeni. (Muutamaa päivää aiemmin oli snonut, ettei itsekään tiedä rakastaako minua.)
Voisinko nyt päätellä, että olisin voiton puolella?
Tosin ei taida paljon hyödyttää, sillä rakkaudentunnustukseni jälkeen sanoin toivovani että mies on onnellinen sen ihmisen kanssa jota tulee rakastamaan. Mies näytti liikuttuneelta. Eli ohi on odotukseni, en enää jaksanut. Silti kiinnostaa kuulla kommenttinne miehen mielenliikkeistä, mahdollisista. Lisäksi täytyy sanoa, ettei miehen äidinkieli ole suomi ja siksikin hänen ilmaisunsa on jäykempää ja rajoittuneempaa kuin perushiljaisen suomalaisen. :)
se tykkää ajatuksesta, että rakastat sitä. Se ei vaan tunne samoin. Et ehkä ole just hänen tyyppiään täysin, ulkonaisesti kavereille kelpaava tai samalla lailla trendikäs :D :D Eli ei oikeasti ole tosissaan sun suhteen.