Sannulin kirja Prisman alelaarissa 3 e
Kommentit (6)
Oli muuten harvinaisen mitäänsanomaton kirja. Ei oikein mitään sisältöä. Yleistä ympäripyöreää vain. Olisi ollut kiva saada syvällinen kuvailu omasta lapsuudestaan ja eduskuntatyöstä ylipäänsä.
Kirja-arvioni
Sehän se oiskin, kun Prismalla olis tiloja pitää hyllyssä kaikki ikinä ilmestyneet kirjat maailman loppuun asti. Mitään ei tarttis koskaan myydä alennuksella pois ja tehdä varastontyhjennyksiä.
Eikös sinne alelaariin yleensä laiteta sellaisia, joista jää vain joku yksi kappale jäljelle? Koska uusia kirjoja tulee koko ajan, eivät voi semmoisia yksittäisiä kauan hyllyssä pitää.
No en huolis edes pientä maksua vastaan jonkun Suomea pahiten tuhonneen pm valheellisia sepustuksia.
Vierailija kirjoitti:
... Ja taas ap aloittaa näiden spämmien floodamisen eri poliitikkojen nimillä.
Päivystävä tantta unohti persutella!
Jos ei ole aikaa lukea Sannan kirjaa, voi katsoa tämän tiivistelmän:
https://www.captiongenerator.com/v/2289969/mies-muistelee-huulipunahall…
Tiivistän Sanna Marinin kirjan viestin tähän:
Minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä tein kaiken oikein, arvostelijani kaiken väärin.
Vierailija kirjoitti:
No en huolis edes pientä maksua vastaan jonkun Suomea pahiten tuhonneen pm valheellisia sepustuksia.
Olet oikeassa, ei Riikkulin "kirjalla" ole edes viihdearvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persu siis loukkaantui kun unohdettiin persutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että oikein "päivystävä tantta"... Oletko sattunut huomaamaan että tämä on keskustelupalsta? Täällä on ihmisiä lukemassa eri ketjuja ja välillä myös reagoimassa. Luulitko ettei kukaan missään vaiheessa reagoisi negatiivisesti aloitukseen?
Marin, Toivo on tekoja
24,57 €
Asiakasomistajahinta
Hinta ilman S-Etukorttia: 28,90 €
Sannakiimaisen valheellinen aloitus.