Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autottomana säästää kyllä pitkän pennin

Vierailija
25.02.2010 |

Onneksi voidaan olla ilman

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa onnellisia, jotka voitte olla ilman. Kyllähän mekin oikeasti voitaisiin olla ilman, mutta sitten lapsi olisi hoidossa varmaan 2,5 tuntia enemmän päivässä, joten sitä valintaa emme halua tehdä ja meillä on kaksikin autoa. Joku tietty sanoo, että muuttakaa työpaikan viereen, mutta ei se nyt niin yksinkertaista ole muuttaa aina siinä mutkassa, jos työpaikka vaihtuu tai vaihtaa osoitetta. Harvalla on myös se tuuri, että molemmat olisivat samassa paikassa töissä eli jos asuu toisen työpaikkaa lähellä, niin usein toisen työpaikalle on vielä pidempi matka.

Tuolle yhdelle "mitä väliä sillä on, jos on varaa" tyypille sanoisin, että on kuitenkin muitakin arvoja kuin omistaa autoja ja kulkea niillä. Joku vaikka saattaisi ajatella ympäristöä, kuluvia öljyvaroja jne.

En siis ole mikään itsekään näistä asioista paasaamaan, kun itsekin olen paha autonkäyttäjä, mutta sanon, että himuisen hienoa jos joku pärjää ilman autoa!

Vierailija
22/25 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kuitenkaan kovin moni nainen (!) ei ymmärrä kuinka paljon auto maksaa.

Täälläkin on joskus kyselyitä siitä, kuinka paljon auton pitäminen maksaa ja heti on useita vastauksia siitä, kuinka se on tosi halpaa. Sen jälkeen mammat luettelevat auton menot, joita on bensa ja vakuutukset... :D

Kumma, että meillä autoihin liittyy paljon muitakin kuluja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kuitenkaan kovin moni nainen (!) ei ymmärrä kuinka paljon auto maksaa. Täälläkin on joskus kyselyitä siitä, kuinka paljon auton pitäminen maksaa ja heti on useita vastauksia siitä, kuinka se on tosi halpaa. Sen jälkeen mammat luettelevat auton menot, joita on bensa ja vakuutukset... :D Kumma, että meillä autoihin liittyy paljon muitakin kuluja...

Syy siihen on se että mies osti mulle auton, mies maksaa vakuutukset ja kaikki muut mitä nyt joskus eteen tulee, no, bensan ostan itse, mutta muuten kyllä kaikki laskut menee miehelle.

Vierailija
24/25 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kuitenkaan kovin moni nainen (!) ei ymmärrä kuinka paljon auto maksaa. Täälläkin on joskus kyselyitä siitä, kuinka paljon auton pitäminen maksaa ja heti on useita vastauksia siitä, kuinka se on tosi halpaa. Sen jälkeen mammat luettelevat auton menot, joita on bensa ja vakuutukset... :D Kumma, että meillä autoihin liittyy paljon muitakin kuluja...

parhaiten silloin kun oikeasti itse maksaa ne kulut yms. Siihenhän kuuluu vakuutukset, verot, bensat, korjauskulut ja katsastus kerran vuodessa. + sitten lisää kuluja jos sattuu olemaan samanlainen mies kuin minulla että pitää olla ylimääräisiä härpäkkeitä :D

Kyllä se oma auto vain tulee aika kalliiksi :)

Vierailija
25/25 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman, että se kummemmin vaikuttaa työmatkan pituuteen. Bussiyhteydet on niin kattavat. Itse fillaroin töihin, siihen menee joku 20 minuuttia suuntaansa. Autolla menisi 15 min, kun pitäisi parkkipaikkakin etsiä joka kerta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan