Onko Opamox auttanut ahdistukseen?
Sain lääkäriltä Opamox-reseptin. Onko se auttanut teillä ahdistukseen ja jos, niin kuinka tehokkaasti? Miten nopeasti? Onko tullut sivuvaikutuksia ja jos, niin millaisia?
Kommentit (16)
On auttanut, nopeasti, ei sivuvaikutuksia.
Jälleen aihe joka herättää palstan naisten kiinnostuksen.
Vierailija kirjoitti:
Jälleen aihe joka herättää palstan naisten kiinnostuksen. '
Miksi reagoit?
Mulla auttoi kyllä, mutta aina seuraavana päivänä tuli outoa hengenahdistusta ja vatsalihasten kramppausta, mitä ei kyllä mainita käyttöohjeessa. Mutta aina kun satunnaisesti otin lääkkeen, ilmiö toistui. Koskaan muulloin ei.
Käytiin hakemassa tytölle, kun ei pystynyt ahdistukseltaan nukkumaan. Puolikas tabletti pienimmästä vahvuudesta auttoi niin paljon, että sai uudestaan unirytmistä kiinni.
Mulla auttaa oikein hyvin.
Reseptissä on 2-4 päivässä. 15 mg tabletti.
On auttanut, tilapäisessä käytössä noin 1 krt/kk paniikkikohtauksiin. Ei sivuoireita, pientä palelua tunnin parin ajan. Sain pahemmat oireet masennuslääkkeistä, jotka määrättiin ensin mutta ovat aivan väärä lääke paniikkiin ja ahdistukseen joten lopetin 5 viikon jälkeen ne. Ulkomailla tutkimukset kertoo että masennuslääkkeet ovat paljon koukuttavampia kuin rauhoittavat. Suomi tulee taas muita maita 10 vuotta jäljessä kun kuvitellaan että masennuslääkkeet ovat apu aivan kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Käytiin hakemassa tytölle, kun ei pystynyt ahdistukseltaan nukkumaan. Puolikas tabletti pienimmästä vahvuudesta auttoi niin paljon, että sai uudestaan unirytmistä kiinni.
Lasun paikka.
Mieto bentsodiatsepiini. Auttaa jos ei joka päivä syö. Ei auta vaikeaan ahdistuneisuuteen. Riippuu milligrammoista ja lääkkeiden tehossa on yksilöllisiä eroja. Alkaa vaikuttamaan tunnin päästä. On diatsepaamin viimeinen aktiivinen metaboliitti. Psyk.sh.
Olen käyttänyt satunnaisesti hyvin vaikeaan ahdistukseen ja sen aiheuttamaan unettomuuteen. Minua se väsyttää tai jotenkin lamaa kauheasti. En tykkäisi käyttää säännöllisemmin mutta ehkä se on yksilöllistä, tuohon käyttöön minulla toiminut ja toleranssihan kasvaisi jos käyttäisi enemmän?
Nyt en voisi kuvitella että otan sen ja lähden töihin esim.
Tuosta puheenollen, minulle yritettiin antaa masennuslääkkeitä MIGREENIIN! :o
Siksi koska täsmälääkkeitä menee 5 kappaletta kuukaudessa, mikä on vielä kohtuullinen määrä, ja ne auttaa! :D Buranakin auttaa niihin, joten miksi pitäisi rasittaa elimistöä ja mieltä turhalla lääkityksellä?
Kuulin kaverilta että hänelle yritettiin antaa masennuslääkkeitä selkäkipuun. Vaikka halusi kipukohtauksiin särkylääkettä, eikä edes jokapäiväiseen käyttöön.
Antaako lääkärit nykyään Opamoxia tai vastaavia? Kun jokunen vuosi sitten ei kuulemma helposti saanut.
Hoilaavat hullut tulisi leirittää
No kyllä se silleen auttaa, että ei välitä. Osa vaikutuksesta tuntuu perustuvan myös siihen että se hidastaa reaktioita. Ei siis ehdi hermostua asioista.
Valitettavasti yksi sivuvaikutus, että se tyhmentää. Koska se hidastaa reaktioita. Tätä ei välttämättä tajua itse ainakaan tapahtuma-aikana, vaan ehkä vasta myöhemmin. Se huonontaa huomiokykyä. Oon itse kerran mokannut tärkeän työhaastattelun tän takia, kun en hahmottanut tilannetta kunnolla.
Siittä sitten opin että ainakaan missään oikeasti kriittisessä tilanteessa rauhoittavia ei kannata käyttää. Mieluummin pelkään siinä tilanteessa kuin suren ja tajuan viikkoja ja kuukausia myöhemmin mitä sähläsin.
Tuo mieto rauhottava Opa liukenee pissan mukana elimistöstä, eli ei ole pitkäkestoinen.
Jotkut Xanax-tyyppiset varastoituu maksaan, niistä saattais ehkä tullakin sivuoireita.
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt satunnaisesti hyvin vaikeaan ahdistukseen ja sen aiheuttamaan unettomuuteen. Minua se väsyttää tai jotenkin lamaa kauheasti. En tykkäisi käyttää säännöllisemmin mutta ehkä se on yksilöllistä, tuohon käyttöön minulla toiminut ja toleranssihan kasvaisi jos käyttäisi enemmän?
Nyt en voisi kuvitella että otan sen ja lähden töihin esim.
Hyvä, että käytät vain tarvittaessa. Psyk.sh.
Auttaa kun ottaa viisi kerralla ja vielä vähän kaljaa päälle.