Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mie oon ihan sotanorsu!

Vierailija
25.02.2010 |

Viikolla 19 raskaana ja neuvolassa painoa 600g vaille 100 kiloa! Ei jessusperkele, eihän ne tällä menolla löydä koko vauvaa mun sisuksista. Meinas itku tulla herätessä, kun ekana asiana oli mielessä tuo törkeä lukema.

Liikunta on ihan nollassa nivelvaivojen (joo, eivät liity painoon tai raskauteen, mutta ei se paino tietty asiaa paranna) takia ja sen lisäksi olen ihan hirveä sokerihiiri. Erittäin huono yhdistelmä. Viduddaa, niin sanodusti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin viikkoja on jo 32 ja painoa vajaa 90 kiloa, mutta pirun paljon sekin on kun olen ihan tappi.

Vierailija
2/4 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta on ihan nollassa nivelvaivojen (joo, eivät liity painoon tai raskauteen, mutta ei se paino tietty asiaa paranna) takia

Kun mulle alkoi raskaana kertyä massaa, rakastuin uintiin, kun se veden kelluttava voima ja "painottomuus" tuntui niin ihanalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähin halli on erilaisten kilpauimareiden ja "välinepellejen" suosiossa, eli siellä eivät radalle mahdu kaltaiseni likinäköiset tankkerit. Sen sijaan vähän kauempana on kunnollinen sunnuntai-uiskentelijoiden halli, jossa voisin käydä. Alkuraskaus väsytti niin perkuleesti, ettei mikään ylimääräinen liikunta ollut mahdollista ja nytkin on kova väsy, mutta luulisi edes kerran viikossa selviytyvän hallille. Uinti on kyllä ihan mielettömän hyvää urheilua ja vesijumpassakin olen tykännyt käydä.

Vierailija
4/4 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä ihminen syödä terveellisesti. Kaikki mitä syöt, on lapsesi rakennusainetta. Sulla on kohta raskausdiabetes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi