Moniko on vielä hereillä? miksi valvot nyt?
Kommentit (310)
Ottaa kaaliin oli pakko tehdä rästityöt pois ja klo 7.00 herätys ja 8.00 töihin että mukavat 3 tuntia uniaikaa. Onko kohtalon tovereita?
On ollut uniongelmia jo pari viikkoa, synnytys pelottaa ihan kamalasti... ja mietin miksi mies ei ole kosinut vaikka sanoi haluavansa kun alettiin suunnitella vauvaa. Tultiin tosin heti ensi kerralla raskaaksi ja on mennyt puoli vuotta hirmu vauhdilla ja jopa asiaa sulatellessa vaikka olikin suunniteltu juttu.....
Rakas lapseni, 12 v, näytti minulle klo 22.30 lappua, jossa on paljon tekemistä hänellä tällä viikolla. Äidinkielestä, matikasta ja historiasta oli yhteensä monta kymmnentä sivua tehtäviä. Opettaja kirjoitti, että on "urakkaviikko". Harmittaa, että kun ei ole ehditty tehdä koulussa kirjoja loppuun, niin laitetaan lapset yksin tekemään tehtävät. Lapsen puolesta harmistuin ja ahdistuin. Sitten tietokoneemme teki F-Securelle monta tuntia varmistuksia tietokoneemme sisällöstä. (Tilasimme sellaisen toiminnon, että ottaa automaattisesti kopion F-Securen palvelimelle.) Viimein puoli kaksi yöllä lopetti toiminnan. Senkin vuoksi ahdistuin, kun mietin, että tuleeko koko jutusta susi.
mies on työmatkalla enkä malta mennä nukkumaan. Siideriä lipittelen tässä itsekseni.
nyt kyllä menen nukkumaan HETI, että jaksan taas aamusta jatkaa valmistelut valmiiksi ja juhlia päivän:)
Itse menen vieraana kaksiin lakkiaisiin huomenna. Tulin juuri saunasta. En päässyt aiemmin, kun en viitsi vauvaa yksin jättää nukkumaan (sauna eri kerroksessa) ja mies ja esikoinen tulivat festareilta vasta puoli 12!
olen aina tykännyt valvoa myöhään, siinä on minusta ihan oma fiiliksensä, ihan eri kuin jos heräisi vastaavaa tuntimäärää aiemmin.
Pitkästä reissusta n. Klo:23, nyt olen tehnyt vähän askareita ja jonkin ajan päästä käyn nukkumaan ja aamulla klo: 7.50 herätys ja klo: 9.30 töihin.
Bluenunnaa minä juon boolimaljasta mieheni saapuessa juuri mb. :llä pihaan sytyttäin sikarin ja meessamee.,. Beeessame mucho' soi sonyn stereoista.
Herätys aamupalalle vasta klo 9 jälkeen. Päivän aikana torkuin kahdesti päiväunia;-D. Mies ja tytär kuorsaavat takanani;-D. Lisää kakaroita nukkuu seinän takana. Koira läähättää. Nautin omasta ajasta;-D!
Valvottaa. Onko kukaan muu kipeänä
ja nautin hilajaisuudesta. Tosin aamulla taitaa kostautuu.
tai siis riitanen avioero (mut jätettiin toisen takia ja nyt kiista lapsista). olen masentunut ja se oireena valvon aina tunnin pari tähän aikaan yöstä. ahdistusta helpottaa kun yrittää kääntää ajatuksia pois.
enää valvokaan, nyt nukkumaan. Vihdoinkin.
Ja kosteena ja kun mies kohta kömpii baarista kotio alkaaki tyynysota ja kova sängyn joussten ryskytys
Tyttö 7v. herätti,kun pää kipeä ja kuumetta tuntui olevan 37,9,vaikka illalla oli vähemmän lämpöä. Tiedä johtuuko kuume siitä,kun tytöllä kyynärpää leikattu murtuman takia viime lauantaina vai siitä,että tytöllä on koivuallergia.