Moniko on vielä hereillä? miksi valvot nyt?
Kommentit (310)
Vaikka nukuttais ihan kybällä.
tuohon toiseen ketjuun, kaverit jätti ihan yksin!
...ja mä heräsin ja rupesin ajattelemaan taas kaikkia turhia ahdistusajatuksia...ja nyt lillun täällä ahdistuksen ja itsesäälin lillumuksessa enkä saa unta...että jee :p
Uni vain loppui kesken. Vuorokausirytmi on vähän sekaisin, olen ollut tämän viikon sairaslomalla.
P.S. Mulla on tänään synttärit.
melkolailla kellontarkalleen viikon vanhaa vauvaani.
vain valvonut tällä palstalla koko yön :)
Vauva herättää kumminkin kohta...Olen jo niin Zombie, etten taida enää edes osata nukahtaa...
Ei tuu uni. Ensin meinasin kirjoittaa että eräät asiat huolestuttaa, mutta ei, ei ne huolestuta vaan vituttaa.
oon vetänyt sellasta polkkaa koko yön, vaan ei auta, hetkeksi simahdan ja taas kohta on noustava sätkimään, aaaaarrrggghhhhh!
..kotiin:(
sitä ei selvästi yhtään kiinnosta tämä perhe-elämä. mietin eroa enkä saa unta. haluaisin niin kovasti että mies välittäisi minusta ja vauvasta aidosti. mutta jos ei niin ei:(
tuon Carrien, kauhuleffan. Vielä piipahdus täällä, kun ei nukuta.
Ja tarkistin, ettei kaapissa ole ketään..:)
Ai niin ei nukuta kun heräsin klo 12 ja mieskin vähän kyrsii.
Töiden parissa olisi tarkoitus valvoa aina aamu klo 8 asti. Lähdempä tästä töihin ja tulen sitten varmaan yön hiljaisina tunteina takaisin av:lle jokohan silloin on miljoona viestiä täynä. Moikka!
enkä halua mennä samaan aikaan hampaita pesemään. Väsyttäs kyllä ihan pirusti, kaipa se saa kohta katkastua.
Vihdoinkin pääsen nukkumaan sain tehtyä työt juuri loppuun.
Väsyttääkin. Täytyy vaan toivoa, ettei avokki muista kerjätä seksiä sänkyynpäästyämme, vaikka lupasinkin antaa sille tänään... mutta ei enää näihn myöhään, pliis =___=
Vaikka nukuttais ihan kybällä.