Se kuka keksii meidän pojalle nimen on nero!
En ole löytänyt vielä yhtään mieluisaa nimeä!
Auttakaa!
Kommentit (158)
Jesper
Kasimir
Joonatan
Miten olisi
Jesper
Miska
Kasimir
Misael
Joonatan/Jonatan
Mio/Miio
Peetu
Evert/Eevert
Ap
Severi?
En ole seurannut muiden ehdottamia viestejä mutta aattelin kokeilla omaa suosikkia :)
särmääkin =) Näistä ihan ok olivat Vilho, Peetu ja Sampo
on vähän kiire mutta...
Peetu
Sampo
Mitja
Petja
Miska
Joska
VilhoOnhan näitä. kyllä SE vielä löytyy
Ap
olin toivonut toista tyttöä ja tytölle olisi ollut monta nimeä valmiina, mutta siitä vaikeus alkoi kun ultrassa selvisi että tulokas oli poika.
En keksinyt yhtä ainutta nimeä mistä olisin tykännyt vaikka kuinka pohdin ja etsin nimiä kirjoista ja netistää. Lapsen isällä oli kyllä joitain ehdotuksia mutta en tykännyt niistä ollenkaan. Sovittiin sitten että ellen keksi lapsen syntymään mennessä mua miellyttävää nimeä, lapsi saa isänsä keksimän nimen.
Lapsen synnyttyä mies sitten sanoi että saan päättää nimen jos haluan, olin jo keksinyt jonkun ehdotuksen, mutta se ei sitten sopinutkaan mielestäni vauvalle..mies oli koko rasakusajan kutsunut vauvaa mieleisellään nimellä, ja lapsen synnyttyä tajusin ettei mikään nimi sovi paremmin pojalle kuin juuri se. Vaikka aikaisemmin inhosin nimeä :D kai siihen sitten olikin alitajuisesti ehtinyt jo tottua. Poika sai sitten sen nimen kutsumanimekseen, muut nimet päätettiin sitten yhdessä ja toinen niistä oli oma ehdotukseni josta tykkään kovasti.
Eli älä suora tyrmää nimiä vaikka ne eivät tällä hetkellä miellytä sinua, joku niistä saattaa silti olla tulevan poikasi nimi..:)
Sama maku tyttöjen nimien suhteen.. tosin meidän tytsystä tuli kuitenkin Elle.
Pojan nimeksi olisi meillä tullut luultavasti joku seuraavista:
Otso
Topi
Joa / Jooa
Luka
Joel
Poikien nimet ovat ihan jees, mutteivät sytytä tarpeeksi =/
Ap
olin toivonut toista tyttöä ja tytölle olisi ollut monta nimeä valmiina, mutta siitä vaikeus alkoi kun ultrassa selvisi että tulokas oli poika.
En keksinyt yhtä ainutta nimeä mistä olisin tykännyt vaikka kuinka pohdin ja etsin nimiä kirjoista ja netistää. Lapsen isällä oli kyllä joitain ehdotuksia mutta en tykännyt niistä ollenkaan. Sovittiin sitten että ellen keksi lapsen syntymään mennessä mua miellyttävää nimeä, lapsi saa isänsä keksimän nimen.
Lapsen synnyttyä mies sitten sanoi että saan päättää nimen jos haluan, olin jo keksinyt jonkun ehdotuksen, mutta se ei sitten sopinutkaan mielestäni vauvalle..mies oli koko rasakusajan kutsunut vauvaa mieleisellään nimellä, ja lapsen synnyttyä tajusin ettei mikään nimi sovi paremmin pojalle kuin juuri se. Vaikka aikaisemmin inhosin nimeä :D kai siihen sitten olikin alitajuisesti ehtinyt jo tottua. Poika sai sitten sen nimen kutsumanimekseen, muut nimet päätettiin sitten yhdessä ja toinen niistä oli oma ehdotukseni josta tykkään kovasti.
Eli älä suora tyrmää nimiä vaikka ne eivät tällä hetkellä miellytä sinua, joku niistä saattaa silti olla tulevan poikasi nimi..:)
Mutta jatketaan huomenna!
Kiitos kaikille ehdotuksista, olette suureksi avuksi! =)
Ap
Aate, Atte, Aale, Vihtori, Matias, Markus, Jonne, Olli, Olavi, Jaakko, Joonas,
Minusta olisi ihan persoonallinen nimi , jos saa vaan laittaa .
Oliver
Oskari
Elias
Eemeli
Eemil
Eemi
Samu
Samuel
Samuli
Santeri
Nyt ,kun maistelen nimeä ,ei kuullosta sen kummenmalta ,kuin Nino ,niko .
Anton, Dennis, Erkka, Frans, Henri, Jakob, Jari, Krister, Kristian, Leo, Mikko, Niilo, Niklas, Patrik, Tommi, Valter?
Itse meinasin ehdottaa omien poikieni nimiä tähän, mutta ajattelin vielä lukea ketjun läpi. tässä viimeisessä tulivat sitten molemmat, heh!
Anton, Dennis, Erkka, Frans, Henri, Jakob, Jari, Krister, Kristian, Leo, Mikko, Niilo, Niklas, Patrik, Tommi, Valter?
meille tulisi Frank, Fredi tai Wiliam (viljami)
Sama maku tyttöjen nimien suhteen.. tosin meidän tytsystä tuli kuitenkin Elle.
Pojan nimeksi olisi meillä tullut luultavasti joku seuraavista:
Otso
Topi
Joa / Jooa
Luka
Joel