Se kuka keksii meidän pojalle nimen on nero!
En ole löytänyt vielä yhtään mieluisaa nimeä!
Auttakaa!
Kommentit (158)
niin ne ilmestyi listalle. Ehdotanpa sitten supisuomalaista Johannes -nimeä tai ruotalaista versiota Johan
itse minulla on aivan sama pulma, ja tulin täältä hakemaan apua. Toinen nimi on tiedossa ollut että se on sakari mutta ensimmäinen ja kolmas nimi hakusessa, sen takia kolme nimeä kun minulla ja muullakin suvulla on. Mutta tämän palstan ansiosta pojasta taitaa tulla Veetu Sakari Elias.
pahoittelee kun ei ole aikaisemmin päässyt linjoille kommentoimaan.
Erittäin suuret kiitokset kaikille jotka olette ehdottaneet nimiä, tästä on suuri apu! =)
Luin koko ketjun vielä kertaalleen läpi ja seuraavat nimet miellyttivät, laitan myös kommenttia perään..
Marlo-aika kiva,itseasiassaa tosi kiva mutta onkohan liian "outo"
Jasper-ihan ok
Valtteri-tosi kiva
Kasper/i-tosi kiva
Verneri-tosi kiva
Julius-ok
Leevi-tsi kiva, serkulla vain tämän niminen koira
Lukas/Luka-kiva, mut kaverilla jo
Jan-ok
Joonatan-ok
Tomas-mies tykkää, minä en niinkään
Kasimir-ok
Sampo-aika kiva
Miska-ihan ok
Joel-aika kiva
Severi-ok
Justus-ok
Jonni-ok
Edelleenkään mikään nimi ei ole kolahtanut ns.kympillä, joten jos joku keksii vielä sellaisen mikä on kaikkein paras, niin hän todellakin on nero! ;)
Ap
jotka sopissivat mainitsemiisi tyttöjen nimiin:
(saattaa olla samojakin, vaikka yritän löytää uusia)
Alvar
Anton/Anttoni
Aaron/Aaroni
Eelis
Rafael
Eliel
Iivari
Aapeli
Kauri
Oula
Uula
Asla
Runo
Karli
Nino
Saska
Reko
Miilo
Ilmari
Seppo
Sauli
Lauri
pahoittelee kun ei ole aikaisemmin päässyt linjoille kommentoimaan.
Erittäin suuret kiitokset kaikille jotka olette ehdottaneet nimiä, tästä on suuri apu! =)
Luin koko ketjun vielä kertaalleen läpi ja seuraavat nimet miellyttivät, laitan myös kommenttia perään..
Marlo-aika kiva,itseasiassaa tosi kiva mutta onkohan liian "outo"
Jasper-ihan ok
Valtteri-tosi kiva
Kasper/i-tosi kiva
Verneri-tosi kiva
Julius-ok
Leevi-tsi kiva, serkulla vain tämän niminen koira
Lukas/Luka-kiva, mut kaverilla jo
Jan-ok
Joonatan-ok
Tomas-mies tykkää, minä en niinkään
Kasimir-ok
Sampo-aika kiva
Miska-ihan ok
Joel-aika kiva
Severi-ok
Justus-ok
Jonni-okEdelleenkään mikään nimi ei ole kolahtanut ns.kympillä, joten jos joku keksii vielä sellaisen mikä on kaikkein paras, niin hän todellakin on nero! ;)
Ap
Mun pojannimilistan ekoilla sijoilla keikkuu Marlo, eikä se minusta ole yhtään outo tai erikoinen, päinvastoin. Ekana tulee mieleen nuori Marlon Brando...
ei oo monella Suomessa. Tiedän yhden.
Oho, itse viestini jäi sitten puuttumaan... =)) Siis:
Mun pojannimilistan ekoilla sijoilla keikkuu Marlo, eikä se minusta ole yhtään outo tai erikoinen, päinvastoin. Ekana tulee mieleen nuori Marlon Brando...
Hei, näkyykö nuo viestit kokonaisuudessaan vai ei? =0o Kokeilen vielä kerran ja jos ei onnistu, niin saa olla, hehe. Siis:
Tunnen yhden tuon nimisen ja nimi passaa hänelle kuin nenä päähän :)
Tai sitten Elmeri?
Ellen, Lumi, Minea, Silja tai Isla.
Ap
Mun nimi on Isla. Kiitos, kun pidat sita kauniina! Meilla on pojat Konstan ja Nestor. Konstan vaannetty Konstasta.
Jos tää itsepintaisuus vaikka nyt palkittaisiin...
< =-)
En enää muista kaikkia ehdotuksia joita tänne on tullut, joten lisään summanmutikassa muutamia nimiä, joita tulee mieleen:
Leonard, Robin, Aarne, Tino, Nikolas, Klaus, Samuel, Max, Patrik Filip (mistähän tääkin tuli...)
Onnea joka tapauksessa nimimetsästykseen, sen oikean löytäminen on ehkä hankalaa, mutta kun löytyy, niin se on sitten siinä (ja piste). =-))
Elmer Taavetti
Arno Oliver
Perttu Kasperi
Milo Matteus
Mattias Waltteri
pian korva tottui ja tykästyin. Tästä Marlosta tuli kouluikäisenä Mallu, mikä taas ei minusta ole niin kiva (lempinimi myös Marjoille ja malborolle)
l-kirjaimesta:
Lari, Samuel, Saul, Mikael, Karl, Karlo, Gabriel, Jael, Jalo, Joel, Levi, Lars, Mikael, Mikkel, Hector, Kosmo, Lukas, Luke, Leo, Nestor.
ja kiittää taas tuhannesti uusista ehdotuksista! =)
Mikään uusista ei valitettavasti kolahtanut, paitsi ne mitkä tuolla listallani jo olivatkin..
Marlo-viesti tuli näkyviin kyllä, kiitos kommentista. Marlo tosiaan kuulostaa tosi kivalle, vaatinee hieman totuttelua kuitenkin.. ja sopiiko supisuomalaisen sukunimen kanssa?
Kommentteja siis Marlosta kaipailen lisää ja uusia ehdotuksia otetaan vastaan =)
Ap
nimiä vaikka kuinka paljon, mutta ap ei sitten viitsinyt enää mitään kommentoida.. :/