Muistellaan kouluaikoja
Tuli jostain syystä mieleen tänään anekdootti kouluajoiltani. Kävelin luokkani kanssa metsäretkellä, ja kulkiessamme sähköaseman ohi opettaja sanoi ihan naama peruslukemilla:
"Ja tuossa on muuntoasema"
Oikeastihan kyseessä on vain normaali erotinasema, jossa erotetaan 110 kV lähtö maakaapeliin. Repesin kyllä totaalisesti, kun opettaja "ylensi" sen yhtäkkiä erotinasemasta muuntoasemaksi.
Kommentit (23)
Keksi parempi nörtti huumori provo
Mullapa oli porttikielto puukässän ja liikunnan tunneille.
Montako kertaa olet tuon kirjoittanut tänne?
Rinnakkaisluokan Opettaja sanoi että he kaikki on töissä täällä vaan rahan takia.
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa olet tuon kirjoittanut tänne?
Se unohtaa aina välillä ja luulee ettei ole jo kirjoittanut.
Jouduin rehtorin puhuttelyyn ruotsin tunnilla kun olin näsäviisaa opettajalle :D
Ainoastaan pari opettajaa ja vanhempaa lauloi suvivirttä. Ne reilu 300 oppilasta oli kaikki hiljaa.
Yläasteen Opettaja larppasi täysillä omaa nuoruuttaan uudestaan.
Minä sain jälkkää ja erotettiin koulusta kun leikin liian rajusti poikien kanssa ja yksi niistä oikeasti joutui sairaalaan liian rajuista leikeissä :D vitosluokalla! Olin mä aika villi.
Englannin tuntien alkaessa kaikki sai keksiä itselleen englannin kielisen nimen millä opettaja puhutteli , ihan mikä tahansa tai semmoinen mikä viittasi omaan nimeen :D
About kolmannella luokalla kun alko enkun opetus
Minä liityin toiseen tyttö porukkaan ja pistin muihin ystäviin kylmänviileästi välit poikki.
Kysyin pokerinaamalla saanko erityisluvalla kiusata.
Löin opettajaa kuonoon kun en saanut kymppiä ensimmäisestä englannin kokeesta sain 9+ ja aloin itkemään :halusin kympin.
Kasarilla sai puristella ihan surutta likkojen kannuja ja peboja.
Mä en muista mittään. T. Dementikko
Keksin pilan että opettajan vaimo on raskaana kaksosille ja äiti uskoi siihen loppuun asti. Välissä ne kaksoset taisteli hengestään keskoskaapissa ja äiti uskoi senkin. Tuli kevätjuhlaan kukkapuskan kanssa ja sanoi : hei onks susta oikeasti tullut kahden vauvan isä. Opettajan ilme olisi pitänyt saada filmille.
Kansakoulu+lukio 12 vuotta, jäänyt joitain hajamuistoja!?! Aivosoluja pitää herätellä, niin tapahtumia palaa mieleen :D
Boring