Miten saan mieheni syömään kasviksia?
Minun olisi niin paljon helpompaa kokata ruokaa,jos mieheni söisi edes jotakin kasviksia/hedelmiä. Keittoihin en voi laittaa keittojuureksia,wokkiin wokkivihanneksia,lihapataan porkkanaa,en edes tomaattimurskaa pastakastikkeeseen! Mieheni on hyvin nirso ihminen ja minulta palaa pian päreet. Ainoa vihannes mitä mies syö on peruna.
Kommentit (28)
Jauhat kaikkiin liha- ja kalaruokiin kasviksia oikein kunnon mällin, niin eiköhän se siitä;)
Sano sille, että haluat ruokaa, jossa on myös kasviksia. Kyllä se saattaa siinä sivussa itsekin niitä syödä ja tottua syömään. Käske sen ostaa kuitenkin vitamiinivalmisteita edes, kun ei syö tarpeeksi. Tai kun istutte telkkaa katsomassa, ehdota vaikka, että se kuorii teille parit porkkanat, sano, että niitä on kiva jyrsiä. Makumieltymyksille ei oikein voi mitään täyskäännöstä, mutta pienikin muutos on hyväksi.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 01:20"]
Sano sille, että haluat ruokaa, jossa on myös kasviksia. Kyllä se saattaa siinä sivussa itsekin niitä syödä ja tottua syömään. Käske sen ostaa kuitenkin vitamiinivalmisteita edes, kun ei syö tarpeeksi. Tai kun istutte telkkaa katsomassa, ehdota vaikka, että se kuorii teille parit porkkanat, sano, että niitä on kiva jyrsiä. Makumieltymyksille ei oikein voi mitään täyskäännöstä, mutta pienikin muutos on hyväksi.
[/quote]
Kiva idea;) Olen muistaakseni muutaman kerran kokeillut!
Koita sitä lentsikkajuttua jota tehdään lapsille kun niitä syötetään.
Masturboit esim. porkkanalla ja uitat sitä mehuissasi ja sitten syötät miehelle.
Tollaset miehet on kyllä niin noloja, ettei mitään rajaa. Yleensä mulkkuja muutenkin.
Minä olen myös tuollainen keitettyjen/paistettujen kasvisten inhoaja-mies (onkohan tämä inho jokin miesten juttu?). Narskutan kaalinlehtiä ja porkkanoita mielelläni vaikka koko päivän, mutta kaalikääryleisiin tai kesäkeittoon en koske pitkällä tikullakaan. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?
Itse koen usein tulleeni syrjityksi asian tiimoilta: kun pöydässä joku sanoo ettei pidä esim. mustasta makkarasta, se on muille ihan ok, mutta kun käy ilmi että minä inhoan keitettyjä kasviksia, saan osakseni kommentteja tyyliin "olethan lapsellinen" ja "kyllä sinun pitää oppia kasvisruokia syömään". Juuri tuollaisia mitä tässäkin ketjussa on tullut. Miksi mustan makkaran inho on ok, muttei kasvisten?
Ihme kasvisfetisistejä täälä.. työntäkää porkkana ******
Kuulostaa niiiiiiiiiiiii tutulta!
Olen ruennut tekemään miehelle oman ruoan ja itselleni kasvisruoan. Jos ei se ruoka kelpaa, niin saa mennä pitsalle.