Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuomitkaa vaan, mutta...

Vierailija
24.02.2010 |

En tiedä mikä mulla on, periaatteessa olen hyvässä suhteessa, meillä on 2 lasta. Olemme olleet reilu 10v yhdessä. Nyt kaipaan ihan hulluna satunnaisia panoja, ei siis mitään uutta parisuhdetta, ei ei.

Viime viikonloppuna oli jotain peliä yhden miehen kanssa, hän ei tiedä musta kuin etunimeni, mä sain netistä selville hänestä tietoja. Ja nyt mietin ihan hulluna, että laitanko hälle sähköpostia. Ja jos laitan, niin mitä laitan.

Samaan aikaan olen varma että en halua luopua tästä hyvästä perhe-elämästäkään.

Mulla ei ole edes huono omatunto noista jutuista. Ennen en olis voinut kuvitellakaan tekeväni moista. MIehelläkin on perhe.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että niinkuin seksi harrastetaan parin vuoden aikana ennen parisuhdetta ja sitten loppuelämä eletään selibaatissa ja ilman haluttuna olemista. Siistiä. Jep. Kyllä minäkin muistelen että 11 vuotta sitten minulla oli mukava seksisuhde. Sillähän sitten mennään loppuelämä.

Se seksi hoidetaan siinä parisuhteessa, jos ei siinä ole seksiä, ei ole kyllä käytänössä parisuhdettakaan, joten kannattanee erota.

Vierailija
22/22 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti, mitä huorinteko ratkaisee elämässäsi, nykyisessä suhteessa olevaa tylsyyttä ja ongelmiako? Laitoit viestisi, että saisit tukea ajatuksillesi. Kasva aikuiseksi ja suuntaudu omaan perheesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan