Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa kun monikaan ,eivastaa viestiini ,lukevat ehkä

Vierailija
14.02.2010 |

Koira pelostani ensaanut kommetteja ,olisin halunnut tietää ,miten saisin apua .Mutta ei näy kiinostavan .

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itsekin arastelen koiria.

Vierailija
2/19 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä: lauseen loppuun tulee piste. Sen jälkeen aloitetaan isolla kirjaimella. Pisteen jälkeen tulee välilyönti. Näin tekstisi on helpompaa lukea. Jos käytät pilkkua, myös sen jälkeen tulee välilyönti. Ei ennen välimerkkiä tule välilyöntiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeinkirjoituksessa tekisi kyllä mieli vähän auttaa ja neuvoa...

Vierailija
4/19 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeinkirjoituksessa tekisi kyllä mieli vähän auttaa ja neuvoa...

Vierailija
5/19 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään katselin telkkarista ohjelmaa koirasta joka pelkäsi ihmisiä, mutta luotti toisiin koiriin. Ehkä pitäisi vaan pikkuhiljaa alkaa tutustua koiriin tai antaa koirien tutustua sinuun.

Itsekin arastelen isoja ja vieraita koiria, mutta ehkä on ihan tervettäkin olla varovainen "tuntemattomien" kanssa. Koiran omistajien kanssa keskusteleminen voi auttaa pikkuhiljaa voittamaan pahimman koira pelon vaikkei siitä koskaan kokonaan pääsisi ja onko ihan tarviskaan?

Vierailija
6/19 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitusvirheitä, niin huomio kiinnittyy niihin, eikä asiasisältöön.

Vierailija
7/19 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä niitä pilkkuja on? Eihän tämä ole oikeinkirjoitus koe?

Vierailija
8/19 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yhdyssana.

T. 3

Vierailija
9/19 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikun 4

on yhdyssana.

T. 3

Vierailija
10/19 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinäs näetten t.oikeinkirjoitus koe

Vierailija
11/19 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohta on ap:llä uusi aloitus: Harmittaa, kun yritän kysyä itselleni vakavaan asiaan neuvoja, ja kaikki käyvät haukkumaan kirjoitusvirheistä.

Koirapelosta en kyllä osaa sanoa mitään, kun en itse pelkää mitään eläimiä :/ Tietysti itsesuojeluvaisto on mullakin, en mene silittämään vihaisen näköistä rottwaileria, mutta kaikki ne on söpöjä, kuusi- ja kahdeksanjalkaisetkin XD

Vierailija
12/19 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en aina ymmärrä luettua tekstiä ja oon vähä älyinen muutenkin apua ,auttakee siitä huolimatta ap

Vierailija
13/19 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ärsyttäviä akkoja olette.

Vierailija
14/19 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ärsyttäviä akkoja olette.

Oikeinkirjoitus on tärkeä osa viestiä ja sen ymmärrettävyyttä. Ei tässä pahalla...

T. Todella ärsyttävä akka

Vierailija
15/19 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalo taito.

Vierailija
16/19 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut tutuksi muutaman naapurin koiran kanssa,jopa tottelevat minua hieman.

Itse pelkään varsinkin hyppiviä koiria, koen sen aina pelottavaksi vaikka koira olisi ystävällinen. Hiki alkaa virrata, tulee kuuma ja hengästynyt olo. Pelkään näistä oireistani olevan haittaa, koirakin saattaa käydä agressiiviseksi kun haistaa pelkohikeni.

Itse en uskalla käydä lenkillä yksin kun joskus on koiria irrallaan juoksemassa.

Hieman olen karaistunut vuosien varrella. voin jopa käydä jo kylässä koirapaikoissa. Sitä en tiedä miten tästä pääsisi kokonaan eroon, varsinkin kun minulla pelko johtuu lapsena kokemastani koiran hyökkäyksestä.

Varmaan pelon kohtaaminen auttaa, olisi ehkä parempi kertoa koiranomistajalle pelosta ennen kuin alkaa koiraan tutustua.

Vierailija
17/19 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et osaa jotain sanaa oikein kirjoittaa salkaa ilkkuminen,asia taitaa unohtua että joskus alkaa suorin sanoin vituttaa.

Vierailija
18/19 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yrittää toimittaa kielipoliisin virkaa ja huolestuneena kansalaisena auttaa kohti ymmärrettävämpää ilmaisua, viedään porukalla saunan taakse ja lahdataan.

Vierailija
19/19 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaadi juurikaan ajattelua päätellä, että väärinkirjoitukselle on jokin syy. Ja jos hieman miettii pidemmälle oivaltaa, että syy on todennäköisesti sellainen, ettei kielioppivirheiden osoittelu auta. Silloin on vain parasta poistua ketjusta jos kovasti ärsyttää tai yrittää vastata parhaansa mukaan kysymykseen.

Kiusaamista on tämäkin!

Kun yrittää toimittaa kielipoliisin virkaa ja huolestuneena kansalaisena auttaa kohti ymmärrettävämpää ilmaisua, viedään porukalla saunan taakse ja lahdataan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi