Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin olevani huono äiti, syy: pussaan lastani suulle....

Vierailija
24.02.2010 |

Tämä siis "ystäväni" suusta kuultuna. Kylläkyllä - tiedän karieksen huikeat vaarat. tiedän myös, että karies voidaan taltuttaa huolellisella hampaiden hoidolla. Ja kun lapseni on aikuinen, on hoito taatusti vieläkin laadukkaampaa kuin nyt.

Minusta enemmän outoa on kun ystäväni kiljuu :"Ei suulle, ei suulle!" kun ystäväni lapsi tulisi hänelle moiskauttamaan suukon.

Meillä osoitetaan paljon hellyyttä kotona, myös pikkumoiskuilla ihan suulle asti. Olkoonkin että olisin sen takia jonkun mielestä huono äiti - eipä paljoa jaksa kiinnostaa.

Pussailkaa toisianne!

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapses varmaan arvostaa pusujasi istuessaan hammaslääkärin tuolissa pora suussa. Kaikenlaisia itsekkäitä ihmisiä sitä onkin.

Vierailija
2/70 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se on jotenkin outoa. Poskille ja otsaan kyllä pussaillaan! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo

Vierailija
4/70 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hysteerisille elämänhallitsijoille.

Kaikki me kuollaan joskus, onneksi on tullut edes pussailtua.

Pitäisikö miehenikin kieltäytyä pussailemasta minua kun hänellä ei yhtään reikää ja minulla pari? Itsekkäästi vaadin suukkoja häneltäkin. Hyi sinua minua.

Vierailija
5/70 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä annan lasten pussata mua suulle jos haluavat. Meillä syödään xylitolia joka päivä, harjataan hampaat, tuttia ei ole kauaa ollut ja sitä tai lusikkaa ei ole koskaan puhdistettu omassa suussa jne. Mutta ihan varmasti en kiellä jos lapsi haluaa pusuttaa :).

Vierailija
6/70 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/70 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja totaalinen pusukielto. Lapsi pitää jälkimmäisessä tapauksessa myös sulkea yöksi pimeään kellariin. Hoh hoh.

Vierailija
8/70 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuo on pahinta mitä lapseni saa kotoa äidin takia - niin melko helpolla pääsee elämässään. Varsinkin kun karies ei automaattisesti tarkoita poraa suussa. Reikiä ei tule jos hampaat hoidetaan hyvin. ja reikiä voi tulla vaikkei kariesta ole, jos hampaita hoidetaan huonosti.

Luotan lapseni vahvaan itsetuntoon, että kivempi oli pussailla suulle. Ei hammaslääkäriä tarvitse pelätä

ap

Vierailija
9/70 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karieskammo on oikeasti kasvanut ihan älyttömiin mittasuhteisiin. Ihan kuin tässä elämässä ei olisi suurempiakin harmeja!

Vierailija
10/70 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

veti tupakkaa posket lommolla 7-luokalla koska elämään tänne on tultu eikä kukaan selviä hengissä blaa blaa. Vitutus tulee sitten kun kasvetaan aikuisiksi.

Vierailija
11/70 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kanssa kielareita.

Karies-bakteeri tarttee pitkäaikasta usein toistuvaa limasta tartuntapintaa.

Sairasta osoittaa hellyyttä jollain poskipusulla! Mitäköhän teijän lapsista kasvaa?

Vierailija
12/70 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten voin rauhassa pussailla suulle :)

Muutenkin pussaillaan lasten kanssa paljon..

Vierailija
13/70 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pusu!! ;D

Vierailija
14/70 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v poika ei paljoa kysele ennen kuin muiskauttaa kuolaisen pusun keskelle suuta!

Vierailija
15/70 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä sitten outo, mutta minusta on tosi omituista että pussaa lasta suulle. Suulle pussaaminen kuuluu mielestäni aikuisten juttuihin. Mutta tämä nyt on mun mielipide, sille en mitään voi.

Vierailija
16/70 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta osoittaa hellyyttä jollain poskipusulla! Mitäköhän teijän lapsista kasvaa?

Taaperokielarit kunniaan!

Vierailija
17/70 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pussattu lapsia suulle ja syöty samalla lusikallakin jotain vaikka meillä vanhemmilla reikiä on. Lapset ovat herkutelleet. Xylitolia ovat saaneet joka ruuan jälkeen ja hampaat on harjattu iltaisin, ei 2xpv, huihuihui! Lapset nyt 3v, 5v ja 7v, kaikilla reikiä nolla eikä karies bakteeria.

Vierailija
18/70 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina pussailtu ja aikuisenakin mun vanhemmat ja sisarukset on pussailleet poskille ja halanneet. Ja lapsena pussailtiin vanhempiamme pitkin naamaa, myös huulille. Kielarit sitten asia erikseen kuin joku viaton hellyyspusu :)!

Olen ehkä sitten outo, mutta minusta on tosi omituista että pussaa lasta suulle. Suulle pussaaminen kuuluu mielestäni aikuisten juttuihin. Mutta tämä nyt on mun mielipide, sille en mitään voi.

Vierailija
19/70 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

veti tupakkaa posket lommolla 7-luokalla koska elämään tänne on tultu eikä kukaan selviä hengissä blaa blaa. Vitutus tulee sitten kun kasvetaan aikuisiksi.

En muuten ole eläissäni tupakkaa polttanut ja ikää kunnioitettavat 35 vuotta. Ja vitutusta tunnen vain harvoin - yleensä liittyen työelämääni. Elämähän on ihmisen parasta aikaa!

Kummastelen kaikenlaista kiihkoilua. Ja pussaan myös lastani suulle niinkuin hänkin moiskauttaa usein pusun ohimennessään minulle.

Ap

Vierailija
20/70 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoon just tällasia. Pussaileeko kaikkia sukulaisiakin, kun tulee kylään? Hyi, hyi, yöks.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme