Minne ekaluokan päättävä ensi kesäksi kun vanhemmat työssä?
Kuinka teidän lapset ovat viettäneet/tulevat viettämään kesänsä kun vanhemmat ovat töissä? Voiko hakea ekaluokan päättävälle osapäivähoitopaikkaa vai mitä ihmettä??
Viime kesä, eskarin päätyttyä meni kivasti kun palasin töihin ä-lomalta, mutta mummi hoiti lapsia kotona syksyyn asti... Nyt oon ihan pulassa kesää ajatellen ;D
Kommentit (24)
I.p.kerhon päivähoidossa juhannukseen asti (meidän kerhossa tällainen ihana menetelmä, ovat 7.30-16.30 auki sen ajan.)
Itse en vielä tarkkaan tiedä lomani ajankohtaa mutta sitten juhannukseen jälkeen viikon mummolassa, sitten 4vko minun kanssa lomallani ja sitten loppu ajan isän luona. Hieman sumplimista mutta kyllä se siitä :)
lappu nuorelle kesätyöpaikasta ekaluokkalaisen hoitajana.
Minä esim. olen äitiyslomalla ja kotona on myös ekaluokan päättävä lapsi. Ihan hyvin voisin ottaa hoitoon myös jonkun hänen kaverinsa pariksi viikoksi - jos hoidoksi riittää normaali arkinen elämä, huolenpito ja ruoan tarjoaminen. Tarkoitan siis sitä, etten voi/jaksa vauvan kanssa olla lapsille mikään leiriohjaaja, joka järjestää päivittäin uimakouluja, olympiakisoja ja menninkäisseikkailuja metsässä. :)