Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RAKASTUIN VARATTUUN MIEHEEN! Ja mitä nyt?

Vierailija
22.02.2010 |

Kolmevitosena, kahden lapsen äitinä huomaan olevani korviamyöden ihastunut itseäni kymmenen vuotta vanhempaan mieheen. Mieheen joka on naimisiss ja jolla on kaksi lasta. Tapasimme marraskuussa ja suhde on jatkunut siitä saakka. Tapaamme joka päivä kun vain pystymme. Hänen työnsä mahdollistaa tapaamiset usein myös arkipäivisin kun omat lapseni ovat päiväkodissa ja koulussa. Meillä on kivaa yhdessä, nauretaan paljon ja jutellaan. Seksi on hienoa, kuten nyt yleensäkin suhteen alussa. Mies ei ole kuulemma aikaisemmin pettänyt vaimoaan ja heillä ei kuulemma mene hyvin kotona. Olen itse aina ajatellut että kaikki miehet pettävät joten sinänsä tämä henkilö ei hetkauta maailmaani. Paitsi että huomaan olevani rakastumassa häneen enkä ystävieni kehoituksista huolimatta pysty unohtamaan miestä. Onko ihan totaalisen typerää kysyä mieheltä mitä hän on edes varovasti ajatellut tulevaisuuden suhteen? Tokihan olisi hänelle kätevää pitää rakastajaa ja vaimoa, mutta en taida itse tyytyä tilanteeseen. Ja omaatuntoakin soimaa ettei vaimo tiedä syrjähypystä mitään. Jos vain kävelisi joku päivä heidän ovelleen ja kertoisi?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla ihan tyytyväinen liittoonsa ja tietää miehen välillä käyvän vieraissa. Jotkut naiset ovat vahvoja ja pitävät miehensä, vaikka tietävätkin heidän hairahtuvan välillä.

vahvuutta on se että pystyy paskasta irrottautumaan.

Vierailija
42/48 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin minäkin varattuun mieheen mutta hänellä oli munaa selvittää asiat kerralla - minkään kakkosnaisen rooliin ei tarvinnut ryhtyä. Onnellisia olemme, vaikkakaan ei aina ole ollut helppoa.

Vuosikausia sivusuhdetta pitävät miehet tai naiset ovat mielestäni pelkkiä luusereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vastuullinen ihminen, lopetat sähläämisen.

Vierailija
44/48 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tajusin somuksen vasta ensimmäisillä treffeillä ja tietysti olin täysin hölmistynyt siitä. Joku toisessa ihmisessä kuitenkin veti puoleensa niin vahvasti etten halunnut kuunnella omaatuntoani. Halusin ja haluan uskoa, että miehen avioliitto on hajoamassa enkä minä ole siihen vaikuttanut. En myöskään pidä itseäni mitenkään erityisenä tyyppinä jota ei koskaan petettäisi. Olen kuitenkin ollut aina sitä mieltä että toimivassa parisuhteessa voi ja saakin mennä välillä huonostikin ilman että toinen lähtee pettämään. Toisaalta kyllä on sanottu, että mies pettää tilaisuuden tullen. Ja nainen pettää halutessaan elämään muutosta. Ehkä näin. Mutta rakastamisen tunne on itselleni erittäin harvinainen, siksi haluan nyt ainakin parin kuukauden ajan roikkua kiinni unelmassa tästä miehestä ja tulevaisuudesta yhdessä. Saatan olla huora jonkun mielestä, mutta jos jätän suhteen tähän olen lopun elämääni epätietoinen mitä siitä olisi voinut tulla. Annan siis aikaa itselleni, miehelle ja kohtalolle myös.

-ap-

Vierailija
45/48 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tällä sivuilla on hirmuisen hyvät pointit asian suhteen:

http://www.drphil.com/articles/article/41

Vierailija
46/48 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se ei ole niin, että joka kerran pettää, aina pettää. Tai ei jätä vaimoaan. Mies on valmis jättämään vaimonsa, mutta ei lapsiaan. Olen ehdoiksi asettanut sen, että menen hänen kanssa yhteen jos hän ei tapaa lapsia. Haluan miehen, mutta en halua hänen räkänokkiaan viikonlopuiksi kotiini. Todennäköisesti mies suostuu tähän. Tseppiä sulle ap. Mieti tosiaan tämä lapsihomma valmiiksi, haluatko toisen kakaroita kotiisi viikonloppuisin. Ja mies kyllä suotuu jättämään lapsensa jos sua rakastaa oikeasti.

kehtaatkin puhua miehen lapsista räkänokkina. Kumpa mies tajuaisi, ettet ole tuolla asenteella hänen arvoisensa. Luulet voivasi mennä noin vain isän ja lapsen väliin, viet lapsilta heidän isänsä. Katso peiliin, itsekäs narttu!

Vierailija
47/48 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mielestäsi vahva vaimo, jos pitää pettävän miehen itsellään? Itse en tuota kyllä liittäisi vahvuuteen vaan ihan päin vastoin..

Kukahan se heikko on? Se ääliö, joka alkaa seukkailemaan varatun miehen kanssa, eikä sen vertaa kunnioita itseään saatika ketään muuta, että pysyisi sillä puolella, jossa ei tuhota ihmisiä tai perheitä.

täysin samaa mieltä. Ihanaa, että joillakin on vielä moraali tallessa ja järki päässä.

Vierailija
48/48 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei suostu jättämään lapsiaan!

Häntä sanotaan rakastavaksi isäksi. Et varmaan tunne käsitettä? Et ole mitään sanomaan kuka on mies ja kuka ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi