RAKASTUIN VARATTUUN MIEHEEN! Ja mitä nyt?
Kolmevitosena, kahden lapsen äitinä huomaan olevani korviamyöden ihastunut itseäni kymmenen vuotta vanhempaan mieheen. Mieheen joka on naimisiss ja jolla on kaksi lasta. Tapasimme marraskuussa ja suhde on jatkunut siitä saakka. Tapaamme joka päivä kun vain pystymme. Hänen työnsä mahdollistaa tapaamiset usein myös arkipäivisin kun omat lapseni ovat päiväkodissa ja koulussa. Meillä on kivaa yhdessä, nauretaan paljon ja jutellaan. Seksi on hienoa, kuten nyt yleensäkin suhteen alussa. Mies ei ole kuulemma aikaisemmin pettänyt vaimoaan ja heillä ei kuulemma mene hyvin kotona. Olen itse aina ajatellut että kaikki miehet pettävät joten sinänsä tämä henkilö ei hetkauta maailmaani. Paitsi että huomaan olevani rakastumassa häneen enkä ystävieni kehoituksista huolimatta pysty unohtamaan miestä. Onko ihan totaalisen typerää kysyä mieheltä mitä hän on edes varovasti ajatellut tulevaisuuden suhteen? Tokihan olisi hänelle kätevää pitää rakastajaa ja vaimoa, mutta en taida itse tyytyä tilanteeseen. Ja omaatuntoakin soimaa ettei vaimo tiedä syrjähypystä mitään. Jos vain kävelisi joku päivä heidän ovelleen ja kertoisi?
Kommentit (48)
joka päättäis ettei enää tapaisi lapsiaan. En kertakaikkiaan enää koskisi pitkällä tikullakaan. Johan tosta huomais et luonne ja arvot tosi vääristyneet. Ei kiitos! Kaikenlaisia miehiä te otattekin..
AP, eipä taida olla sun tehtävä kertoa vaimolle, vaan ihan miehen. Jos olet varma et mies haluaa sinut, ota. Jos sinusta miehen kuuluu jäädä kotiinsa, vaimonsa ja lapsiensa luo, jätä.
Itse en suostunut moniin moniin vuosiin suhteeseen miehen kanssa. Hänellä oli kaksi lasta ja avovaimo. Mies aina vakuutti minulle rakkautta ja oli valmis muuttamaan luokseni. Sanoin aina et ei kiitos. Huolin vaan vapaita miehiä. Kerroin ehdoksi et hänen pitäisi erota ja asettua omilleen, jonka jälkeen voisin harkita. Näin tapahtui sitten ja mies asui itsekseen yli vuoden, jonka jälkeen muutimme yhteen ja aloitimme suhteen. Olemme olleet usean vuoden naimisissa ja miehen lapset käyvät meillä kun haluavat.
Eli kyllä oikeasti on niitä tapauksia, jotka haluavat erota ja aloittaa jonkun muun kanssa alusta. Se on se aito rakkaus. Perheenrikkojaksi en ketään yllytä, se on huono tie.
Osaan hyvin kyllä eläytyä myös tämän vaimon asemaan ja tajuan ettei kepeän ihastuksen takia jätetä vaimoa. Mutta jos kaikki olisi hyvin niin miksi mies pettäisi jonkun tyhjänpäiväisen akan kanssa vaimoaan? Eikä mulla ole tarvetta vahingoittaa vaimoa vaan juurikin päinvastoin kertoa millainen sen mies on. Ja samalla tajuan kyllä että mies saattaisi olla samanlainen minulle jonain päivänä. Ehkä olen nyt vain se 10v nuorempi nainen jonka kanssa pidetään hetki hauskaa ja sitten taas keskitytään omaan avioliittoon?
-ap-
väittää jättävänsä vaimonsa ja haukkuvat vaimojaan, kiistävät avioseksin jne.? Mulla on ollut kolmesti suhde varatun miehen kanssa ja yksikään niistä ei ole puhunut vaimostaan mitään. Yksi sanoi kyllä, että heillä menee huonosti, muttei siitä sen suuremmin puhuttu. Samaa on varattuihin seonneet kaveritkin sanoneet, että ei ne vaimojaan mollaa tai puhu esim. seksielämästään mitään. Ja jos puhuvat erosta, se todennäköisesti myös tapahtuu.
Ap, ota reippaasti asia puheeksi. Älä vaadi tai syytä mistään vaan sanot suoraan, että olet rakastunut ja haluat tietää, mitä mies ajattelee siitä. Kyllä fiksu mies siitä tajuaa, ettei leikkiä voi kauaa enää jatkaa, jos omat aikeet yhteisen tulevaisuuden suhteen on nolla. Älä kuitenkaan odota mitään nopeita liikkeitä, asioita pitää punnita ja järkevintä on ehdottomasti aloittaa suhde rauhallisesti, vaikka mies eroaisikin. Ei sotketa lapsia siihen ja kummallakin omat asunnot.
ei lähde aloittamaan suhdetta varattuun mieheen !
Itsekkyys ajaa tuollaiseen suhteeseen, eikä siinä vaimoparalla ole niissä tunteissa sijaa !
Jälkikäteen on hyvä olla viisas ja sanoa empatiansa vaimoa kohtaan eli siinä tilnateessa kun alkaa rakastua mieheen.
nyt vähän kyllä ylennät itseäsi. Eiköhän vaimo kuule tiedä aika paljon paremmin millainen mies hänellä on. Et ole oikea ihminen kertomaan vaimolle. Toivotaan että joku vaimon kavereista kertoo ja vielä parempi jos mies itse. Eikös toi mies oo aika ressukka, kun ei uskalla itse kertoa?
Toisaalta kuulee kyllä sellaisistakin suhteista joissa on toisella puoliskolla toinen suhde useita vuosia toisen tietämättä. Mutta eikö sen aika nopeasti naisena vaistoa jos miehellä on joku toinen? Vai..?
-ap-
voi olla ihan tyytyväinen liittoonsa ja tietää miehen välillä käyvän vieraissa. Jotkut naiset ovat vahvoja ja pitävät miehensä, vaikka tietävätkin heidän hairahtuvan välillä.
Onko mielestäsi vahva vaimo, jos pitää pettävän miehen itsellään? Itse en tuota kyllä liittäisi vahvuuteen vaan ihan päin vastoin..
Älä suostu mihinkään mikä olisi sitä vastaan mitä tunnet. Elämää ei kannata tuhlata turhuuteen. Pistä kortit pöytään ja kerro mitä haluat ja katso mitä tapahtuu. Jos ei mitään niin itsesi tähden jatka elämääsi eteenpäin ilman tuota miestä.
Sinulle RÄKÄNOKKA puheita kirjoittelevalle: Olet kuin minun exäni ex-eukko. =D Hän ns. iski varatun miehen ja kun mieheni muutti hänen kanssaan asumaan niin eukko 3v. taisteli ja yritti kaikinkeinoin saada exäni luopumaan lapsistaan. Tuli raskaaksikin samantien (lopetti pillerien syönnin salaa) ja kuvitteli heidän yhteisen räkänokan riittävän. Itse en koskaan pahaa puhunut hänestä, en moittinut enkä tyrkyttänyt lapsia. Halusin jatkaa lasten kanssa elämääni ja lapsillekin olisi ollut väärin, että isi ottaa yhteyttä kerran vuodessa. Noh, sen 3v. tuo heidän suhde kesti. Päättyi muuten siihen, että minä perheineni asun ulkomailla ja olen onnellinen. Exä taas muutti suoraan taas toisen naisen luo, joka saa heille vauvankin pian eli suhde ollut taas selän takana.
Valitettavaa, mutta pilkka osui omaan nilkkaan ja nyt exäkin tapaa lapsiaan aidosti harvoin. Minä en työmahdollisuuksiani ja meidän elämässä tarjolla olevia ihania kokemuksia aio jättää exän takia kokematta. Tulkoon sitten tänne tapaamaan jos mielii. Olemme luvanneet kyllä majoittaa.
Mutta summa summarum: varo ettei pilkka osu omaan nilkkaan
ja liitto voi toimia hyvinkin vaikka toinen välill pettää. Yleisimminhän ei noin ole.
yleensä vaimo nostaa rähinän ja heittää ukkonsa pellolle saatesanojen kera.
Annan suhteelle kaksi kuukautta. Naurettavan vähän ihmiselämästä, mutta tässä tapauksessa ihan tarpeeksi. Jos tämä mies ei huhtikuun loppuun mennessä tee edellisen suhteen lopettamiseksi mitään niin sitten se on meidän kahden väliltä loppu. Ikävää kyllä ja olen surullinen pelkästä ajatuksestakin, mutta toisaalta tulevaisuus kakkosnaisena ei houkuta. Vaimolle en kerro, se ei kaiketi tosiaan ole mun tehtävä.
-ap-
Mun mielestä vaimon pitäisi saada tietää minkäalaisen ääliön kanssa on naimisissa. Lähetä sille vaikka meiliä tai tekstiviestiä. Ei se mies sille kumminkaan kerro. Mä ainakin vaimona haluaisin tietää.
Ne jotka pakottaa miehen luopumaan lasten tapaamisista pitäisi pistää linnaan. Myös ne miehet, jotka siihen suostuu, joutuisivat samaan paikkaan, heti kastroinnin jälkeen. Ei sitten ole itskkäämpiä ihmisiä kuin nämä.
Kurjuutta muille ja itsellesi saat.
Jätä tuo homma nyt heti ja etsi jotain tuoreempaa, raikkaampaa ja vapaampaa.
ja suhteesta oikeasti kehittyy jotain, olisi aivan katastrofaalista et ap olis kertonut suhteesta vaimolle. Siinä olis mies vihanen ja loukattu sekä nainen. Miten siinä vois sit uusperheen elämää viettää kun olis tommoset lähtökohdat.
Sinkkuna minulla oli paljon varattuja miehiä. Ilmoitin heidän kaikkien vaimoille, millainen sika heillä on miehenä. Minusta tein oikein, koska vaimon on hyvä saada tietää, millainen pettäjä heidän miehensä on.
Eivät ole enää ihan vaippaikäisiä ja omakin kuopukseni jo 5v. Olisi oikeastaa ihan vinkeää elää viikko-viikko systeemillä uusperhe-elämää ja lapset ovat lapsia, tykkään lapsista ja kaikesta hassusta mitä elämä niiden mukana tuo tullessaan.
-ap-
Käsittämätöntä sontaa, ja ilmeisesti aikuisen ihmisen suusta!
Jo tämä aloituksesi "mitä nyt?" eli kaipaistko vähän niinkö lisää säpinää suhteeseenne? Olet kyllästynyt olemaan se kakkonen? On aika virallistaa suhde? Vai????
Mene vain sen miehen ovelle. Mitä pahemmin vaimo loukkaantuu sen parempi. Toivottavasti lapsetkin ovat näkemässä siellä vinkeän wanna-be-tulevan-mutsinsa! Hyvä alku yhteiselämälle? Sellaisella toiminnalla teet kuitenkin palveluksen perheelle - mies nimittäin jättää sinut ja ymmärtää millainen paskiainen olet.
Onko mielestäsi vahva vaimo, jos pitää pettävän miehen itsellään? Itse en tuota kyllä liittäisi vahvuuteen vaan ihan päin vastoin..
Kukahan se heikko on? Se ääliö, joka alkaa seukkailemaan varatun miehen kanssa, eikä sen vertaa kunnioita itseään saatika ketään muuta, että pysyisi sillä puolella, jossa ei tuhota ihmisiä tai perheitä.
No, nyt sitten olet varatun miehen kakkosnainen. Tai ties monesko. Ethän tiedä, onko hänellä teitä useampiakin. Ajatteles, jos mies onkin jättämässä vaimonsa ja aikoo kosia jotain toista naista, jota on tapaillut jo vuoden?
Olet ilmeisesti tätä halunnut, joten mikä hätänä? Menet miehen ehdoilla ja armoilla, kun olet tuohon lähtenyt, eikä taida hirveästi olla vaihtoehtoja. Onnea!
Olen seurustellut varatun miehen kanssa pian 2 vuotta. En ole kertaakaan painostanut miestä jättämään vaimoaan tai edes harkinnut paljastavani suhdettamme hänelle, heillä on yksi lapsi samoin kuin itsellänikin. Ajattelin että jos hän pydyy liitossaan siihen on varmasti joku hyvä syy. Itse olin eronnut jo ennenkuin tapasin miehen. Nyt he ovat sitten lähettäneet eropaperit ja muuttaneet syksyllä erilleen.
Kannattaa toki jutella raskastamasi miehen kanssa ja kysyä mitä mieltä hän on suhteestanne tai tulevaisuudesta. Itse olet se joka joko jatkaa suhdettä hänen kanssaan tai lopettaa sen. Jotkut jaksaa sinnitellä vuosikausia kakkosena ja toiset eivät hetkeäkään. Yllättävän rankkaa se kyllä on, enkä kyllä voi suositella. Mutta jos molemmat olette tyytyväisiä tilanteeseenne ja saatte suhteestanne mitä haluatte niin mikäs siinä.
Ovat olleet yhdessä kuulemma "ainakin nyt siitä asti kun lapset ovat syntyneet". Tämä hänen vaimonsa oli jo aikaisemmin naimisissa ja petti silloista miestään tämän nykyisen kanssa..joka puolestaan pettää nyt vaimoaan mun kanssa. Halvattu mikä kuvio näin kerrottuna!