Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: paras meikkivinkkisi/tuotteesi?

Vierailija
21.02.2010 |

Itse käytän usein samoja tuotteita ja tosi laiska tekemään "tutkimustyötä" itselleni uusista tuotteista. Ihailen useasti kun näen hyvin ehostetun naisen ja tekisi mieli mennö melkein kysymään, että mitä tuoteittä käyttää yms.

Kerro oma paras vinkkisi tai tuote?

Itse vannon clinicin Super balanced meikkivoiteen nimiin - ihana iholla! Ainoan miinuksen ei ihan niin kestävä kuin ehkä haluasin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee paljon luonnollisemman näköinen, kuin normiposkipunalla.

Vierailija
2/15 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superbalanced meikkivoide myös! Aika hassua, se tuli heti mieleen kun luin tämän aloituksen, ajattelin, että tulen sen tänne vinkkaamaan, niin hyvä tuote on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkipohjan alabasteri sävy vaalea ihana. Purkki maksaa n.50€ (jos ei ole tarjouksissa), mutta mulla kestää puolisen vuotta vaikka melkein joka päivä käytänkin.

Vierailija
4/15 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvi meikkivoidetta tmv vaan tämä riittää, ihanan sileä iho tulee.

Diorin luomivärit. Todella hyvälaatuisia ja kestävät leviämättä/karisematta.

Vierailija
5/15 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittyy kyllä meikinpoistoon: puhdistusöljy on aivan ihana tuote! Itselläni rasvainen sekaiho, eli ei tarvitse pelätä öljyistä koostumusta - halutessaan voi vielä viimeistellä puhdistusgeelillä, niin teen itsekin aina aika ajoin. Mutta öljy poistaa meikin hellävaraisesti ja tehokkaasti - ja tuntuu ihanalta käytössä! Itselläni käytössä Lancômen ja YSL:n öljyt, muistaakseni ainakin Dermalogicalla on myös.

Cliniquen uusi mineraalimeikkivoidepuuteri on osoittatunut tosi hyväksi ja tarpeeksi peittäväksi (sekaihoni on myös couperosaan taipuvainen...); se levitetään pakkauksen mukana tulevalla pikkusudilla.

Poskipunista olen huomannut, että ihan ripaus helmiäistä/hohdettaa herättää kasvot eloon. Mutta tosiaan VAIN se ripaus, tai kadut nähdessäsi itsesi peilistä! Maybellinellä on ainakin ollut tällainen poskipuna, en ole varma, onko enää valikoimissa.

Vierailija
6/15 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkini oli nro.7 (00) jos joku tietää merkin? Mutta sitä ei kuulema Suomessa enää saa. Joku tilalle tarvittaisiin.

Entä paras ripsiväri, musta siis?

Vierailija
7/15 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmänkin ihonpuhdistusvinkki. Onko teistä kukaan koskaan kokeillut käyttää suodatettua kahvinpurua kuorintana? Suosittelen erittäin lämpimästi, varmasti yksi halvimmista kotitekoisista tököteistä mitä on!:D minulla on erittäin kuiva ja hilseilevä iho,kun suihkussa kuorin koko kroppani kahvilla niin tuntuu kuin kahvi jättäisi ohuen öljyisen pinnan iholleni. Ihoni kutina katoaa heti kun pääsen kosketuksiin kahvin kanssa. Ihmeellistä kyllä,mutta olen käyttänyt kahvia jo vuoden kuorintavoiteiden sijaan :)

Vierailija
8/15 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä varmasti yksi parhaimmista tavoista hyötykäyttää kahvia! Täytyy kokeilla!

Vierailija
9/15 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoiten siisti rajaus. Se on sellainen sivellin johon tulee väriä samaan tapaan kuin valokyniin. Ollut markkinoilla jo kauan.

Vierailija
10/15 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Medec -kuoriva puhdistusmaito. Sopivan kevyesti kuoriva, voi käyttää vaikka päivittäin jos tarvitsee ja iho hilseilee.

Vierailija
11/15 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii kuten hedelmähappokuorinta kosmetologilla. Meikki levittyy uskomattoman kauniisti, kun käyttää tätä pari kertaa kuussa.

Vierailija
12/15 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peittää virheet, muotoilee kasvot uudelleen (joku valoa heijastava kikka), todella kaunistaa! Sisältää aurinkosuojan. En luovu ikinä.

Vierailija
13/15 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Clinique uusi lämpimällä vedellä poistettava. En tykkää Kanebo 38:sta, tämä paljon parempi, kaarevoittaa ihanasti lyhyetkin nysät :) olisko maksanut 25e

Vierailija
14/15 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista menee iho huonoksi

Vierailija
15/15 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikit on Mary Kayn puhdistusgeeli (ihanan syväpuhdistava mutta ei kuivata), Max Factorin Masterpiece Max -ripsari (tulosta tulee nopeasti), Joe Blascon peiteväri (peittävä ja riittävä) ja Lumenen kohl-musta kajal/rajauskynä (on tosi musta ja pysyykin mustana koko päivän, käytän rajauskynänä yläluomen ripsirajassa - näitä en heti vaihda!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi