Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiamiesposti..

Vierailija
20.02.2010 |

Kävin laittamassa yhden postilähetyksen menemään meidän Siwassa toimivassa asiamiespostissa.

Lähetyksen koon olin tarkistanut hyvinkin, että mahtuu 25 X40 x3cm määrämittoihin, mutta nainen tiskillä alkoi urputtamaan, että on liian iso. "Mulle on sanottu, että pitää mahtua tähän vaakalle". Sit mä sanoin, että no netissä on tällaset mitat kirjeelle annettu, että sen mukaan se on mitattu. "No mutta mulle on sanottu vaan, että pitää mahtua vaakalle." Kirje oli n. 2cm vaakan yli pituudesta.

Että tällee, tosi hyvä koulutus taitaa olla paikka paikoin.. Ei se kyllä sit alkanu kaiveleen tietoja eikä mittaileen, sano vaan, että okei sitte ja linttas maksutarran kuoreen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä millaisen koulutuksen nuo asiamiespostit oikein saa. Kaikenlaista ihmeellistä on sitten joutunut vääntämään rautalangasta.... Olen tyytyväinen siihen, että asiamiespostit ovat auki myös iltaisin ja jopa viikonloppuisin, mutta posti saisi panostaa heidän kouluttamiseensa.

Vierailija
2/4 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan koulutuksen puutetta ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan koulutuksen puutetta ole.

Juu tuolla Siwassakin on pari henkilöä, jotka osaa homman tosi hienosti eikä oo mitään valittamista, mutta ilmeisesti koko henkilökuntaa ei Itella kouluta, vaan tieto siirtyy normaalin perehdyttämisen kautta ja jotain sitten jää kai kertomatta..

Ennen meidän posti oli K-kaupassa ja se oli ihan katastrofi, nyt tuo sentään on ihan hyvä paikka!

Silti kaipailen oikeaa postikonttoria, me asutaan 20 000 asukkaan kaupungissa, eikä täällä ole yhtään oikeaa postia. Päätaajaman (kuntaliitoksen tuoma kunnia) posti on Valintatalossa ja SE se on huono!!!

Vierailija
4/4 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän asiamiesposti on ainakin ihan huippu. Ne tiesi jopa miten kannattaa pakata ja minkälaisessa pakkauksessa lähettää lehmän aivoista otettu BSE näyte.

Ja yleensäkin, jos eivät jotain tiedä, niin ottavat selvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä