Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin kuolla nauruun

Vierailija
30.01.2010 |

mies päätti yllättää ja oli yrittänyt ajaa alapää karvansa...arvatkaa millä mun epilaattorilla, sillä joka kiskoo karvat juurineen. Oli pysäyttänyt koko koneen ja tuli tuskissaan mun luo kone roikkuen alapää karvoissa.

p.s pitkäkarvaisen miehen omistaja

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä miehet muuten yl. ajelee alapäänsä?

Vierailija
2/31 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestämään. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veet karvanpoistoainetta, on hellavaraisin:-) Auts, mahtanut olla painajainen miehellesi!

Vierailija
4/31 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun meis posliiniksi vetele, mutta siistii karvoitusta. Suuseksi on kivempaa ;)

Millä miehet muuten yl. ajelee alapäänsä?

Vierailija
5/31 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatiin miehen kanssa hyvät naurut! voi toista!

Vierailija
6/31 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan leikkaa kesäisin pikkusaksilla lyhyemmiksi. Kyllä työkaverit varmasti naureskelee ap:n miehen posliinille saunaillassa.

Vierailija
7/31 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaverit naureskelis jos jollain olis pallikarvat.. En oo kyllä itekkään karvaiseen mieheen törmänny varmaan sitte ysärin ja jokuset kulkuset on tullu tarkastettua..

Vierailija
8/31 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ihan partakoneella lyhentää karvansa, ei silti porsliinia aja.

Vierailija
9/31 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää kyllä oli ihan paras aikoihin!! :DDD

Voin vaan kuvitella silmissäni kuvan kun miehellä roikkuu joku pinkki epilaattori karvoissa kiinni ja tulee tippa linssissä pyytämään apua.

*reps kops ja lmao*

Vierailija
10/31 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille, että saksilla ja partahöylällä saa pahimmat pöheiköt mukavasti pois.

Vierailija
11/31 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tirsk*

Vierailija
12/31 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaverit naureskelis jos jollain olis pallikarvat.. En oo kyllä itekkään karvaiseen mieheen törmänny varmaan sitte ysärin ja jokuset kulkuset on tullu tarkastettua..

Ei tasan kunnon normaalit terveet miehet leikkele alapäänsä karvoitusta. Ei se ole miesten hommaa. Taidatte asua jossain ruotsissa?

Vierailija
13/31 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa pinsettiotteeseen tupon ja leikkaa kynsisaksilla lyhyemmäksi karvoitusta. Ei ole tarkoitus leikata ns. kalkkunankaulaa. joka on surkuhupaisan näköinen kikkeli.

Vierailija
14/31 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei jaa kone kiinni pukamiin.

Tai voit laittaa miehellesi natit letit pyllynkarvoista, kun on erehtynyt laittautumaan "natiksi pojaksi".

Vierailija
15/31 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäisin veteleen ihan loppuun asti.. Jospa ei sen jälkeen posliinia vinguttais..

Vierailija
16/31 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suussa.. ehkä nämä jotkut ei sitten anna päätä ollenkaan?

Vierailija
17/31 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei miehet alapään karvoja ajele

Korkeintaan leikkaa kesäisin pikkusaksilla lyhyemmiksi. Kyllä työkaverit varmasti naureskelee ap:n miehen posliinille saunaillassa.

Kylläpä muuten ajelee. Mun mies tykkää seksistä enempi, kun ajelee omansa. On kuulemma "herkempi" silleen.

Se tykkäis että mullakin olis paljas – mutten halua usein ajella omiani, koska se kutisee sit nii helvetisti se kasvava sänki :D

Ja kerran seurustelin miehen kans joka ajeli myös rintakarvansa. Eikä taatusti ollu mikään homo, oli vaan helvetinmoinen panomies, satoja naisia oli kuulemma nussinut. (ja siks menikin poikki meillä) :D

Ehkä eniten tykkäisin karvasesta miehen alapäästä, mutta itse asiassa ei se poslarikaan haittaa. Ja ajeleehan jotkut miehet myös kainalokarvansakin, hygieniasyistä.

Vierailija
18/31 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tasan kunnon normaalit terveet miehet leikkele alapäänsä karvoitusta. Ei se ole miesten hommaa. Taidatte asua jossain ruotsissa?

Taidat sitten olla aika nuori ja kokematon?

Vierailija
19/31 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin kukaan tituleeraisi nuoreksi saati kokemattomaksi...

Nimimerkki: Eräs toinen ihmettelijä

Taidat sitten olla aika nuori ja kokematon?

Vierailija
20/31 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun miäskin ajelee eikä muuten tasan ole mitään "taidepiirin perverssejä"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan