Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataanko kaameimmat sisustushirvitykset!

Vierailija
19.02.2010 |

Toivottavasti kukaan ei pahastu tästä, koska makuasioista ei voi kiistellä. Mut nää gallupit on niin hauskoja!

Mun ykköshirvitykset on sellaset kuviolliset hobbyhalltyyliset bukleematot ja puujäljitelmää olevat kirjahyllyt

Kommentit (156)

Vierailija
81/156 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteinen on se tila, jonka vieraat - samoin kuin kodin asukkaat - ensimmäisenä näkevät kodista. On ikävää tulla kotiin, jossa eteisen kutsuvuuteen ei ole kiinnitetty huomiota. Jos naulakko on ihan täynnä ja takin saa änkeä koukkuun, koska henkareita ei ole vapaana. Lattia on täynnä kenkiä, ei ole istumapaikkaa kenkien riisumiselle/pukemiselle ja lopulta sukat kastuvat. Miksi ihmiset eivät voisi nähdä vähän vaivaa ja tehdä edes tilapäisiä järjestelyjä, kun kutsuvat vieraita?

Vierailija
82/156 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaikki on yltiöromanttisen valkoista, maalaisromanttista keittiöstä olohuoneeseen ja kaiken kruunaa Unikko-verhot ja makkarissa tietysti saman sarjan lakanat,yäk!Muutama Mariskooli tai Kvi-tuikku vielä sopivasti esillä, niin kyllä tökkii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/156 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ,ÄÄH, niin ällöttävä maalaisromanttinen sisustus jossa ei ole muuta kuin valkoista:(

Mun mielestä persoonallinen ja värikäs sisustus on best!

En tykkää kamalista ruskeista laatikkosohvista enkä tauluteeveistä, siis isoista sellaisista!

Ja valkoinen sohva???? En ymmärrä miksi se aina pitää olla valkoinen, itse tykkään punaisesta ja pehmeästä sohvasta!

Vierailija
84/156 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ällöttävin esine ikinä!

Vierailija
85/156 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaikki on yltiöromanttisen valkoista, maalaisromanttista keittiöstä olohuoneeseen ja kaiken kruunaa Unikko-verhot ja makkarissa tietysti saman sarjan lakanat,yäk!Muutama Mariskooli tai Kvi-tuikku vielä sopivasti esillä, niin kyllä tökkii.

sisustuksessa? Valkoinen maalaisromantiikka ja Marimekko-tyyli? Kuulostaa todella jännittävältä enkä ole koskaan moiseen törmännyt, en livenä enkä lehdissä.

Vierailija
86/156 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteinen on se tila, jonka vieraat - samoin kuin kodin asukkaat - ensimmäisenä näkevät kodista. On ikävää tulla kotiin, jossa eteisen kutsuvuuteen ei ole kiinnitetty huomiota. Jos naulakko on ihan täynnä ja takin saa änkeä koukkuun, koska henkareita ei ole vapaana. Lattia on täynnä kenkiä, ei ole istumapaikkaa kenkien riisumiselle/pukemiselle ja lopulta sukat kastuvat. Miksi ihmiset eivät voisi nähdä vähän vaivaa ja tehdä edes tilapäisiä järjestelyjä, kun kutsuvat vieraita?

kokoisia, ettei kaikki mahdu nätisti piiloon, istumapaikasta nyt puhumattakaan.

Vierailija
87/156 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylmän vaaleansiniset kaakelit kylppärissä.

Vierailija
88/156 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ällöttävin esine ikinä!

Mulla on 45, kaikki aitoja ja erivärisiä.

Viisitoista vuotta kerätty...

Vierailija
89/156 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokuvioisia kirjavia tapetteja on varmaan 80% uusista kodeista. Pari vuotta eteenpäin ja johan kyllästyttää.

Mua ärsyttää liian täydet kodit. Tavaraa liikaa ja lisää pitää saada, vaikka ei entiselläänkään pysy järjestyksessä. Suvussa on näitä, joiden pitää joka viikko saada "jotain sisustuskivaa".

Vierailija
90/156 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mieltä !

Hyvä design pilattu sillä että on kokoajan alennuslaarissa ja joka ikkunassa !

Ei kyllä tulis mieleenkään ostaa kotiin :)

Kukin tyylillään ja tyylittömyydellään :D

Vierailija
91/156 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on valmistettu Suomessa ja on erittäin hyvä ja toimiva valaisin. Ei häikäise, tulee suoraa ja epäsuoraa valoa. Miksi valaisin muuttuisi huonommaksi siitä syystä, että moni hankkii sen kotiinsa ja hinta on lähellä kohtuullista?

"design" Lokki Ihan samaa mieltä !

Hyvä design pilattu sillä että on kokoajan alennuslaarissa ja joka ikkunassa !

Ei kyllä tulis mieleenkään ostaa kotiin :)

Kukin tyylillään ja tyylittömyydellään :D

Vierailija
92/156 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Muovimatot

*Koivun/pyökin/kirsikan väriset kalusteet

*Kliiniset, valkoiset asunnot

*Keittiö, jossa on valkoiset, heijastavat kaapin ovet. jotain tähän tyyliin http://vaasa.tv-talo.fi/tietoa/artikkelit/rakennusmaailma/fi_FI/Hiljain…

*Kartellin TAKE-valaisin

*Uskonnolliset aiheet koriste-esineissä ja esimerkiksi krusifiksit seinällä

*Kissojen kiipeilypuut

*Lasiesinekokoelma

*Epäkodikkuus -> henkilökohtaiset jutut puuttuvat

*Koti kuin sisustuslehdestä-kodit

*Liiallinen avaruus asunnossa ja kaikuminen

Vierailija
93/156 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Lack-hyllyt ripustettuna "tälleen vähän erikoisesti" eli viskottu ihan miten sattuu

- Muutenki liika yrittäminen jos sitä makua/värisilmää ei vain yksinkertaisesti ole

Vierailija
94/156 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista pahin on jyskin kukkakuvio, mitä on kaikilla keiden luona olen käynyt. Varsinkin kun koko huone, pahimmassa tapauksessa useampi huone on sisustettu kyseisellä tekstiilillä!

Vierailija
95/156 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ihmisillä on oma sisustusmakunsa ja tyylejä on niin paljon kuin on koteja:)

Jokaisella on eri "inhokkinsa", toisen mielestä se voikin olla se paras!

Mutta joka tapauksessa oma koti kullan kallis!

Vierailija
96/156 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on käytetty liikaa limenvihreää. Ja komppaan myös niitä pyöreämuotoisia nahkakalusteita, ei kiitos... Ja onhan se kirjahylly karmean näköinen, jos se pursuaa yli kirjoista, mutt yhtälailla mulla tökkää, jos siinä ei ole yhtään kirjaa vaan sata ja kaks lasikippoa ja tuoppia...

Vierailija
97/156 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tanskalainen designkama.

Mariskoolit

Kaj Franckin lasit

-yöks!

mariskooleja lukuunottamatta.

Itse en voi sietää maalarinvalkoisia seiniä enkä semmoista 'yltiömodernia' sisustusta, jossa koti jätetään lähestulkoon tyhjäksi kalusteista ja koristeista.

Vierailija
98/156 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että melkeinpä mikä tahansa tuote saattaa toimia kun ympäristö on sille oikea. Joissain kodeissa on vaan enemmän niitä floppeja.

Mutta makuasioistahan ei voi kiistellä.

Täällä olen lukiessani nyökytellyt muutaman kirjoittajan mielipiteelle, mm. siitä että kodin sisustusta ei voi uusia totaalisesti muuttaessa uuteen kotiin, koti muokkaantuu elämän mukana ja mieluisat elementit säilyvät, niitä ei pitäisi olla syytä poistaa.

TOinen juttu on sisustuslehtien tarjoama skandimoderni tyylisuuntaus jossa tuntuu että joka esitelty asunto on samanlainen ja koostuu samoista kalusteista, niin totta.

Oikeastaan mikä tahansa trendiksi muotoutuva alkaa tökkimään kun sitä joka tuutista tarjotaan.

Viimeisimpänä romanttinen sisustustyyli, uusimpana retroa ja vintagea yhdistävä moderni kotikutoinen mummotyyli jota monesti sisustusguruiksi tituleeratut tanskalaiset harjoittavat. EI jaksa enää ja persoonallisuuskin on alkanut tuosta tyylistä sen yleistyessä karisemaan.

Koti voi olla kaunis, omasta tyylisuunnasta huolimatta. jos siihen panostetaan, valitaan itselleen funktionaalisia ja tärkeitä elementtejä ja tiedetään mitä tehdään.

Vierailija
99/156 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse omistan juurikin sen Poppy-hirvityksen. Tietysti L-kokoisena ja glossyvalkoisena ;) Marimekon, Iitalan ja Arabian (paitsi Unikkoa, yöh) tavaraa tulen rakastaan hautaan asti, ja sitä onkin pienen opiskelijakämppäni hyllyt täynnä :D Lisäksi haaveilen tuplakuplasta, pallo-tuolista ja lokki-valaisemasta :) Mutta makunsa kullakin !

Omia sisustusinhokkejani on ehdottomasti:

-kuviolliset suihkuverhot, varsinkin jos niissä on jotain simpukoita, kaloja tms.

-muoviset pöytäliinat (mökillä ja terassilla tietty ihan ok)

-mustat verhot ja ylipäätään se, että verhot ovat kokoajan ikkunan edessä estämässä valon tuloa sisään

-kaikki Ikean huonekalut, yökk

-joka nurkka täynnä jotain paperiroskaa, lehtiä, mainoksia yms.

-semmoiset muka intialaiset matot

-vitriinit täynnä dvd:itä, cd-levyjä ja matkamuistoja. Ylipäätään vitriinit ovat kamalia

-viinapullot hyllyillä näkyvissä

-tietokone makkarissa !!! KAMALAA

-kaikki halvan näköinen sisustusroina

Vierailija
100/156 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen inhoan esim. Tila-ohjelman tyyppisiä liian pelkistettyjä, kokovalkoisia sisustuksia ja Marimekko -krääsää. Ei hyvä, jos on liikaa tavaraa tai liian vähän (ei asutun näköistä)

Oma koti ei ole kokonaisuudessaan mikään sisustuksen helmi, pakko tunnustaa ;) mutta kaipa sitä löytyy hirveämpiäkin.

Tykkään itse koivunvärisistä huonekaluista ja kirsikan väristä, joten oli yllätys, että niin monessa listassa nuo olivat. Pyökki lienee se vaalein versio? Itse en kelpuuttaisi kyllä mustia huonekaluja omaan huusholliini. Kauhisteltuja lasivitriinejäkin löytyy kaksin kappalein ;) ja rupesinkin fundaamaan, että millä nuo korvaisi?! Siis mihin laittaa kirjat ja muut koriste-esineet sitten? Ja kun vielä Ikean kamat ym. muut ottaa pois, niin olis aikas paljas olohuone :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme