Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Finnmatkat hyvä matkanjärjestäjä ?

Vierailija
29.01.2010 |

Eka kertaa menossa ja aluksi nyt ihmettelen sitä, että tiedoissa luki että opas on kyllä lentokentällä vastassa muttei tule siihen bussiin ollenkaan.

Sitten meillä on FFFF+ hotelli ja all inclusive niin mun mielestä siinäkään ei ole tarpeeksi selkeästisanottu, että mitä siihen niinkuin kuuluu jne.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löydät, kun otat finnmatkojen sivulta teidän hotellin ja klikkaat kohtaa hotellin tiedot. Siellä on eritelty, mitä siihen kuuluu. Muista en tiedä, kun meillä on eka finnmatkojen reissu vasta edessä päin :)

Vierailija
2/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juomat ehkä erikseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kaikki meni hyvin ja sujui moitteetta.

Vierailija
4/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnmatkilla, muutaman kerran käytetty muita matkanjärjestäjiä ja Finnmatkat on todella hyvä matkanjärjestäjä. On saatu sitä mitä on luvattu ja kun kerran ei homma toiminut toivotulla tavalla, saatiin puolet hinnasta takaisin. Itse suosin mielelläni, halvempi ja parempi kuin Aurinkomatkat ja laadukkampi kuin Tjäreborg tai Detus, vaikka niilläkin ihan ok matkoja tehty. Tämä minun mielipiteeni.

Vierailija
5/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen lentänyt ja jatkossa yritän kyllä välttää kyseistä lentoyhtiötä viimeiseen asti, ainakin jos lasten kanssa lennetään. Palvelu on ollut surkeaa ja mm. suuri osa vessoista täyttyi Helsingistä lähdettäessä noin kahden tunnin lennon jälkeen niin, että niitä ei voinut enää käyttää. Eikä sitten ollutkaan lentoa enää kuin nelisen tuntia jäljellä... Emme myöskään saaneet etukäteen tilattuja "juhla"aterioita, olivat jääneet jonnekin yms. Lentoja lukuunottamatta ihan perus matkatoimistopalvelua kohteessa ja muuten.

Vierailija
6/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vissiin ole sama sitten ?

Ap

Vierailija
7/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkaa onnellisia. =)

Vierailija
8/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan lähdössä maaliskuussa kolmatta kertaa putkeen Finnmatkoilla reissuun. Vuosi sitten talviloma Egytissä, viime kesänä Kreikka. Hotellitiedot on tähän asti täsmänneet, FFFF on ollut todella siisti ja mukava, perheelle sopiva, ei luksus, mutta tasokas. AA inclusiveen kuuluu kaikki: ruoka, juomat, välipalat jne. Jos on poikkeuksia, niistä tieto erikseen hotellitiedoissa yleensä.

Meillä on ollut (ja tulossa taas) Bamse-kerho. Tosi hyvin toiminut ja lapsi odottaa sitä taas aivan innoissaan.

Tuifly ei tosiaan kovin kummoinen lento, mutta ei charterit yleensäkään ole. Ja viime kesänä olis ainakin ihan ok ruoka.

Nyt tulossa 10 tunnin lento. Pitää vaan ottaa viihdykettä ja niskatyynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi