G: Käytätkö illalla/yöllä astian- tai pyykinpesukonetta?
Valvotko koneita muuten niiden ollessa käynnissä?
Tuolla aiemmassa ketjussa joku sanoi että vakuutusehdoissa kielletään jopa LEPÄÄMINEN koneen ollessa käynnissä.....
Onko kellään sattunut vesivahinkoa tai alkanut tulipaloa yöllä käynnissä olleen koneen kanssa? Saitteko vakuutuksesta mitään korvauksia?
Kommentit (48)
Miten sua voi oikeesti ottaa päähän noin paljon että joku huolehtii omasta turvallisuudestaan ja omaisuudesta, oli syy sitten ihan mikä tahansa? Taidat oikeesti olla todella typerä, mun puolesta sä voit ihan milloin tahansa aiheuttaa itsellesi ja naapureillesi vahinkoa, mutta älä ota ongelmaa siitä että mä en niin tekisi. Mä maksan korkeita vakuutusmaksuja ja oma koti on kallis ja mikä kalleimpia täällä asuvia aarteita ei pystyisi kukaan korvaamaan, en siis ota turhia riskejä. Ja jos vakuutusyhtiöni ehdoissa kielletään jättämästä pesukonetta yksin pyörimään, niin en sitä tee. Mulle ei tuota vaikeuksia pestä pyykkiä silloin kun olen kotona, siinä se!
huhhuh, älä nyt riehaannu. En vain ymmärrä, miksi väität muita piittaamattomiksi, mutta itse sanot, että voit jättää jääkaapin päälle, koska vakuutusehdoissa ei sitä kielletä. Siis tuota logiikkaasi ihmettelen. Minulle on ihan sama, vaikka istuisit kaiket päivät pesukoneesi edessä.
Ei oikeesti kukaan voi olla noin tyhmä?
Miten sua voi oikeesti ottaa päähän noin paljon että joku huolehtii omasta turvallisuudestaan ja omaisuudesta, oli syy sitten ihan mikä tahansa? Taidat oikeesti olla todella typerä, mun puolesta sä voit ihan milloin tahansa aiheuttaa itsellesi ja naapureillesi vahinkoa, mutta älä ota ongelmaa siitä että mä en niin tekisi. Mä maksan korkeita vakuutusmaksuja ja oma koti on kallis ja mikä kalleimpia täällä asuvia aarteita ei pystyisi kukaan korvaamaan, en siis ota turhia riskejä. Ja jos vakuutusyhtiöni ehdoissa kielletään jättämästä pesukonetta yksin pyörimään, niin en sitä tee. Mulle ei tuota vaikeuksia pestä pyykkiä silloin kun olen kotona, siinä se!
huhhuh, älä nyt riehaannu. En vain ymmärrä, miksi väität muita piittaamattomiksi, mutta itse sanot, että voit jättää jääkaapin päälle, koska vakuutusehdoissa ei sitä kielletä. Siis tuota logiikkaasi ihmettelen. Minulle on ihan sama, vaikka istuisit kaiket päivät pesukoneesi edessä.
Oisko kuule joku ihan käytännön syy miksi sitä jääkaappia ei tartte aina sammuttaa?
Ei oikeesti kukaan voi olla noin tyhmä?
eikö sekin ole käytännön syy, että laittaa pesukoneen tai tiskikoneen halvemman yösähkön aikaan päälle? Et nyt näköjään ymmärrä mitä tarkoitan, kun pitää tyhmäksi alkaa haukkumaan.
Mulla ei ole muuta mahdollisuutta kuin pestä yöllä, töissä ollaan klo 8-17 ja harrastuksissa klo18-21.
ja saatan jättää jopa koneet päälle kun lähden pois kotoa.
Vakuutus eo tosiaan korvaa, jos jotain sattuu ja kone on ollut valvomatta.
Omalla tavallaan valvon, koska käyn katsomassa, paljonko pesuaikaa jäljellä. En nimittäin halua seisottaa märkiä pyykkejä koneessa vaan nostan ne heti sieltä pois.
Mies katsoo myöhään telkkaria, joten hän sitten sammuttaa koneet ja ripustaa pyykit.
Ilman valvontaa emme käytä ko. laitteita.
Jos joku toisin väittää, niin valehtelee.