Jos miehesi ihannoisi (ulkonäöllisesti) jotain julkkista PALJON ja sitten
olisi viikonloppureissulla kaverinsa luona. Olisi tavannut siellä kaverinsa avovaimon ja kotiintultuaan puhuisi siitä aikalailla,siitä kuinka on JUST sen julkkiksen näköinen ja kuinka kiva tuo nainen oli ja vielä vertaisi teidän ammatteja "Se on SAIRAANhoitaja,ei LÄHIhoitaja" jne
Tulisiko paha mieli? Kun mulle tuli ja miehen mielestä hän ei oo sanonut mitään pahaa. Ei riidellä asiasta,mut mulle kieltämättä tuli vaan aikalailla paha mieli...
Kommentit (2)
tahallaan vai pöljyyttään... Pölyyden voisin vähän katsoa ohi,mutta jos nää oli tahallisia.
Hyvin innoissaan tästä naisesta puhui ja joko ei huomannut tai ei ollut huomaavinaan kun olin sekä ällistynyt,että loukkaantunut.
Ei mies ennen ole tuolleen "vaahdonnut" jostain kuitenkin ihan vieraasta ihmisestä... ehtivät siis tavata noin 3-4h?
Mut se,että olisin kaunein :) ei mun mielestä tarvitse edes höpötellä sellasia,en ole kaunein,mut ei ole mieskään komein. Mun puolesta ulkopuolisten ulkonäköä saa kommentoida,kehuakkin,mutta suoraa vertaamista en halua kuulla,enkä ns "ylistämistä" joka menee jo ihan yli.
Aivan kuin tällä naisella ei olisi vian vikaa ja kaveri&nainen ovat kuulema NIIIIIIN onnellisia ja mukavia ja hauskoja...
Tuli vain mieleen,että LUULIN,et meilläkin on hauskaa ja et me ollaan onnellisia...
ap
Tekstistäsi ei paljastunut, loukkasiko miehesi tahallaan vai todellakin ymmärtämättömyyttään.
Sanoisin, että miehesi vähän ihastui tähän kaverinsa avovaimoon. Itse olen sitä mieltä, että kun on yhteen sitoutunut, niin ei muita katsella. Miehesi / sinä ette ole tehnyt pelisääntöjä selväksi. Kyse on myös tunteiden hallinnasta, johon pitää kyetä, mutta se pitää etukäteen tehdä selväksi myös itselleen. Vähän niin kuin pettämisessä, myöhäistä siinä vaiheessa, kun on jo tapahtunut.
Miehesi sanat loukkaavat ketä tahansa (ja pahasti), vaika olisi kuinka hyvä itsetunto. Miehesi on jopa täysin sokaistunut, ei tunnu tajuavan, ei tuollaista sanota! Itse olen tehnyt jo aikoja sitten selväksi, että oma puolisoni on kaunein, enkä toisia katsele. eipä ole tullut ongelmia.
Ammattien vertaaminen on myös ala-arvoista.
Otapa hiemaon aikaa ja käykää kunnon keskustelu pelisäännöistä ja toisen arvostamisesta yms. Miehesi on hukassa, ei elä ihan reaalimaailmassa.
tsemppiä, noista tapauksista voi olla plajon hyötyäkin, toisen voi löytää uudestaan / oppia arvostamaan.