Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet jos näet perheen, jossa molemmilla vanhemmilla ihan tummat hiukset

Vierailija
17.02.2010 |

ja molemmilla lapsilla taas hyvin vaaleat (liki valkoiset) pellavapäät?

Itse tänään näin ja väkisin kävi mielessä, että mahtaako olla adoptoituja tai sitten isä ei olekaan oikeasti isä...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiustenväristä ei pidä tehdä mitään päätelmiä. Itselläni on peruukki ulkona liikkuessa, ja olempa kuullut että melkein joka toinen värjää hiuksiaan. Ei ole täysin kummallista, että miehelläkin olisi värjätty tukka.

Vierailija
22/27 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ihan näin taida olla, mutta mieti! Kävelen miehen ja lasten kanssa ulkona ja mies ei ole lasten isä!!! Onks vähän kamalaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vanhemmillani on tummanruskeat, samoin vanhemmilla siskoillani. Kuulemma isoisoäidilläni oli vaaleat hiukset.

Vierailija
24/27 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on tuolla etelämmässä, välimeren maisa: lapset on hyvinkin vaaleita verrattuna lopputulokseen. Lähes kaikilla aikuisilla on kuitenkin noissa maissa musta tai hyvin tumman ruskea tukka.

Vierailija
25/27 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin olen joskus miettinyt, että mitähän meistä ajatellaan.

Minulla ja miehellä hyvin tummat hiukset, minulla lisäksi tummanruskeat silmät. Lapsemme ovat:

- vitivalko-tukkainen poika vihertävän sinisillä silmillä

- tyttö, jolla vaalea, mutta hieman punaiseen taittuva tukka ja vaalean siniset silmät.

Poika sentään on jotenkin minun näköiseni: huulet, silmien muoto, nenä, korkeat poskipäät.

Mutta tyttö ei mielestäni muistuta minua eikä miestä, ehkä enemmän miestä.

Kuitenkin molemmat lapset ovat minun ja miehen yhteisiä - siitä ei epäilystäkään.

Vierailija
26/27 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos näen porukan, jossa on vanhemmat tummahiuksisia ja lapset vaaleita, niin ekana varmaan mietin, että miten tuommoinen lihava nainen on saanu noin hyvännäköisen miehen. Ja sitten tulee varmaan mieleen, että lapset on varmaan naisen entisestä liitosta ja mies on ottanu sen naisen vaan sen takia, että se on pedofiili ja käyttää koko sitä porukkaa sitten patjana.

Mutta itsepäs kysyit.

Vierailija
27/27 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja molemmilla vanhemmillani miltei pikimustat hiukset. Nyt mullakin jo aika tummanruskea, muttei niin tumma kuin vanhemmilla. Kyllä monesta blondista lapsesta tulee vielä brunette.

ja molemmilla lapsilla taas hyvin vaaleat (liki valkoiset) pellavapäät?

Itse tänään näin ja väkisin kävi mielessä, että mahtaako olla adoptoituja tai sitten isä ei olekaan oikeasti isä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä