Minkälaisia hintoja nykyään on sopivaa laittaa kirppisvaatteisiin?
Kaikki on kunnoltaan uudenveroisia/uusia, ja myyntiin menee miesten kauluspaitoja ja kaikenlaisia naistenvaatteita.
Itsepalvelukirppis kyseessä enkä halua raahata ainuttakaan riepua takaisin kotiin, mutta en ihan pilkkahinnallakaan myydä.
Kommentit (12)
Jos et halua rahat takaisin kotiin pitää myydä todella halvalla. Jos haluat kunnon hinnan, ei välttämättä myy lainkaan tai hyvin, hyvin, hyvin hitaasti.
Ihan laidasta laitaan näkee. En tiedä, millä hinnalla sitten käytännössä kauppa käy. Paljon riippuu myös siitä, ovatko vaatteet jotain tunnettua merkkiä.
Mikä on pilkkahinta? Jos on joku Vero Modan tai H&M mekko, niin ok hinta muutaman euron. Kukaan ei maksa henkkamaukasta montaa euroa, vaikka olisi laput paikoillaan. Hyväkuntoisesta Marimekon hupparista voi taas pyytää useamman kympin.
No jos et halua raahata takaisin niin 1-2 € on hyvä hinta.
Mieti millä hinnalla itse ottaisit vaatteen mukaasi kirpputorilta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pilkkahinta? Jos on joku Vero Modan tai H&M mekko, niin ok hinta muutaman euron. Kukaan ei maksa henkkamaukasta montaa euroa, vaikka olisi laput paikoillaan. Hyväkuntoisesta Marimekon hupparista voi taas pyytää useamman kympin.
Viimeksi kun olen jotain kirppiksellä myynyt, niin hinnat oli 0,50-4 euroa. Paljonko "villa"kangastakeista voi pyytää?
Ap
Vierailija kirjoitti:
En millään hinnalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En millään hinnalla.
Ap
Sitten laitat max pari euroa kappale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun olen jotain kirppiksellä myynyt, niin hinnat oli 0,50-4 euroa. Paljonko "villa"kangastakeista voi pyytää?
Ap
Samaa luokkaa edelleen. Sellpy ja Vinted kauppaavat tuolla hinnalla ja kivijalkakauppa on seis.
Sopivaa on laittaa vaikka 50 e, mutta eri asia saatko myytyä.
Max 10