Joutuukohan tosi laihat ihmiset, esim. Victoria Beckham, kärsimään jatkuvasta nälästä?
Vai onko heillä keho jo tottunut pieneen energiansaantiin ja mahalaukku sen verran kutistunut, että ovat ihan kylläisiä ja tyytyväisiä?
Nyt en puhu ns. läpipaskoista jotka ovat luonnostaa hoikkia vaikka söisivät mitä, vaan nimenomaan näistä julkkiksista jotka ovat joskus olleet normaalimman kokoisia ja nykyisin hirveän laihoja.
Kommentit (197)
siitä, minkä näköinen on täydellisen kaunis, ei vielä todellakaan tarkoita sitä, että yrittäisi tai edes pystyisi itse näyttämään siltä. Tai että mies haluaisi, että vaimo näyttää siltä. Minusta on tervettä realismia se, että erottaa sen, mikä on täydellisen kaunista ja sen, miltä toivoo kumppaninsa näyttävän.
Olen 34v ja ihan hyvännäköinen ja -muotoinen, mutten millään ilveellä tule niiden julkkisten näköiseksi, joiden ulkonäköä mies pitää ns. täydellisenä. Enhän ole täydellinen oikeastaan missään muussakaan asiassa. Vaan riittävän hyvä.
Ja aina nainen saadaan kuvittelemaan, että tää on hienoa ja minä haluan tätä ihan itse. Se on NIIN surkuhupaisaa.
Her measurements were recorded by her dressmaker as 36-23-37 and sometimes fluctuated between that and 36-24-37.
Eli mitat vaihteli 91.4-58.4-94 ja 91.4-61-37 välillä.
Ja mitä Marilynin vaatekokoon tulee: muistakaa että hän on hyvinkin voinut olal se size 12 silloin - mutta kai olette huomanneet että 50-60-luvun vaatteiden kokonumerot eivät vastaa nykyisiä vaan olivat pienempiä!
siitä, minkä näköinen on täydellisen kaunis, ei vielä todellakaan tarkoita sitä, että yrittäisi tai edes pystyisi itse näyttämään siltä. Tai että mies haluaisi, että vaimo näyttää siltä. Minusta on tervettä realismia se, että erottaa sen, mikä on täydellisen kaunista ja sen, miltä toivoo kumppaninsa näyttävän. Olen 34v ja ihan hyvännäköinen ja -muotoinen, mutten millään ilveellä tule niiden julkkisten näköiseksi, joiden ulkonäköä mies pitää ns. täydellisenä. Enhän ole täydellinen oikeastaan missään muussakaan asiassa. Vaan riittävän hyvä.
Her measurements were recorded by her dressmaker as 36-23-37 and sometimes fluctuated between that and 36-24-37.
Eli mitat vaihteli 91.4-58.4-94 ja 91.4-61-37 välillä.
Ja mitä Marilynin vaatekokoon tulee: muistakaa että hän on hyvinkin voinut olal se size 12 silloin - mutta kai olette huomanneet että 50-60-luvun vaatteiden kokonumerot eivät vastaa nykyisiä vaan olivat pienempiä!
Ehkä sä liikut jossain lihatiskibaareissa sitten.. Eipä mun kaveria kyllä yritetty, se on pieni ja laiha ja tosi jurrissa että olis ollu hyvä "uhri"...
Sun teoria ei pidä muuten paikkaansa, jos menen ilman meikkiä, silmälasit päässä ja löysässä hupparissa ja verkkareissa niin ei tasan tarkkaan kukaan yritä.. eikä silloin kun painoin 10kg enemmän...
Ja oli muuten söpöjä suurin osa ja itteeni 10v nuorempiakin:D
Aika iso osasta naisista näyttää olevan liian poikamaisia (laihoja) vartaloltaan, lohdutelkaa itseänne sillä että miehet tykkää enempi:D Mulle on kyllä sanottu ihan suoraankin että on tosi upea kroppa (sekä miehet että naiset), näillä mitoilla ei välttämättä ole pullukka, kilot voi olla ihan nätisti sijoiteltunakin oikeissa paikoissa.
ja jatkuvan piirityksen kohteena 4 miestä ja 1 nainen yritti saada musta seuraa ja yks mies vielä kotimatkalla ja kiinnostuneista katseista päätellen kiinnosti vähän muitakin. Ja mulla on tissit, vyötärö ja peppu... Ja mitat on 168cm ja 74kg, vaatekoko 42. Tosin kyllä 10kg kevyempänä näytän vieläkin paremmalta, en ole lätyskä silloinkaan.
Vieläkö joku oikeasti vetää johtopäätöksiä omasta viehättävyydestään ukkojen baarivonkaamisen perusteella? Luulin että jokainen aikuinen tietää että menomestoissa vongataan kaikkea mikä liikkuu, saa olla tosi hirveä otus ettei kukaan mies lähesty ja yritä saada yhden yön seuraa. Joskus voi olla jopa niin, että se mallikaunotar saa istua ihan rauhassa koska hänen iskemiseensä menisi liikaa aikaa!
Se on minun mielestäni surullista ja sairasta. Ei siinä ole enää mitään tekemistä terveyden kanssa, kun leikellään itseä ja laitetaan tatuointeja. Oksentamalla pilataan sisuskalut, eikä syödä tarpeeksi vitamiinipitoista ruokaa. Hiukset eivät saa pysyä sen värisinä kuin kasvavat, hampaat hiotaan pois ja pistetään kuoret tilalle, meikeillä tukitaan koko ihmisen luonnollinen kauneus piiloon. Pistetään botoxia huuleen ja silikonia rintoihin. Kaikesta ihmisen luonnollisesta karvankasvusta pyritään eroon keinolla millä hyvänsä. Solariumin ja auringonoton vaikutukset näkyvät syöpäklinikoilla jo pian.
Se on minun mielestäni surullista ja sairasta. Ei siinä ole enää mitään tekemistä terveyden kanssa, kun leikellään itseä ja laitetaan tatuointeja. Oksentamalla pilataan sisuskalut, eikä syödä tarpeeksi vitamiinipitoista ruokaa. Hiukset eivät saa pysyä sen värisinä kuin kasvavat, hampaat hiotaan pois ja pistetään kuoret tilalle, meikeillä tukitaan koko ihmisen luonnollinen kauneus piiloon. Pistetään botoxia huuleen ja silikonia rintoihin. Kaikesta ihmisen luonnollisesta karvankasvusta pyritään eroon keinolla millä hyvänsä. Solariumin ja auringonoton vaikutukset näkyvät syöpäklinikoilla jo pian.
uhratessaan niin hirveästi energiaa ulkonäkönsä miettimiselle. Kun "tytöt" ovat jossain salilla kuluttamassa sitä viimeistäkin salaatinlehteä pois luullessaan, että näin näyttäisivät dynaamisilta ja aikaansaavilta, istuu ukkokööri sillä aikaa pihvi-illallisilla ja nauraa partaansa. Samalla tulevat firman asiat siinä sivussa hoidettua ja naiset sitten ihmettelevät, että mistäs tämä lasikatto oikein tähän tupsahtikaan.
Madeleine Albrigt, Hillary Clinton, Tarja Halonen, Angela Merkel, Margaret Thatcher jne...
Kuinkahan usein nämä "tädit" käyvät salilla miettimässä, että mitenkähän saisi takapuolta pienemmäksi? Eivätpä taida kovin usein käydä, kyllä se menestys on kuitenkin ihan eri kudoksesta kuin lihaksista kiinni.
niin aika hyvin naiset jo vastustaa ;) Ylipainoisia, huolittelemattomia ihmisiä kävelee vastaan pilvin pimein!
Alkuperäiskansat venyttävät alahuulen puulevyillä niin, että syöminen on vaikeaa. Kaulaa pidennetään renkaiden avulla. Kiinalaisnaiset sitoivat jalkansa, jotta ne näyttäisivät pieniltä. Aurinkokuninkaan hovissa käytettiin myrkyllisiä meikkejä ja rikottiin kylkiluut korsetilla. Jne...
Minusta hän oli pullea.
90-60-90 ja oli myös aika lyhyt, noin 160cm. Ei siis todellakaan lihava, vaan oikealla tavalla kurvikas.
niin aika hyvin naiset jo vastustaa ;) Ylipainoisia, huolittelemattomia ihmisiä kävelee vastaan pilvin pimein!
ei anorektikot eivätkä pullukat. Normaalit hoikat ovat parhaita.
<a href="http://www.stylebyme.net/wp-content/uploads/2008/08/models-4.png" alt="http://www.stylebyme.net/wp-content/uploads/2008/08/models-4.png">http://www.stylebyme.net/wp-content/uploads/2008/08/models-4.png</a>
http://maaadddog.files.wordpress.com/2009/10/600full-marilyn-monroe.jpg
ällistyttävän kapea vyötärö. Lisäksi hänellä oli vielä kunnon rinnatkin, tähän ei perinteinen suomalainen pötkylävartalo pysty millään vaikka laihduttaisi itsensä keskitysleirikuntoon.
on meitä naisia, joiden ei tarvitse salillä käydä näyttääkseen hyvältä ja ollakseen mitoissa. Minäkin istun siellä pihvi-illallisilla ja naureskelen itsekseni kun pöydän miehillä on kaikilla vatsa. Minä olen luonnostaan hoikka, kaunis ja hui, vielä älykäskin.
Onneksi enää ei tarvitse näyttää edellä mainitsemiltasi naisilta tullakseen otetuksi vakavasti.
uhratessaan niin hirveästi energiaa ulkonäkönsä miettimiselle. Kun "tytöt" ovat jossain salilla kuluttamassa sitä viimeistäkin salaatinlehteä pois luullessaan, että näin näyttäisivät dynaamisilta ja aikaansaavilta, istuu ukkokööri sillä aikaa pihvi-illallisilla ja nauraa partaansa. Samalla tulevat firman asiat siinä sivussa hoidettua ja naiset sitten ihmettelevät, että mistäs tämä lasikatto oikein tähän tupsahtikaan.
Madeleine Albrigt, Hillary Clinton, Tarja Halonen, Angela Merkel, Margaret Thatcher jne...
Kuinkahan usein nämä "tädit" käyvät salilla miettimässä, että mitenkähän saisi takapuolta pienemmäksi? Eivätpä taida kovin usein käydä, kyllä se menestys on kuitenkin ihan eri kudoksesta kuin lihaksista kiinni.
Minä olen luonnostaan hoikka, kaunis ja hui, vielä älykäskin.
on meitä naisia, joiden ei tarvitse salillä käydä näyttääkseen hyvältä ja ollakseen mitoissa. Minäkin istun siellä pihvi-illallisilla ja naureskelen itsekseni kun pöydän miehillä on kaikilla vatsa. Minä olen luonnostaan hoikka, kaunis ja hui, vielä älykäskin.
Onneksi enää ei tarvitse näyttää edellä mainitsemiltasi naisilta tullakseen otetuksi vakavasti.
Veikkaanpa että porskutan vielä pitkän aikaa sen jälkeen kun työkseen pihvi-illallisilla istuvat ovat kuolleet sydän- ja verisuonitauteihin.
Mielelläni kiinteydyn edelleenkin, mutta personal trainerikin on sanonut, että hän ei suosittele minulle mitään nälkäkuuria, vaan kuntoilu riittää. Ihanaa olla hyvässä kunnossa, upea, eikä tarvitse nähdä nälkää. Kuntoilu on paljon järkevämpi tapa saada kroppa kauniiksi kuin nälän näkeminen.