Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joutuukohan tosi laihat ihmiset, esim. Victoria Beckham, kärsimään jatkuvasta nälästä?

Vierailija
16.02.2010 |

Vai onko heillä keho jo tottunut pieneen energiansaantiin ja mahalaukku sen verran kutistunut, että ovat ihan kylläisiä ja tyytyväisiä?

Nyt en puhu ns. läpipaskoista jotka ovat luonnostaa hoikkia vaikka söisivät mitä, vaan nimenomaan näistä julkkiksista jotka ovat joskus olleet normaalimman kokoisia ja nykyisin hirveän laihoja.

Kommentit (197)

Vierailija
61/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-60-90 ja oli myös aika lyhyt, noin 160cm. Ei siis todellakaan lihava, vaan oikealla tavalla kurvikas.

Vierailija
62/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikasta naista tai isokokoista, jos käsivarret ja reidet ovat omia narukäsiä paksummat.

Tulee heiveröinen olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-60-90 ja oli myös aika lyhyt, noin 160cm. Ei siis todellakaan lihava, vaan oikealla tavalla kurvikas.

Itse olen saman pituinen ja livavimmillani jouduin ostamaan vaatteita kokoa 42 ja pari ehkä jopa kokoa 44. Olin niin oksettava vararengas- ja jenkkakahvapallo, että Marillyn ei TODELLAKAAN ole koskaan voinut olla koko 44!

Vierailija
64/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 162cm ja ihannepainossani (n. 52kg) omat mittani olivat muistaakseni 90-70-89 ja näytin hyvin hoikalta. Marilynillä tästä vielä 10cm kapeampi vyötärö.

Vierailija
65/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikkaana ja urheilevana naisena en myöskään pidä puoleensavetävänä heiveröistä miestä, joka heiluttelee narukäsiään ja jonka farkut pussittavat hanurista, koska hänellä ei ole ollenkaan persettä.

Vierailija
66/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on useimmille miehille liian pullea ollakseen täydellisen kaunis.

Epäilitte, että olen laiha, tissitön konkelo. Väärin meni. BMI on 25 ja läski tylsän tasaisesti joka puolella kroppaa. Tissit kuppia c, mutta niiden alla oleva vähän pullea vatsa vie tisseiltä ns. näyttävyyden.

Eli kropaltani olen korkeintaan keskiverto, ehkä sitä huonompi. Mutta mulla on itsetunto kunnossa ja mieskin tietää sen, ja voidaan reilusti puhua siitä, mikä on kummankin mielestä ns. täydellisen kaunista.

Vierailija
67/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikkaana ja urheilevana naisena en myöskään pidä puoleensavetävänä heiveröistä miestä, joka heiluttelee narukäsiään ja jonka farkut pussittavat hanurista, koska hänellä ei ole ollenkaan persettä.

Miksi miehen perse on sinulle niin tärkeä?

Mitä oikein teet sillä perseellä?

En koskaan antaisi kenenkään kajota hanuriini.

Laiha on kaunis ja kertoo terveellisistä elämäntavoista.

Vierailija
68/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö esimerkiksi Janina kertonut, ettei saanut malliuransa aikana juoda edes vettä kello kuuden jälkeen? Ja heti sai pari kiloa lisää kun lopetti mallinhommat..

Ja kun ajattelee, että Janina on ollut pyöreimmästä päästä malleja, joidenkin miesten mukaan jopa läski (joo-o, olen kuullut tämän ihan aikuisten, mukafiksujen miesten suusta), niin mieti millaisella ikuisuuspaastolla sitten ovat ne häntä laihemmat mallit. Ei käy kateeksi...

Vierailija
69/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Marilynillä ihan kauniit kasvot joo, mutta että huippukauniiksi liian lihava. Kuten onkin.

Marilyn mainitaan nykyisin enää siksi, että tyypistä on tullut legenda. Mutta se ei tarkoita sitä, että muut naiset saman painoisina olisivat kauniita. Kuin ehkä poikkeustapauksissa.

usko, että näin on. Miehiä on moneen junaan, kuten meitä naisiakin, eivätkä he kaikki todellakaan ihannoi laihuutta. Kyllä muutkin ihmiset ovat kauniita samassa painossa kuin Marilyn, nykykauneusihanne vain on niin äärimmäinen, että kauniiksi mielletään lähinnä joku todella luonnoton ilmestys. Ennestään laihoja naisia kavennetaan photoshopin avulla, tukka paksunnetaan, silmät suurennetaan, luustoa muokataan.

Kun malleista puhutaan, niin olen aina ihmetellyt, miksi sanotaan, että mallin pitää olla huippulaiha, jotta vaatteet tulevat paremmin esiin. Suurin osa naisista ei kuitenkaan ole huippulaihoja, joten eikös tämä tarkoita sitä, että vaatteissa on jotain vikaa, jos ne näyttävät hyvältä vain silloin, kun ne roikkuvat päällä?

Vierailija
70/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni en arvostellut tässä ketään henkilöä, vaan kerroin mielipiteeni.

Laihuus ei kerro terveydestä (esim. monet tupakoitsijat ovat laihoja), mutta urheilullinen kroppa kertoo ainakin pyrkimyksestä terveyteen. Hyvä lihaskunto auttaa pysymään toimintakykyisenä myös vanhana,

Perseellä ei kai kukaan mitään varsinaisesti "tee", mutta lihaksikas takalisto on vain huomattavasti esteettisempi kuin lautaperse. Vrt. täysin lauta nainen ja nainen, jolla sopivankokoiset, kiinteät rinnat.

Vierailija
71/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha on kaunis ja kertoo terveellisistä elämäntavoista.

Miten laiha pitää olla? Ja ainako laihuus kertoo terveellisistä elämäntavoista?

Mulla on eräs todella laiha ystävä, huomattavasti mua laihempi. Hän polttaa paljon tupakkaa, ei harrasta mitään liikuntaa, syö todella yksipuolisesti ja epäterveellisesti ja on jatkuvasti sairas. Joten ilmeisesti hänen painonsa kertoo juuri noista "terveellisistä elämäntavoista"?

Vierailija
72/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni en arvostellut tässä ketään henkilöä, vaan kerroin mielipiteeni.

Laihuus ei kerro terveydestä (esim. monet tupakoitsijat ovat laihoja), mutta urheilullinen kroppa kertoo ainakin pyrkimyksestä terveyteen. Hyvä lihaskunto auttaa pysymään toimintakykyisenä myös vanhana,

Perseellä ei kai kukaan mitään varsinaisesti "tee", mutta lihaksikas takalisto on vain huomattavasti esteettisempi kuin lautaperse. Vrt. täysin lauta nainen ja nainen, jolla sopivankokoiset, kiinteät rinnat.

Vierailija
73/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulle miehen takamus ei ole tärkeä. Minulla ei ole mielihaluja työntää naamaani tyynyjen väliin tai tehdä muuta nastya.

Pidän normaalista seksistä.

Takamuksella istutaan.

Minusta nainen voi olla hoikka ja elää teveellisesti. Kyllä hoikka voi olla ilman lihaksiakin. Minä harrastan ainoastaan kävelyä ja pysyn hoikkana, sellaisena naisellisena. En halua muskeleita enkä käy punttisalilla. Hmm punttisali ei käy naisille jotka haluavat näyttää naisellisilta.

Vierailija
75/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on liian pyöreä nykymiehn makuun. Sarah taas on hyväkroppainen miesten mielestä.

Vierailija
76/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulle miehen takamus ei ole tärkeä. Minulla ei ole mielihaluja työntää naamaani tyynyjen väliin tai tehdä muuta nastya.

Takamuksella istutaan.

Minusta nainen voi olla hoikka ja elää teveellisesti. Kyllä hoikka voi olla ilman lihaksiakin. Minä harrastan ainoastaan kävelyä ja pysyn hoikkana, sellaisena naisellisena. En halua muskeleita enkä käy punttisalilla. Hmm punttisali ei käy naisille jotka haluavat näyttää naisellisilta.

ihan punttisalilla treenaamisesta ja naisena ei todellakaan tarvitse liikaa lihasta saavansa, ellei ole joku geeni-ihme. Itse olen 10v siellä treenannut ja liikaa ei todellakaan ole ja olen erittäin naisellinen. Sulla on outo käsitys punttitreeneistä.

Vierailija
77/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takamuksella istutaan.

ihan punttisalilla treenaamisesta ja naisena ei todellakaan tarvitse liikaa lihasta saavansa, ellei ole joku geeni-ihme. Itse olen 10v siellä treenannut ja liikaa ei todellakaan ole ja olen erittäin naisellinen. Sulla on outo käsitys punttitreeneistä.

Vierailija
78/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takamuksella istutaan.

laihaläski. Hyväkuntoinen nainen on aina kaunis ja sopiva määrä lihasta vain kaunistaa. Sitäpaitsi lihasmassa alkaa vähenemään keski-iän paikkeilla, joten vanhana tulet olemaan huonossa kunnossa jos sinulla ei ole lihasta tukemassa.

Vierailija
79/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin kaksi noista kuvien naisista on (onneksi!) photoshopattu näyttämään laihemmilta. Noita liikkuu paljon pro ana -sivuilla.

Mä kirjoitin ylempänä tuon viestin, jossa ihmettelin, miksi mallien pitää olla niin laihoja, että vaatteet roikkuvat päällä, ja edelleen ihmettelen samaa. Keille niitä vaatteita oikein tehdään?

Vierailija
80/197 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä melko kovat ajat edessä. Kuinka moni 30+ nainen tai edes 20+ nainen yltää kokovaatimukseen 34/36? Hemmetin typerää touhua. Noh, jos äijät on tätä mieltä mikä ei voi olla näkymättä suhtautumisessa todellisessa maailmassa eläviin todellisiin naisiinsa, niin sitten saavat vaan tyytyä siihen ettei seksielämä ole kovin hääppoistä ja estotonta. Kun 90 % naisista tuntee kroppiensa olevan vääränlaisia, kiihkeä seksi on kohta todella harvinainen luonnonvara. Varsinkin kun kasvamassa on entistä kompleksisempi nuorten tyttöjen sukupolvi.

Itse kokisin kyllä olevani todella hot, jos kroppani olisi tällainen :

http://maaadddog.files.wordpress.com/2009/10/600full-marilyn-monroe.jpg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi