Joutuukohan tosi laihat ihmiset, esim. Victoria Beckham, kärsimään jatkuvasta nälästä?
Vai onko heillä keho jo tottunut pieneen energiansaantiin ja mahalaukku sen verran kutistunut, että ovat ihan kylläisiä ja tyytyväisiä?
Nyt en puhu ns. läpipaskoista jotka ovat luonnostaa hoikkia vaikka söisivät mitä, vaan nimenomaan näistä julkkiksista jotka ovat joskus olleet normaalimman kokoisia ja nykyisin hirveän laihoja.
Kommentit (197)
Olen nyt sellaisessa kunnossa (kyllä harjoittelen maksimipainoilla myös) että kukaan mies ei pompota tai raiskaa minua. Narukäsimiehiltä nappasen luut poikki ja pinoon jos käyvät käsiksi.
Kyllä sielä salilla kannattaa käydä muutenkin kuin hankkimassa ulkonäköä. ITse en henkilökohtaisesti ymmärrä ihmisiä jotka nostelevat vuosi tolkulla pikku painoja. Ideana on siirtyä aina painavempiin painoihin, eikä nostella niitä kympin painoja useita kymmeniä toistoja. Silloin voi yhtähyvin tehdä jumppaa matolla.
Minusta hän oli pullea.
90-60-90 ja oli myös aika lyhyt, noin 160cm. Ei siis todellakaan lihava, vaan oikealla tavalla kurvikas.
Marilyn oli avaruusolento valepuvussa, mutta miksi päästään pipien puheille pitäisi lotkauttaa korvaansa?
minusta nuo Beckhammin tapaiset ylilaihat ovat selvästi anorektisia, sairaita!
Olen nyt sellaisessa kunnossa (kyllä harjoittelen maksimipainoilla myös) että kukaan mies ei pompota tai raiskaa minua. Narukäsimiehiltä nappasen luut poikki ja pinoon jos käyvät käsiksi.
Kyllä sielä salilla kannattaa käydä muutenkin kuin hankkimassa ulkonäköä. ITse en henkilökohtaisesti ymmärrä ihmisiä jotka nostelevat vuosi tolkulla pikku painoja. Ideana on siirtyä aina painavempiin painoihin, eikä nostella niitä kympin painoja useita kymmeniä toistoja. Silloin voi yhtähyvin tehdä jumppaa matolla.
Naurattaa nämä puheet ettei naiselle muka massa kasva. Ei varmasti kasvakaan jos tehdään vääriä toistomääriä ja tosiaan nostellaan niitä 3-5 kg puntteja vuodesta toiseen. Naurattaa ihan.
Joskus tekisi mieli oikein neuvoa miten niitä painoja oikein nostellaan.
Minä en pidä omaa vartaloani mitenkään seksikkäänä yleisessä mielessä. Oma mieheni ja pieni vähemmistö kokee sen seksikkäänä.
Moni joka väittää ettei salilla lihas kasva niin puhuu paskaa tai on tietämätön hölmö.
Jos nostelee pikkupainoilla satojen tai kymmenien sarjoja niin sopii mennä pilatekseen muiden mikkihiirien pariin. Turha sinne salille on tulla. Viette vaan tilaa!
Naurattaa nämä puheet ettei naiselle muka massa kasva. Ei varmasti kasvakaan jos tehdään vääriä toistomääriä ja tosiaan nostellaan niitä 3-5 kg puntteja vuodesta toiseen. Naurattaa ihan.
Joskus tekisi mieli oikein neuvoa miten niitä painoja oikein nostellaan.Minä en pidä omaa vartaloani mitenkään seksikkäänä yleisessä mielessä. Oma mieheni ja pieni vähemmistö kokee sen seksikkäänä.
Moni joka väittää ettei salilla lihas kasva niin puhuu paskaa tai on tietämätön hölmö.
Jos nostelee pikkupainoilla satojen tai kymmenien sarjoja niin sopii mennä pilatekseen muiden mikkihiirien pariin. Turha sinne salille on tulla. Viette vaan tilaa!
Naisen on hankalampi saada lihasta kuin miehen ja ettei punttisalilla käydä sen vuoksi että haluaisi olla raskaansarjan kehonrakentaja. Hieman kannattaisi opetella sisälukutaitoa. Muillakin on tietotaitoa salitreeneistä kuin sinulla, vaikka viestistäsi päätellen muuta luulet.
Olen nyt sellaisessa kunnossa (kyllä harjoittelen maksimipainoilla myös) että kukaan mies ei pompota tai raiskaa minua. Narukäsimiehiltä nappasen luut poikki ja pinoon jos käyvät käsiksi. Kyllä sielä salilla kannattaa käydä muutenkin kuin hankkimassa ulkonäköä. ITse en henkilökohtaisesti ymmärrä ihmisiä jotka nostelevat vuosi tolkulla pikku painoja. Ideana on siirtyä aina painavempiin painoihin, eikä nostella niitä kympin painoja useita kymmeniä toistoja. Silloin voi yhtähyvin tehdä jumppaa matolla.
Naurattaa nämä puheet ettei naiselle muka massa kasva. Ei varmasti kasvakaan jos tehdään vääriä toistomääriä ja tosiaan nostellaan niitä 3-5 kg puntteja vuodesta toiseen. Naurattaa ihan. Joskus tekisi mieli oikein neuvoa miten niitä painoja oikein nostellaan. Minä en pidä omaa vartaloani mitenkään seksikkäänä yleisessä mielessä. Oma mieheni ja pieni vähemmistö kokee sen seksikkäänä. Moni joka väittää ettei salilla lihas kasva niin puhuu paskaa tai on tietämätön hölmö. Jos nostelee pikkupainoilla satojen tai kymmenien sarjoja niin sopii mennä pilatekseen muiden mikkihiirien pariin. Turha sinne salille on tulla. Viette vaan tilaa!
Jep jep. Tässä aiemmin vain pelättiin, että lihakset kasvavat helposti salilla niin suuriksi, että naisellisuus häviää. Tuskin tekään olette missään Florence Griffith-Joyner -kunnossa....
Turha sinne salille on tulla. Viette vaan tilaa!
Joskus tekisi mieli oikein neuvoa miten niitä painoja oikein nostellaan.Minä en pidä omaa vartaloani mitenkään seksikkäänä yleisessä mielessä. Oma mieheni ja pieni vähemmistö kokee sen seksikkäänä.
makaaminen. Onpa sulla kova uho.
Jossain elämänkerta dokkarissa oli että Marilyn tunki täytettä rintsikoihin, että oli uhkeampi!
pienillä vehkeillä varustettuna tai sitten ei munia laisinkaan.
T: se narukäsimies pienellä sievällä pyllyllä.
pienillä vehkeillä varustettuna tai sitten ei munia laisinkaan.
T: se narukäsimies pienellä sievällä pyllyllä.
salilla käynkin ;D
pienillä vehkeillä varustettuna tai sitten ei munia laisinkaan. T: se narukäsimies pienellä sievällä pyllyllä.
Täällä puhutaan naisten salilla treenaamisesta.
Voi ziisus..
Eikö lihaksia hankita juuri sen takia että heikompia voidaan alistaa.
Minä en hnekilökohtaisesti pidä punttarin vartaloa naisellisena. Jos liikunta näkyy vartalossa niin mielestäni naisellisuus on poissa.
Minä en hnekilökohtaisesti pidä punttarin vartaloa naisellisena. Jos liikunta näkyy vartalossa niin mielestäni naisellisuus on poissa.
Jos kuiva hankisääski on ihanne niin voi morjens ;D
hyvä lihaskunto on tarpeen etenkin sitten vanhempana ja miksei muutenkin ole hyvä olla hyvässä kunnossa? Mielestäni on järkevämpää urheilla siten, että tulokset jopa näkyy, kuin olla huonokuntoinen tai pitää itseään nälässä, jotta ei lihoisi.
"Jos liikunta näkyy vartalossa niin mielestäni naisellisuus on poissa"
Siis jos on kiinteä ja sopusuhtaisen lihaksikas, ei ole enää naisellinen?
Tämä perusteella esim. Martina Aitolehti ei ole naisellinen.
Voi herraisä...
Laita nyt edes linkki punttarin vartaloon ja nyt ei puhuta kehonrakentajasta. Meidän salilla käy mummeleitakin punttaamassa, onko nekin aivan kamalia?
Eikä ole näyttänyt lihaksikkaalta. Painoja nostellessa voi vaurioitua nivelet ja nikamat. Enemmän haittaa näkisin punttisaliharrastuksessa.
Kävelyllä hankittu hoikka luonnollinen vartalo on naisellinen. Salilla käyvät näyttävät aina poikkeuksetta gorilloilta.
Eikä ole näyttänyt lihaksikkaalta. Painoja nostellessa voi vaurioitua nivelet ja nikamat. Enemmän haittaa näkisin punttisaliharrastuksessa.
Kävelyllä hankittu hoikka luonnollinen vartalo on naisellinen. Salilla käyvät näyttävät aina poikkeuksetta gorilloilta.
Huoh
Joissakin hän oikeasti on aika pyöreä, mutta joissakin taas oikein juuri sellainen kuin naisen pitääkin olla.
Kuten tässä:
http://www.wallpaperbase.com/wallpapers/celebs/marilynmonroe/marilyn_mo…