Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ollut pikkuiseni kanssa

Vierailija
15.02.2010 |

tänään vain kolme tuntia ja nyt se menee nukkumaan. Tiedossa tällaista ainakin kesään saakka. Kamalaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asti ollut esim. sairaalassa?

Minä olen joutunut jättämään kahdesti vastasyntyneeni synnärille.

Ensimäisen kerran epäiltiin vaikka mitä. Vauva painoi 4 000g mutta halusivat kaikenlaista tutkia ja tarkkailla. Vauva oli kaksi viikkoinen kun sain kotiin ja terveen paperit.

Toisessa synnytyksessä vauvalla oli hiukan lämpöä synnyttyään ja laitettiin heti seuraavaan kerrokseen, sanottiin että onpahan valmiiksi jos bilirubiini alkaa nousta parin päivän ikäisenä.

Niin kävi. Vauva joutui valohoitoon, ei meinanut auttaa ja olivat jo suunnittelemassa mm. verensiirtoa vuvalleni.

Siinä osastossa oli jokin bakteeri kaiken lisäksi, joka tarttui vauvoihin.

Kun keltaisuus helpotti, oli vauvan molemmat keskisormet kynnen vierestä saaneet tartunnan, mätää oli molemmisa sormisa, pienissä sormissa. Muillakin valohoitoa saaneilla vauvoilla oli, joillakin oli käsivarressakin.

Vuvalleni aloitettiin antibioottikuuri pistoksi, ja en saanut häntä kotiin ennen kuin viimeinen pistos oli annettu hänen ollessaan 14vrk ikäinen. Mätä ei ollut poistunut, antibiootti ei tehonnut.

Sanoin ottavani vauvan joka tapauksessa kotiin ja katson sitten mihin vien näyttämään sormet.

Keitin vettä, 1l/1rkl suolaa ja laitoin jäähtyneeseen suolaveteen pienet keskisormet, kupissa.

Ilmeisesti suolavesi jotenkin imi märkää pois ja paransi, sillä viikon suolahoidon jhälkeen alkoi parannusta. Ripottelin vielä Bacibactia pienen tupon alle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla