Eikö naiset enää pese pillujaan?
Tässä on nyt useammankin kerran käynyt samalla tavalla. Nainen vonkaa seksiä kiimaisena, mutta kun päästään asiaan, niin pahoinvointi alkaa.
Harvinaisen usea toosa paljastuu varsinaiseksi AROMIPESÄKSI. Hurjat hajut leviää ympäri huonetta ja sitten pitäisi vielä nuolla sellaista majavaa. No huh-huh, kiitos ei.
Mikä siinä on, että sitä toosaa ei nykynaiset enää osaa pestä?
Kommentit (86)
Minusta tuntuu, että on sellaisia tussuja, joista se haju ei lähde pesemälläkään!
siis onko sellaisia pimppejä olemassakaan, joissa ei jonkinlainen haju olisi? Ehkä olen sitten noviisi, mutta kohdalleni ei kyllä ole osunut ainuttakaan hajuvapaata toosaa. Ja eikös naisessa sentään kuulu se naisen tuoksu ollakin?? Ok, en ole kovin kokenut. Joten kertokaa te kokeneet, että onko siis olemassa hajuttomia pipareita??
Luvattoman usein ne toosat lemahtaa sille perinteiselle.. eli hieman härskiintyneelle silakalle.
Totta, se silakan lemu pilluissa on usein aivan mahdotonta. Siihen ei auta mikään pesu.
jalkoväli noin ällöttää, ainahan sitä voi mies toisen miehen kyrpää käydä imemään, kyllä sellaisillekin miehille on kysyntää :)
jalkoväli noin ällöttää, ainahan sitä voi mies toisen miehen kyrpää käydä imemään, kyllä sellaisillekin miehille on kysyntää :)
Kaikki homot eivät edes tiedä olevansa homoja ;-)
reps kops! :D
No jos se naisen jalkoväli noin ällöttää, ainahan sitä voi mies toisen miehen kyrpää käydä imemään, kyllä sellaisillekin miehille on kysyntää :)
eli sitä naista on muutaman päivän sisällä pannut joku muukin ILMAN kortonkia...
No eikös kaikkia naisia ole, ei se silakan hajua selitä.
No eikös kaikkia naisia ole, ei se silakan hajua selitä.
jotka harrastavat seksiä ainoastaan kondomin kanssa, poissulkien tietysti vakiintuneet parisuhteet.
ainakin pidän huolta hygieniasta,pesyedyn pari kertaa päivässä vähintään ja sheivaan 2-3 kertaa viikossa ja aina ennen seksiä (jos ehdin) mutta olen yleensä perussiisti. Minulla on vaan yksi seksikumppani, en halua olla mikään jakorasia.
sillä naisen toosa oikeasti on kuvottava! itse olen nainen ja en vois kuvitellakaan nuolevani naisen värkkiä!YÖÖÖKKKK!!!Siis mitään niin iljettävää en tiedä. vaikka ois hajuton ja mauton niin ei. Mikä siinä himottaa, sanokaa se miehet!!
ja muutenkin alapäästään huolta pitävä nainen ihmettelee sitä, että miten pienellä vaivalla miehet saa onnelliseksi. Eli sheivaan posliiniksi, laitan tuoksuvaa voidetta, säännöllisesti käytän Gynophilusta tms, että on normaali bakteerikasvusto. Lisäksi jumppaa ja kaikenlaista urheilua koko kropalle. Alapäästä pitää pitää yhtä hyvää huolta kuin yläpäästäkin.
Pienellä vaivalla, ihan normitouhulla saa ihanan palkinnon, kun miehet ovat aivan innoissaan ja onnessaan. Ja jos nainen hoitaa ja pesee alapäätään, niin varmaankin muutenkin on hyvin sinut itsensä kanssa ja sehän näkyy seksikontaktin aikana... Monet miehet valittaa, että muut naiset haisee ja karvoihin tukehtuu....
Eipä ole musta valitettu. Ja avioliitossakin olen ollut ja koko liiton ajan sama meininki, ei saa unohtaa itsensä huolehtimista.
näin naisena tuo kiinnostaaa, että mitä voidetta laitat sinne? eikö se ala kirvellä alapäässä?? Mä en ainakaan voi esim pestä alapäätäni kuin sopivan ph:n omaavilla saippuoilla. tuoksuvoidetta laittaisin ilomielin jos tietäisin jonkin sopivan.
Laitan joko vaseliinia tahi tummelia. Myös ohut moottoriöljy käy, se tuoksusta tosimiehet pitää!
Ei kannata viljellä huumoria jos ei osaa.
Laitan joko vaseliinia tahi tummelia. Myös ohut moottoriöljy käy, se tuoksusta tosimiehet pitää!
sillä naisen toosa oikeasti on kuvottava! itse olen nainen ja en vois kuvitellakaan nuolevani naisen värkkiä!YÖÖÖKKKK!!!Siis mitään niin iljettävää en tiedä. vaikka ois hajuton ja mauton niin ei. Mikä siinä himottaa, sanokaa se miehet!!
Ei sitä viinaakaan maun takia juoda... ;)
on myös miehiä jotka ei peseydy.
karsee tonnikalan lemu, ei kiitos!!!
Jos on pakko, varmaan voisi jo ennen puuhiin ryhtymistä kehottaa käymään pesulla ensin.