Eikö naiset enää pese pillujaan?
Tässä on nyt useammankin kerran käynyt samalla tavalla. Nainen vonkaa seksiä kiimaisena, mutta kun päästään asiaan, niin pahoinvointi alkaa.
Harvinaisen usea toosa paljastuu varsinaiseksi AROMIPESÄKSI. Hurjat hajut leviää ympäri huonetta ja sitten pitäisi vielä nuolla sellaista majavaa. No huh-huh, kiitos ei.
Mikä siinä on, että sitä toosaa ei nykynaiset enää osaa pestä?
Kommentit (86)
..sietää, mutta naisten perslävet, ne vasta osaa haista, ja pahalle. Naiset kyllä pesee pillujaan, mutta persvako jää aina pelkän paperilla pyyhkimisen jälkeiseksi hajupilleriksi.
Ja sitten vielä....
mikään ei voita sitä lemua, minkä naiset jättävät jälkeensä ostarien rullaportaissa. Siihen eteen kun sattuu kunnon maatuska, niin voihan nenä,,,hajussa löytyy.... ja se leijuu pitkälle, kai olette sen huomanneet...
aivan JÄRKYTTÄVÄN yleistä. Peskää naiset se perävako myös, pliis. Muuten voi jäädä doggy-stylet ihan alkumetreille.
Naiset kyllä pesee pillujaan, mutta persvako jää aina pelkän paperilla pyyhkimisen jälkeiseksi hajupilleriksi.
ja menkkojen aikana myös pimpero. Itse pesen aina peräpään vessareissun jälkeen.
Mutta kyllä haisee miestenkin perse, ja mikään ei oo niin oksettavaa kuin jarrutusjälet kalsareissa kun pitäis aktiin ryhtyä. Ja naisilla stringit on varsinaisia paskamagneetteja :-//
En edes muista koska olisin kotona pyyhkinyt perseeni vessapaperilla. On paljon kätevämpi suihkutella ns. pillusuihkulla perse, kuin käyttää 20 palaa paperia, kakka kun on sellaista, että pyyhkimisestä ei meinaa loppua tullakaan. Töissä ei oikein kehtaa suihkutella.
ja menkkojen aikana myös pimpero. Itse pesen aina peräpään vessareissun jälkeen.
Mutta kyllä haisee miestenkin perse, ja mikään ei oo niin oksettavaa kuin jarrutusjälet kalsareissa kun pitäis aktiin ryhtyä. Ja naisilla stringit on varsinaisia paskamagneetteja :-//
jos ei paista läpikypsäksi ja lisää vähän suolaa.
Jos kyseessä on miehen vehkeet, munia ei monikaan maistele, penistä kyllä.
juu, ei ne munatkaan hyvälle maistu.
Yrjöt meinaa lentää jos paska haisee kun pitäisi slikata - tosin tunne on varmasti molemminpuolinen jos nainen ottaa poskeen ja shit löyhkää hanurista.
tuoksuu ,minä pesen monta kertaa päivässä ,omaan nenäänkin tuoksahtaa .Mutta ,kunrakastelen haluan tuoksua puhtaalle ,ja samaa toivon mieheltäni.
on pakko naisena vastata mikä on kuvottavinta mitä miehen kanssa on tapahtunut!!!
Oltiin 69:ssä ja miehen perskarvoihin oli jäänyt roikkumaan kuiva paskakikkara!!!! kyllä minun suihinotto jäi siihen!
miksi siis miehet eivät pese perseitään?
Onko mitään masentavampaa kuin kiimainen nainen, joka on käynnyt juuri ennen rakastelua pesemässä itsensä saippualla? Nuolemisesta ei sitten miehelle enää ole mitään iloa. Tai onhan se aina hauskaa tuottaa nautintoa, muttei siitä mitään muuta saa.
Saatan olla kyllä tässä keskustelussa vähän noviisi, sillä naisiini ei ole kuulunut ilman kumia antavia jakorasioita. Kokemukseni mukaan juuri miehen säännöllinen laukeaminen naisen sisään on se, joka muuttaa tuoksumaailmaa. Ja tietenkin kierron vaihe.
Tuoksukaa ihanat naiset tuoksukaa!!!
minä kaupan kassajonossa melkein oksennnan,niin pahalle haisevat,hielle ,paskalle ja ulolle.Siihen kun vielä yhdistäävanhan viinan ja tupakan.VOI
vähän paremmalle alueelle.. =)
Tai sitten ihan jättää nuuhkimatta toisten jalkovälejä kassajonossa.
M34
Tässä on nyt useammankin kerran käynyt samalla tavalla. Nainen vonkaa seksiä kiimaisena, mutta kun päästään asiaan, niin pahoinvointi alkaa. Harvinaisen usea toosa paljastuu varsinaiseksi AROMIPESÄKSI. Hurjat hajut leviää ympäri huonetta ja sitten pitäisi vielä nuolla sellaista majavaa. No huh-huh, kiitos ei. Mikä siinä on, että sitä toosaa ei nykynaiset enää osaa pestä?
Pitäähän se pimpero ensin nuolla puhtaaksi, ennenkö sinne voi laittaa puhtaan munan, oli se sitten majava tai poslari. Poslari on kyllä mukavampi nuoltava.
Siis en voi uskoa,että kukaan teistä ei käytä suuseksissä suuseksisuojaa tai kondomia.
Itse harrastan seksiä vain täyden kuun aikaan, silloin loiset ja sukupuolitaudit eivät leviä ;)
Siis en voi uskoa,että kukaan teistä ei käytä suuseksissä suuseksisuojaa tai kondomia.
ei ole tullut tarvetta suuseksisuojuksille...
muniansa?? Epäilen suuresti, etteivät ainakaan viimeisen kahden vuosikymmenen aikana..hmmm;-((.
En ymmärrä mitä tekemistä munien pesulla on pillujen hajun suhteen?
En ymmärrä mitä tekemistä munien pesulla on pillujen hajun suhteen?
Tää on tätä naisten käänteispuolustautumista. Alkaa saaha huvittavia piirteitä tää keskustelu :-D
M34
on pakko naisena vastata mikä on kuvottavinta mitä miehen kanssa on tapahtunut!!!
Oltiin 69:ssä ja miehen perskarvoihin oli jäänyt roikkumaan kuiva paskakikkara!!!! kyllä minun suihinotto jäi siihen!miksi siis miehet eivät pese perseitään?
HYI, YÖK!!!!!
Viikonloppuna tapasin taas sellaisen tussun, että huh-huh. Onneksi olin hieman huppelissa, muuten olisi kyllä jäänyt se tussu työstämättä, sen verran oli karmea lemu. Pumpulia oli silti pakko tunkea nenään, muuten olisi yrjöt lentäneet.
vähän paremmalle alueelle.. =)