Eikö naiset enää pese pillujaan?
Tässä on nyt useammankin kerran käynyt samalla tavalla. Nainen vonkaa seksiä kiimaisena, mutta kun päästään asiaan, niin pahoinvointi alkaa.
Harvinaisen usea toosa paljastuu varsinaiseksi AROMIPESÄKSI. Hurjat hajut leviää ympäri huonetta ja sitten pitäisi vielä nuolla sellaista majavaa. No huh-huh, kiitos ei.
Mikä siinä on, että sitä toosaa ei nykynaiset enää osaa pestä?
Kommentit (86)
Ns.silakan haju ei johdu hiivasta tms.Haju tulee siitä jos/kun jättää spermat pesemättä panon jälkeen pois pillustaan.Itse olen hygieniasta hyvin huolehtiva posliinipimppi mutta silti satunnaisesti aamupissalla olen tuntenut tuon silakan hajun nenässäni.Eli silloin kun olen illalla/yöllä seksin jälkeen jättänyt mieheni spermat lillumaan sisääni :D Eli kaikki silakkapillujen jyystäjät:edellisen panon spermat ne siellä vain haiskahtavat!
ja sormeilun jälkeen sormiin kyllä tarttuu samanlainen haju kuin rapujuhlilla!
Eli kaikki silakkapillujen jyystäjät:edellisen panon spermat ne siellä vain haiskahtavat!
Paha jos jouluna piparit haisevat lipeäkalalle.
Jokainen nainen tuoksuu joltain. Ei se pillun tuoksu mikään mairitteleva ole, mutta kuinka hienoa on harrastaa seksiä niin, että ensin käy suihkussa ja laittaa kaikki tuoksuvoiteet ylleen?
Seksin kuuluu olla spontaania, silloin se on myös eroottista.
Mitä useammin nainen pesee pilluaan saippualla, sitä herkemmin se tuoksuu koska ihon omat rasvat katoavat. Näin sanoi yksityinen gynegologi. Silloin myös hiiva on herkempi. Pillu tulisi pestä kerran viikossa saippualla.
Ja mitäs miehet valittaa pillusta ja perseestä. Ei se munan nuoleminenkaan ole ihanaa jos on muhinut housuissa, etenkin helteellä. Perseestä puhumattakaan. Ja toki on hygienisempää pestä perse aina paskantamisen jälkeen, mutta joo o...Kaikilla ei sitä käsisuihkua ole ja aina ei suihkuun jaksa mennä.
Ihme homoja kun ei kestä rehellistä naisen tuoksua
Kyseessä on emättimen PH-tasapainon muutos. Ei todellakaa mikään rasvan katoaminen. Minkä helvetin rasvan? Luontaisen pillurasvan?
Mitä useammin nainen pesee pilluaan saippualla, sitä herkemmin se tuoksuu koska ihon omat rasvat katoavat. Näin sanoi yksityinen gynegologi.
1. Tottakai emätin haisee. Ihmiset haisevat aina jollekin, eivätkä pillut tee tähän poikkeusta. Jos et kestä sitä, että naisen limakalvoilla on ominaistuoksu, aloita selibaatti tai tyydy olevaan säälittävän huono sängyssä.
2. Jos pokaat enemmän tai vähemmän humaltuneeen naisen baarista ja huomaat, että hygienia ei ole kohdallaan, kyse ei välttämätöntä, siitä, että nainen olisi yleisesti ottaen epäsiisti.
Yökerhon naisten wc:ssä todistettua: wc-käynti käy sitä hätäisemmäksi, mitä kovempi on humalatila.
3. Taipeet hikoilevat herkästi. Nivusalue on yhtä iso taivetta. Jos pokaat naisen kuumissa olosuhteissa (kesä, monta ihmistä samassa tilassa, kiivasta tanssia) saatat haistella nk. silakkapillun ihan luontaista ja ymmärrettävää hikeä. Hyvä hygienia ei auta siihen, että on kuuma päivä, kuuma tila tai liikkunut paljon. Kestä se, pane suihkussa/suihkun jälkeen tai ryhdy selibaattiin. Myös miehen nivuset hikoilevat, joten homous ei auta.
Ilmianen vinkki: älä pokaa nahakhousuista naista.
4. Se, kuinka helppoa on pitää posliinia on henkilökohtaista. Päivittäinen sheivaus ei ole toimiva ratkaisu kaikille. Kaikkien kohdalla posliini ei ole mikään "pieni vaiva".
5. Stringit paskamagnetti? Kannattaa ehkä pyyhkiä paremmin.
6. Kaikille: Käykää suihkussa ja pankaa vapautuneesti, se tekee hyvässä mielelle ja ruumiille.
Ihmettelen kyllä, kun tunnen espanjalaisia naisia (jakanut asunnon) ja he käyvät suihkussa vain 2-3 kertaa viikossa. Alapesu ei kuulu kuvioon kuin kuukautisten aikana. Että miten mahtaa pesät siellä haista.
Terve toosa haisee mädälle silakalle. Niin se vain on.
Ja tosimies syö vaikka käytetyn tamponin!
Mutta jos naisella on monta seksikumppania, bakteerikanta on aika hurja, eikä pysy hallinnassa.
Se "hurja bakteerikanta" voi kuule muodostua ihan yhdenkin kumppanin kanssa. Se haju voi johtua tulehduksesta (emätintulehdus, hiivatulehdus...) ja noita tulehduksia voi tulla todella helposti. Esim. itse saan hiivan riesakseni jos innostun syömään kohtuullisen määrän makeaa!
Ja miehet ylistää. Pesen saippualla ja voitelen joka päivä tuoksuvoiteella. Sheivaan kaikki karvat pois, ei mitään majavaa. Näin vähällä olen saanut monta miestä onnensa kukkuloille. Tiedä sitten, millasia majavanhäntiä muilla sit on...
terv nainen 35 v
Se "hurja bakteerikanta" voi kuule muodostua ihan yhdenkin kumppanin kanssa. Se haju voi johtua tulehduksesta (emätintulehdus, hiivatulehdus...) ja noita tulehduksia voi tulla todella helposti. Esim. itse saan hiivan riesakseni jos innostun syömään kohtuullisen määrän makeaa!
mukautuu toisiinsa, jokaisessa uudessa suhteessa se taas sekoaa. Yleensä nainen, jolla on tulehdus, ei harrasta seksiä, vaan haju yleensä johtuu jostain muusta...
Pesen saippualla ja voitelen joka päivä tuoksuvoiteella.
helvetti. Kuka hitto haluaa pillua, joka tuoksuu joltain ihmeen tuoksuvoiteelta. Kyllä pillussa kuuluu olla ihan luontaiset aromit, eikä mitään keinotekoisia ja jos mies ei sitä kestä, niin olkoot ilman pillua.
- mies, 43 v. -
Ja miehet ylistää. Pesen saippualla ja voitelen joka päivä tuoksuvoiteella. Sheivaan kaikki karvat pois, ei mitään majavaa. Näin vähällä olen saanut monta miestä onnensa kukkuloille. Tiedä sitten, millasia majavanhäntiä muilla sit on... terv nainen 35 v
Kyllä mulle tollainen kelpais, aivan paras!!
t.intohimoinen suuseksin antaja
Joskus ihan miellyttävä, välillä todella etova. Eigän sitä pillua joka kerta ole pakko nuolla. Antaa vaikka käsihoitoa välillä. naisten kannattaa kiinnittää erityistä huomiota persvaon puhtauteen. Kun käytte paskalla, pelkkä paperi ei todellakaan riitä puhdistamiseen. Peskää siis persvako, muuten nousee paskanhaju nokkaan. Se on etovaa.
Kyllä pillussa kuuluu olla ihan luontaiset aromit, eikä mitään keinotekoisia ja jos mies ei sitä kestä, niin olkoot ilman pillua. - mies, 43 v. -
minä kaupan kassajonossa melkein oksennnan,niin pahalle haisevat,hielle ,paskalle ja ulolle.Siihen kun vielä yhdistäävanhan viinan ja tupakan.VOI
miesten persvako ja jalkoväli saattaa vaatia puhdistusta ja hajuhoitoa...
onko sulla sit kokomeusta menneiden aikojen naisista ja niiden hygieniasta?? :D
mistä "sieltä välistä"? Kohdunsuun ja emättimen välistäkö? Vaiko anuksen ja vulvan välistä?