Kävely on parasta liikuntaa
Kommentit (15)
On. Kahdet kengät hajonnut noilla jäätantereilla.
No jos on rapakunnossa ja on aikaa tallustaa päivässä tunteja. Kestävyyskuntoa ja lihasta tuo ei erityisemmin kehitä ja kaloreitakin kuluu kovin vähän. Moni lihavakin jaksaa kävellä paljon ja on silti lihava ja huonokuntoinen.
Vierailija kirjoitti:
Kävely on homojen hommaa.
Naurahdin. Perustele!
Mikä on perustelu sille, että kävely on parasta liikuntaa? Se, että se on ilmaista? Miten maksuttomuus tekee siitä parasta liikuntaa?
Minä kävelen sen verran lujaa että että monet ns hölkkääjät ei pysty ohittamaan. Se on toki harjoittelun ansiota.
Työterveyteen ei kelvannut töissä tapahtuva kävely (7,5 h päivässä) liikunnaksi. Pitäisi liikkua myös vapaa-ajalla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on perustelu sille, että kävely on parasta liikuntaa? Se, että se on ilmaista? Miten maksuttomuus tekee siitä parasta liikuntaa?
Eiköhän siitä lääkärienkin keskuudessa olla yhtä mieltä.
Paras liikunta on se mistä tykkää (eniten). Iloinen mieli auttaa saamaan hyviä tuloksia.Se ( ilo)tekee hyvää myös mielenterveydelle.
mulla kulkuset jotenkin rasittuu kävellessä
Kävely on mukavaa silloin, kun tarvitse pelätä kaatumista. Voi vaikka juostakin välillä. Talvisin käyn ennemmin salilla kävelemässä.
Saa mennä just sillee ku haluaa just sinne mihin haluaa, ilman että joutuu jossain ruuhkissa odotella yms. Kyllä, olet oikeassa.
Treenaan myös. Kävely on mun luontanen tapa liikkua paikasta A paikkaan B ja takaisin.
Kävellyt ole koko aikuikäni ja olen normaali painoinen aina ollut..Lisäksi käytän ilmaisia kuntolaitteita päivittäin Urheilupuistot.Ne on maksutomia ja ulkona 24 h. siis auki.
Vierailija kirjoitti:
Kävellyt ole koko aikuikäni ja olen normaali painoinen aina ollut..Lisäksi käytän ilmaisia kuntolaitteita päivittäin Urheilupuistot.Ne on maksutomia ja ulkona 24 h. siis auki.
Minä osasin kävellä jo lapsena.
Onhan se kivaa.