Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Sinä joka olet 168cm, paljonko painat?

Vierailija
13.02.2010 |

Minä 55kg ja urheilen säännöllisesti. Ihan uteliaisuudesta :)

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäkseni raahaan läskini tähän ketjuun. ;)

Painan 66 kiloa. Kuntoilen 2-3 kertaa viikossa ja erityisesti jalkani ovat lihaksikkaat ja kurvia löytyy muutenkin. Minun ihannepaino on 60-62 kiloa, jos kuudenkympin alle menee, niin näytän tosi laihalle ja ryppyiselle 35 vuotiaalle naiselle.

Vierailija
2/71 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 80 kg viimeisilläni raskaana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 38 -vuotiaana kahden lapsen jälkeen painan 59-61 kg (aina kauhunsekaisin tuntein käyn vaa'alla: alkaako paino vitosella vai kutosella..?)

Täytyy tsempata, ettei paino nouse taas muutaman vuoden kuluessa parilla kilolla.

Vierailija
4/71 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihan normaalivartaloinen, en mikään tikkulaiha todellakaan.

Tosiaan, en ole koskaan elämäni aikana painanut yli 60kg, en nuorempana enkä lasten saannin jälkeen. Raskauskilot lähteneet joka kerta muutamassa kuukaudessa.En siis ole himoliikkuja (yritän liikkua ainakin 3krt viikossa) ja syön mitä haluan, ikinä en ole ollut laihiksella. Yllätti vaan nämä vastaukset...

ap

Vierailija
5/71 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun painoin 49 kiloa, en ollut mitenkään anorektisen näköinen. Toki hyvin hoikka ja kokoa 32. Toista lastani odottaessani painoin lähes 70 kiloa, ja olin valtava. Jalat olivat kuin tukit, posket pullottivat ja kädet olivat turvonneet limpuiksi.

Tiettyyn rajaan saakka on yksilöllistä, miten paino vaikuttaa habitukseen. Rakenne, kehon koostumus ja painon jakaantuminen vaikuttavat paljon.

Vierailija
6/71 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen normaalipainoinen. eli noin 53-70kg on normaalipaino tämän pituiselle.

ap

Vierailija
7/71 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena painoin 52-53 kg ja olin aikamoinen tikku. Nyt nelikymppisenä olen tähän painoon tosi tyytyväinen, lasten jälkeen painoin enimmillään 68 kg ja se oli ehdottomasti liikaa, maha pömpötti ja oli kaksoisleuka.

Liikuntaa harrastan päivittäin, syön pitkälti vhh-ruokaa, mutta en hirmuisen tiukasti.

Muut mitat 97-72-96.

Vierailija
8/71 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoaan enempi kuin pitkä ja lihava.

Vierailija
9/71 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En urheile juurikaan. Satunnaisesti lenkkeilen ja käyn joogassa. Pitäisi skarpata.

Vierailija
10/71 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan liikuntaa 1-6 krt/vko.

Mitat 96-72-98.

Olen ihan hoikan näköinen, sillä lihasta on paljon.

Vierailija
11/71 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-vuotias yhden lapsen yh-äiti. Näytän kai melko hoikalta, mutta takapuolta ja tissejä kyllä on. En ehdi urheilla, koska olen yrittäjä ja ns. totaali-yh. Eli tilanne voisi näyttä ihan toiselta. Toisalta tällä hetkellä en kyllä ehdi syödäkään kunnolla, joten se pelastaa paljon. Lähinnä tunnen itseni laihaksi ihmiseksi, joka elää epäterveellisesti, mutta esim. miehet kuitenkin tuntuvat tykkäävän.

Vierailija
12/71 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 80. Olen 166 pitkä, eli pari senttiä anteeksi! Vajaa 5 v sitten painoin 58 kg. Juoksin 3-4 lenkkiä viikossa ja nostelin raskaita puntteja. Silloin olin se, joka tunnen olevani;-D. Olin hoikka, mutten heikko, painoakin oli, koska sitä voimaa oli. Kuulin kommentteja, että olin jo liian laiha:-0. Etten saisi enempää painoa pudottaa. Hah. Olin kuitenkin tosi vahva. Kyykkäsin 110 kg painoilla, mm.

Silloin tykkäsin itsestäni enemmän. Nyt tässä on taas vieras, kömpelö, liian paksu tyyppi.

Syödä kannattaa aina. Kun olin hoikimmillani, söin paljon rahkaa ja marjoja, kanaa ja salaattia. Jos kuvittelee, että syömättä hoikistuu, niin hoh-hoh..

Vierailija
13/71 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä kysele jatkossa yhtään mitään jos niistä menetät yöunesi. miksi teit tämän aloituksen jos ajattelit saavasi vain vastauksia linjalla 45-55kg..?

Vierailija
14/71 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä kysele jatkossa yhtään mitään jos niistä menetät yöunesi. miksi teit tämän aloituksen jos ajattelit saavasi vain vastauksia linjalla 45-55kg..?

Tarkoitin sitä, kun olen normaalipainoinen ja painan sen 55kg. Ylipainoisia (lievästi) täällä on paljon.

ap

Vierailija
15/71 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en urheile. Syön ja juon kuin sika!

Vierailija
16/71 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan, kun tosiaan raskaana olen painanut viimeisilläni sen 67kg... ap

Kyllähän sä ap tiedät ettei paino kerro koko totuutta, antaa kyllä suuntaviivoja. Itse olen 166 cm ja n. 61kg (plusmiinus 2kg, se nyt vaihtelee viikottain).

Urheilut: Nyrkkeily 1,5h ja futsal 2h 1 x vko, sali 2-3 x vko.

Vierailija
17/71 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan, kun tosiaan raskaana olen painanut viimeisilläni sen 67kg... ap

Kyllähän sä ap tiedät ettei paino kerro koko totuutta, antaa kyllä suuntaviivoja. Itse olen 166 cm ja n. 61kg (plusmiinus 2kg, se nyt vaihtelee viikottain). Urheilut: Nyrkkeily 1,5h ja futsal 2h 1 x vko, sali 2-3 x vko.

...silti yli 65kg on paljon tämän pituiselle ihmiselle!

ap

Vierailija
18/71 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joulun jälkeen laihtunut 6kg. Mieheni jo huolissaan sanonut, että et laihduta enää paljoa...tykkää vähän pyöreämmistä. Itsellä kyllä tavoitteena tuonne 68kg-70kg kesään mennessä.

40v, 4;n lapsen äiti

Vierailija
19/71 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellinen 34-vuotias olet jos et ole vielä huomannut, että ihmisiä tosiaan on maailmassa eri kokoisia. Sinun kokosi ei ole mikään standardi, johon kaikkien muidenkin pitäisi sopia. Jaksat vielä ihmetellä asiaa. Hyvä, että aloitit tämän ketjun, voit oppia tästä paljon.

Vierailija
20/71 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin sitä, kun olen normaalipainoinen ja painan sen 55kg. Ylipainoisia (lievästi) täällä on paljon. ap

Eikä se ihanne painoindeksi tämän kokoisille ole 56kg-71kg?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi