Kun vauva oli kaksikuinen, hankin hänelle isäpuolen.
Mies tulee usein työpaikalleni katsomaan minua, ja samalla kun palvelen asiakkaita, hän huolehtii vauvastani.
Rekisteritoimistossa rekisteröin miehen lapsen isäksi.
Uskon, että hänestä tulee pian vastaanottoni uusi osakas, ja että tulen raskaaksi uudelleen.
Musta t-paita ja shortsit, musta lippis väärinpäin päässä, sopii hänelle tosi hyvin.
Vasemman käsivarren tatuointi sopii myös tosi hyvin minun tatuointiini.
Kommentit (13)
Missä lapsen oikea isä on. Lapsi haluaa äidin, ei vierasta ukkoa välttämättä. Hyvä tietenkin jos osaa hoitaa lasta.
Hän tykkää, että minä teen suuseksiä miehelle. AP
Vierailija kirjoitti:
Miten mies suhtautuu asiakasvastaanottoosi? Eikö ole yhtään mustasukkainen kun panet asiakkaitasi?
Vaaditko asiakkaita käyttämään kondomia? Muuten voi tulla suunnittelematon isä.
Vierailija kirjoitti:
Missä lapsen oikea isä on. Lapsi haluaa äidin, ei vierasta ukkoa välttämättä. Hyvä tietenkin jos osaa hoitaa lasta.
Jos emme puhu asiasta, lapsi tulee pitämään tätä miestä isänään, sillä lapsi on jo muutaman kuukauden ikäisenä tottunut tähän mieheen.
AP
Vierailija kirjoitti:
Miten mies suhtautuu asiakasvastaanottoosi? Eikö ole yhtään mustasukkainen kun panet asiakkaitasi?
Aina kun tienaan rahaa, hän on iloinen, sillä teen merkittävän taloudellisen panoksen perheellemme.
AP
Öööööööööö jankkaan tätä niin pitkään että tämä pysyy täällää!!!!!
Minulla on pakkomielle 2-vuotiaista!!!!!!!!!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaditko asiakkaita käyttämään kondomia? Muuten voi tulla suunnittelematon isä.
En vaadi kondomin käyttöä, mutta pidän huolta omasta ehkäisystäni. Tämän miehen kanssa emme vielä suunnittele lasta.
AP
Mies ei välitä menneisyydestäni, päinvastoin hän toivoo, että jos joskus menemme naimisiin, hän ottaisi minun nykyisen sukunimeni.
AP
Vierailija kirjoitti:
Mies ei välitä menneisyydestäni, päinvastoin hän toivoo, että jos joskus menemme naimisiin, hän ottaisi minun nykyisen sukunimeni.
AP
Ooko ollut naimisissa? Eikö nykyinen sukunimesi ole sun oma sukunimesi? Onko hän ihastunut sun nykyiseen sukunimeesi?
Tänään liike sulkeutuu neljältä, aion siivota paikat viimeisen kerran ja odottaa miestä, mua ja vauvaa tulemaan kotiini. Illalla aion hemmotella häntä suuseksillä, hän juuri osti minulle lahjan.
Vierailija kirjoitti:
Tänään liike sulkeutuu neljältä, aion siivota paikat viimeisen kerran ja odottaa miestä, mua ja vauvaa tulemaan kotiini. Illalla aion hemmotella häntä suuseksillä, hän juuri osti minulle lahjan.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos emme puhu asiasta, lapsi tulee pitämään tätä miestä isänään, sillä lapsi on jo muutaman kuukauden ikäisenä tottunut tähän mieheen.
AP
Maksaako lapsen biol isä elatusmaksua ja tietääkö olevansa lapsen isä? Aiotko kuitenkin kun lapsi kasvaa kertoa totuuden?