Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitipuolet ovat aina samanlaisia vikisijöitä!

Vierailija
23.02.2010 |

Ensin mennään yhteen valmiiksi varatun miehen kanssa ja rikotaan perhe (tai miehen, joka on vapaa, mutta jolla tiedetään olevan lapsia).

Sitten heillä on kuitenkin sellainen käsitys, että pitäisi voida elää kuin nuoripari, ja että niitä miehen lapsia ei ole olemassakaan.

Kun on niin kamalan rankkaa pestä pyykkiä ja laittaa ruokaa monelle ihmiselle..

Älkää saatana rikkoko niitä ydinperheitä, niin ei ole noita ongelmia!

Ärsyttää!!!!

Ja ennen kuin joku väittää että olen katkera ex-vaimo: ei, en ole, olen edelleen mieheni kanssa onnellisesti yhdessä. Jotenkin vain inhottaa noiden lasten puolesta.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma äitipuoleni oli täys kusipää. alkoivat isäni kanssa seurustelemaan niin oli mielin kielin aina kun olimme sisarusten kanssa heillä ja kun lähdimme haukku meidät ja äitimme joka puolelle. jaksoi kuitenkin meidän kanssa aina touhuta kun siellä olimme, siitä pisteet. mutta annas kun hän sai omat mukulat. ei kiinnostanut enää miehen lapset, oli aivan sama missä oltiin ja ei paljon haitannut vaikkei oltais käytykään (ennenku sitten kun tarvitsivat lapsenvahtia). oltiin vaan pakollinen paha HEIDÄN kodissaan pyörimässä ja kaikki tehtiin väärin ja kaikesta meitä syytettiin. lopulta oltiin siellä aina vaan hiljaa ja omassa huoneessa ja viimein ei enää suostuttu menemään ollenkaan (mikä luultavasti äitipuolen tavoite olikin). nykyään eivät onneksi ole yhdessä ja aikuisena sentään saanut isäni takaisin.

Vierailija
2/31 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti tajuavat tulevansa "valmiiseen perheeseen" vaikka toista väittävätkin. eivät oikeasti tajua että miehellä on lapsia entuudestaan ja piste, eikä ne siitä minnekään häviä. ja vaikka omalla käytöksellään saisi ne lapset "karkotettua" niin kyllä ne miehen mielessä on, aina, koska ovat hänen omia lapsia!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkin aikaa sen tunteen kehittymiseen meni, mutta kyllä se sieltä tuli, kun tiesin kuinka tärkeitä lapset isälleen ovat.

eivätkä nämä lapset olleet mitenkään helppoja tapauksia alkuun. ihan normaalien lasten tapaan, he vastustivat minua viimeiseen asti ja välillä oli oikeasti kausia, jolloin lähdin lenkille puhisemaan pahaa tuultani pois. mutta vähitellen molemmat sopeutuivat sekä minä että lapset. tiedän, etten itse ole heille yhtä tärkeä kuin isänsä ja äitinsä, mutta olen onnellinen, että he silti viihtyvät myös minun kanssani. etenkin nyt, kun meillä on rakennusprojekti kesken ja mieheni on vähän enemmän poissa kotoa.

Vierailija
4/31 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onneks ne lasten äidit (miesten exät) on NIIN ihania ja tekevät kaikkensa jottei lapsi vahingossakaan tykkäisi äitipuolesta!

Sitä vikaa saattaa ja on siellä toisessakin päässä...

Vierailija
5/31 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen äitipuolen miehensä exän haukkuminen ja lasten kasvatuksen arvostelu helpottaakaan sitä että entinen nainen pitäisi kaverinaan. lasten äiti kuitenkin yleensä ajattelee lastensa parasta ja sitä että lasten pitäisi saada olla isänkin kanssa kun taas äitipuolen mielestä (anteeksi yleistys) ne mukulat saa olla missä vaan kunhan ei hänen elämäänsä sotke. enkä tarkoita että kaikki äidit, isät ja äitipuolet olisi samanlaisia, varmasti on niitäkin äitipuolia jotka vilpittömästi haluaa olla miehensä lasten elämässä.

Vierailija
6/31 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitipuolet pelkäävät leimautuvansa ilkeiksi äitipuoliksi, ja kun naisille on luonto suonut monesti hoivaviettiä, alkavat he höösätä lasten asioita. No, isähän ilahtuu: nainen hoitaa ikävämmät jutut (vaatteet, pesut, ruoat...) ja hän saa keskittyä leikkiin yms. Mutta sitten nainen palaa loppuun: omiakin lapsia on välillä vaikea sietää ja, kas kummaa, niin lapsipuoliakin. Isä ei tajua mitään tässä vaiheessa. Nainen alkaa odottaa yhteistä lasta ja olettaa, että mies panostaisi aiempaa enemmän omiin lapsinsa (samaan aikaan äitipuoli voi ihan hyvin olla reilu ja kiva lapsille, uskokaa tai älkää). Saavutetuista eduista on vaan vaikea tinkiä, ja monenmoista vääntöä on luvassa miehen kanssa. Näin se usein menee. Äitipuolille vihjeeksi: kohdelkaa lapsia rakastavasti ja reilusti, mutta tietäkää omat rajanne. Se koituu myös lapsipuolten parhaaksi!

Vierailija
7/31 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tunnen äitipuolia jotka on yrittäneet parhaansa, mutta lasten isä ja äiti sabotoivat käskyillään koko suhteen.

Ja mitä iseihin noin yleensä tulee, niin tiedän isäpuolia jotka on tosi paskoja. Huomioivat vain omat kersansa mutta eivät lapsipuoliaan, eivät edes yritä!

Vierailija
8/31 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma mieheni ei ainakaan jaksanu exänsä lapsia enää sen jälkeen kun meille tuli oma. Exän lapset muistuttaa liikaa äitiään.

Vierailija
9/31 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma mieheni ei ainakaan jaksanu exänsä lapsia enää sen jälkeen kun meille tuli oma. Exän lapset muistuttaa liikaa äitiään.

Vierailija
10/31 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, joko paskapuhetta (normaali tervejärkinen ihminen haluaa olla omien lastensa elämässä) tai sitten olet löytänyt kaltaisesi narsistin ja onnittelut lienevät kohdallaan.

Vierailija
11/31 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii just sulle. Yhtä tyhmä kun sinä!

Vierailija
12/31 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos erehdyt tuon kanssa lapsia tekemään, on turha toivoa todennäköisen eron jälkeen sieltä suunnasta mitään.

Yököttävän tunteetonta.

Vierailija
13/31 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen äitipuolen pitäisi niitä lapsia hoitaa ja heistä huolehtia?

Eivät ne tule sitä äitipuolta tapaamaan, vaan isäänsä.

Ja niillä lapsilla ON sekä äiti että isä, biologiseet vanhemmat huolehtikoot lapsistaan. Äitipuolten tehtävä se ei ole.

Ainakin meidän tapauksessa mies oli jo eronnut ja ennenkaikkea se nainen itse oli halunnut eroa. Oli puhunut siitä ainakin kaksi vuotta ennenkuin meis tajusi muuttaa pois. En rikkonut mitään onnellista ydinperhettä, mies asui jo toisaalla ja oli hyvin tyytyväinen sinkkumiehen elämään.

Mutta lasten äitipä ei hyväksynyt sitä, että ex-mies jatkaa elämäänsä! Kun minä tulin mukaan, nousi hirveä meteli. Mitä ex-nainen enää voi tehdä? Vastaus: valjastaa ja kouluttaa omat lapsensa töihin äitipuolta vastaan. Tämä lapsiaan rakastava Hyvä Äiti lähetti 7 ja 5 vuotiaat lapsensa tapaamiselle kehoituksella olla ilkeitä ja tottelemattomia äitipuolelle sekä kehoituksella KIUSATA minun ja miehen yhteistä pientä vastasyntynyttä vauvaa !!

Hän laittoi tapaamiselle lapsilleen mukaan niin huonokuntoisia vaatteita, jotka olivat väärän kokoisia: selkeästi liian isoja, tai ihan liian pieniä. Jotta lapsilla olisi kurjaa isin luona.

Siinä se äidin rakkaus. Lapsen paras, halleluja ja amen.

yritä siinä sitten äitinäja äitipuolena luoda hyvä suhde ja kohdella hyvin lapsia, jotka käyttäytyvät todella törkeästi paitsi sinua itseä kohtaan, myös pientä vauvaa kohtaan.

Saimme kuulla tästä äidin systemaattisesta mainipuloivasta, sairaasta taustatyöskentelystä pari vuotta sitten, kun kyseinen vauva oli jo iso leikki-ikäinen ja kyseinen koululainen irtautunut äidistään, jota varmaan rakastaa kuten lapset vanhempiaan, mutta jota pitää vähintääkin omituisena ja vinksahtaneena.

Vierailija
14/31 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

14, että mitä se äitipuoli sitten tekee siellä kun lapset tulevat tapaamaan isäänsä? istuu perseellään mitään tekemättä? se on kuule yhteinen perhe johon kuuluisi myös sinun lapsesi jos sinulla niitä entuudestaan olisi. vai ajattelisitko siinäkin tapauksessa että ei tuon miehen tarvitse minun lapsieni kanssa olla?

Vierailija
15/31 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosielämässä tiedän kyllä tapauksia, jossa se lähiäiti tekee kaikkensa, että lapsilla olisi kurjaa isänsä luona, ja jotta nämä eivät pitäisi äitipuolesta. Ei suostu minkäänlaiseen kanssakäymiseen ( vaikka kyseessä on henkilö, joka ei millään lailla liity eroon, tuli kuvioihin vasta vuosia myöhemmin).

Lisäksi henkisesti manipuloi ja on saatanan rasittava koko ajan ex-miehelle, ja tekee kiusaa mistä tahansa, ja vaatii rahaa loputtomasti.

Ja ei, en ole tuo äitipuoli, vaan tuon lähiäidin kaveri, tosin en tiedä pystynkö enää katselemaan tuota touhua.

Vierailija
16/31 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen äitipuolen pitäisi niitä lapsia hoitaa ja heistä huolehtia?

mutta viestisi perusteella vaikutat joko todella nuorelta tai vaihtoehtoisesti äärimmäisen sivistymättömältä ja typerältä. tai kaikkea kolmea. lapsi parat. toivottavasti miehesi on osannut pitää lastensa puolta teitä naisia vastaan.

Vierailija
17/31 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta osa on. Mä tiedän äitipuolen joka pitää rasitteena lapsipuoliaan vaikka ne lapset on oikeesti ihan mukavavia tyttöjä. Mun mielestä ne tytöt tulee toiseen kotiinsa, isänsä kotiin, mutta äitipuolen mielestä ne on siellä vain kylässä. Tuntuu kurjalta kuunnella jatkuvaa turhaa kitinää tytöistä, eikä niitä tartte edes mitenkään erikseen enää hoitaa, ovat sen verran isoja, sen kun vähän katsoo perään, mutta joillekin sekin on liikaa. Niin, ja tokihan sekin potuttaa kun isä vuokraa vaikka dvd:lapsille tai vie ne leffaan, hyi mikä kurja isä!

Vierailija
18/31 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/31 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäpuolet vasta kamalia on!!

Vierailija
20/31 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joskus ajattelisin eroa, niin pakittaisin varmaan ainakin ihan vaan sen vuoksi, ettei lapsilleni tulisi jotain kamalaa äitipuolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi