G: Sinä joka olet 168cm, paljonko painat?
Minä 55kg ja urheilen säännöllisesti. Ihan uteliaisuudesta :)
Kommentit (71)
ennen lapsia 55 ja nyt jotain 57-59 vaihdellen. en urheil, mutta ollaan autottomia
Mielestäni olen juuri sopivan kokoinen. Lenkkeilen kerran-pari viikossa.
mutta tällä hetkellä painoa on mahtavat 89 kg kun odotan kaksosia viimeisilläni :)
Ikää 39v, nyt en ole urheillut vuoteen. Mitat 92-73-95.
Itse en ole koskaan painanut yli 60kg (kuin raskaana), joten luulen että tämä nykyinen paino on mulle hyvä. Sopivasti on lihasta säännöllisen jumpan, lenkkeilyn ja pilateksena ansioista.
painoin ap:n ikäisenä 55 kg myös---
Nyt varmaan lähempänä 65 kg :( tuo 62 on ollut alhaisin, haluaisin painon 55 kiloon, tai aluks vaikka 60:een.. ja liikuntaa harrastan kaikki hyötyliikunnat, kävelen, en omista autoa. Yritän myös kuntoilla säännöllisesti, kotona kuntopyörä. Tänään pidän kuitenkin olympialaisten kunniaksi herkuttelupäivän ja lähden ostamaan karkkia...
nyt 3kk pelkkää hyötyliikuntaa, flunssa ei näköjään parane ikinä. lääkettä lääkkeen perään. Muutoin kyllä käyn jumpassa max.4krt/vko+ hyötyliikunnat
en urheile kuin käyn jumpassa epäsäännöllisesti. ON tullut vähän mahakumpua, sitä ei ollut kun painoin 56 kiloa. Aloitin e-pillerit ja syötättää koko ajan.
rv 13. Tasan vuosi sitten olin myós raskaana, silloin painoin táhán aikaan 5kg enemmán kuin nyt. Ilmeisesti imettaminen on vienyt kiloja noin tehokkaasti (ottaen huomioon, etta myos synnytyksesta jaaneet ylimaaraiset kilot on jo palaneet...)