G: Sinä joka olet 168cm, paljonko painat?
Minä 55kg ja urheilen säännöllisesti. Ihan uteliaisuudesta :)
Kommentit (71)
urheilua kolme kertaa viikossa lihaskuntoa, muuten lenkkeilyä 4 kk vauvan kanssa. Silti tuo maharöllykkä on ja pysyy :).
Urheilen päivittäin. Kuntotestin tulos erinomainen. Tasan ei käy onnenlahjat.
Ja työmatkoja tulee käveltyä n.20km viikossa.
On vaan yks probleema, miksi lääkörikään ei meinannut uskoa painoani, totesi vain ettet kyllä nöytä yhtään yli 75kg painoiselta...
normipaino ollut jo toistakymmentä vuotta 52-53kg, nyt olen vähän laihtunut rankan elämäntilanteeen vuoksi ja ajattelin hommata muutaman kilon lihasta :)
Tavoitteena päästä takaisin 59 - 60 kg. Jos painan vähemmän olen anorektisen näköinen.
Urheilu on jäänyt vähiin tapaturman takia; olen 9 kuukautta saikulla ja seuraava leikkaus 2 viikon päästä, toivottavasti viimeinen.
Käyn baletissa, juoksen ja hiihdän.Maratoni menee kahteen ja puoleen tuntiin.
Paljonko teillä on rinnan ympärys, vyötärö ja lantia.
Minulla 91-77-100
Kävelen vain asioilla pari kilsaa päivässä rattaita työntäen. Syön karkkia ja sipsiä ja mässytän. Olen vähän löysä mutta en ollenkaan lihava.
ja kiitos tämän ketjun, alan nyt skarppaamaan syömisten kanssa, että se paino tippuisi edelliselle kymmenelle. Grr.
Urheilen todella paljon. Minulla on tolkuttoman lihaksikkaat pohkeet,reidet ja peppu. Niissä on ainakin 10kg ylimääräistä lihasta.
ja kotona koiranlenkkeily 2x päivässä
Karkkia tulee syötyä paljon mutta hyvässä kunnossa ollaan (vielä ainakin...)
löysää on mutta pikuuhiljaa sulamassa ja lihasta ja voimaakin löytyy. Kuitenkin tavoitteena 58-62kg. 51kg oli jo liian vähän..
Kun muutama vuosi sitten painoin 56 kg sain todella paljon kommentteja, että olen liian laiha.
Paras paino minulle olisi varmaa 59-60 kg, mutta nyt on päässyt hiukan repsahtamaan (huono ruokavalio- ja rytmi+alkoholi).
Kävelen vain asioilla pari kilsaa päivässä rattaita työntäen. Syön karkkia ja sipsiä ja mässytän. Olen vähän löysä mutta en ollenkaan lihava.
55kg, vähän jumppaa, liikaa herkkuja...
Kävelen kaikki matkat (kauppa, kerhot, harrastukset) kävellen rattaiden ja kolmen lapsen kanssa.
Ikää on 24v. 16-vuotiaana, kun urheilin aktiivisesti, söin oikein ja muuta niin painoin 62kg. Lopetin liikkumisen vamman takia ja lihoin 3 kiloa. 65 kg painoin aina siihen saakka kun aloin odottamaan esikoista. 2 lasta on nyt. Vuosi sitten painoin vielä 79kg. Tavoitteena olisi elokuuhun mennessä tiputtaa nämä viimeiset 5kg, silloin olisin tyytyväinen. Myönnän, että viime ajat olen syönyt väärin ja liikkunut liian vähän.