Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö salille jos tuntuisi hiukan siltä että nuha voi

Vierailija
13.02.2010 |

olla alkamassa? Mulla on silmät olleet pidemmän aikaa todella oudot ja nyt sitten tuntuu siltä että räkätautia pukkaa, tai sitten ei. Salille tekisi mieli, mutta saanko vain sillä nuhan päälle takuuvarmasti?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos tuntuu että "vois olla alkamassa" niin ööh.. :D Kuulostaa todella paljon siltä että etsisi itselleen tekosyytä jättää salikerta välistä.

Vierailija
2/5 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, saat nuhan takuuvarmasti, jos menet. Minä olen aina saanut.

Mutta jostain syystä miehelläni ei ole tätä kokemusta. Hän käy pelaamassa puolikuntoisena, eikä koskaan sairastu pahemmin.

Meillä ikuinen riidan aihe...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeiset 10v ja pikemminkin niin, että kenkuttaa pirusti jos en sinne salille pääse, mutta mietityttää tuleeko sitten pidempi tauko jos nyt menen rehkimään.

Vierailija
4/5 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kakkonen sua tunne, sanoi vain, että monella toi kuulostais tekosyyltä. Rauha, rauha...

Vierailija
5/5 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kakkonen sua tunne, sanoi vain, että monella toi kuulostais tekosyyltä. Rauha, rauha...

ihmetyttää vaan kun vastaus oli niin negatiivinen, eihän sinne salille pakko ole mennä jos ei huvittaisi. Noh, olo on jo hiukan tukkoisempi ja päätä särkee, joten taidan jättää treenit väliin. Ei se tämäkään ole hyvä asia että sitten kenkuttaa kun ei pääse treenaamaan...