Onko Kinuskikissa ottanut paineita blogin pitämisestä?
Vai miksi ihmeessä on jotain "pakkopostauksia" tyyliin kanelikaakao? Kai nyt kuka tahansa osaa kanelia kaakaoon laittaa?
Noita juomaohjeita on viimeaikoina ollut ihan liikaa! Kunnon ohjeita kaipaan!
Kommentit (145)
Kaivoin vanhan Aura Liimataisen Parasta kotiruokaa -kirjan esille. Niin on vain tämäkin kaikkien kokkien äiti haksahtanut puhumaan "suklaamuffineista" vaikka taikinassa on kaakaojauhoa. No, päälle laitetaan suklaarouhetta koristeeksi. Sama tarina "suklaatankojen" kanssa ja "suklaatäytekakun" kanssa. Kaakaojauhetta kaikissa! Ja pikkuleipäosastolla jatkuu sama hulvaton meno: "pähkinäiset suklaaleivät" ja "suklaaunelmat" on valmistettu kaakaojauhon kanssa, ei suklaan.
Meneekö kondiittori nyt sormi ojossa ojentamaan tämänkin opuksen tekijöitä ja kustantajaa? Minulla nääs on sellainen käsitys, että kaakajauholeivonnaisista ja -tuotteista käytetään usein nimitystä "suklaa". Olenpa jopa kuullut, kun ihmiset juovat "kuumaa suklaata" tai ulkomailla "hot chocolate".
Kondiittorilla on kyllä hommaa, että saa tämän kurittomuuden korjattua.
On todiste? Siitä että kissa on OIKEASTI lyönyt läpi ja hänen bloginsa on noteerattu. Nyt kun blogia käy lukemassa jokatoinen kadun mies, alkaa tulla myös negatiivista palautettakin... Eli itseasiassa tää huono palaute kertoo kinuskikissalle vaan lisää menestystä :)
Mutta mun mielestä kissa vois jättää kommentoimatta moniin palautteisiinsa, ei nimittäin oikein hanskaa tuota omaa peeärräänsä.
viesteissä 23 ja 24 viestissä 31 sanotaan jo Kissaa liian herkkähipiäiseksi.
Kondiittorin viesti on 44.
Turhaan kondiittoria syytetään. Hän on puhunut ainoastaan kakusta ei henkilöstä Kinuskikissa.
Alan ammattilaisena pari kertaa menin neuvomaan häntä, kun hän kaikkitietävänä antoi ihan vääriä ohjeita ihmisille. Siitäkös kissa hermostui. Päätin että ikinä enään en anna neuvoja. Antaas kissan olla omissa hyvissä luuloissaan, ;) Ja kyllä, Kinuskikissan blogia voi arvostella täällä ihan vapaasti, onhan sen blogi netissä kaikkien nähtävillä. Jos blogia netissä pitää julkisesti, pitää olla valmis ottamaan vastaan myös negatiivisemmat palautteet. Miksi esim. Kinuskikissan blogista ei saisi puhua täällä av:lla, vaikka blogi on julkinen, mutta esim Maajussi Teasta ja Jukasta saa puhua, politikkojen parisuhdeasioista saa puhua jne...
Ja tehe itte omia luomuksia :D No anyway..kinuskikissan blogia seuraan ite oppimismielessä..esim. pursotukset jne. Ja jos uudet ohjeet(esim kanelikaakao) ei kiinnosta niin jätän lukematta..ja jos nyt joku näyttää minusta rumalta ni se voi jonku muun mielestä ollakki nätti..makuasioista on huono kiistellä:) Ja jos ap. mielestä laatu huonontunu ni kommentoi sinne kinuskikissan blogiin suoraan äläkä marise täällä..:D
Silti minusta on rumaa vain ja yksinomaan haukkua ja panetella toisia. Se on myös huonoa käyttäytymistä, erittäin huonoa.
kuin av:lla on puitu esimerkiksi prisessat73 huutismyyjää, lestadiolaisia, maajusseja jne...
Netissä kun julkisesti pitää omaa kuvaansa ja tekeleitänsä, niin niistä saa jokainen olla juuri sitä mieltä mitä on ja vieläpä sanoa sen ääneen.
Jos itsetunto ei riitä vastaanottaan palautetta, ei kannata pitää blogia.
Mua rupesi ärsyttään kun kävin lukeen ylläolevan linkin kommentit, niin Kinuskikissa kuvittelee että siellä vain yksi ihminen on vastaillut poikittain, eli kaikki muut ihmiset vain ihailevat. En haluaisi olla livenä tekemisissä tällaisen ihmisen kanssa. Hankalaa olisi jos keskusteluissakaan ei saisi pitää omia mielipiteitä, eikä kertoa asioista joihin itsellä riittää ammattitaitoa ja toisella ei.
en muista että kenenkään muun leivontablogiin olisi koskaan ennemmin ärsyynnytty, mutta Kinuskikissan blogiin on monet kerrat. Enkä ihmettele koska tyyli on mikä on.
Huvittaa että väittää kondiittorille blogissaan että suklaakakkupohja on oikeasti mehevä eikä raaka. Aivan kuin kondiittori ei ammattitaitoisena tietäisi miltä näyttää mehevä kakkupohja, miltä näyttää raaka kakkupohja. Eikä pohjassa edes ole suklaata. Piti minunkin käydä katsomassa kakkupohjakuvia ja todellakin näytti juuri siltä kuin raaka kakkupohja näyttää. Minullakin on meheviä kakkupohjaohjeita, mutta mehevyys ja raakuus eivät ole sama asia.
Tsekatkaapas uusimat päoivitykset kissan blogissa, eiköhän ole taas taso kohdallaan ;)
Kyllä olikin tosi ihanan ja keväisen näköisiä kakkuja, go kissa go
Kinuskikissalla on jokin vihamies joka säännöllisin väliajoin oikein kaivamalla kaivaa negatiivista palautetta. Ymmärrän jo kinuskikissaa sillä hän olettaa kyseessä olevan aina sama ihminen vaikka te yrittäisitte asiallisesti antaa palautetta.
En kyllä ymmärrä miksi pitäisi antaa palautetta??? Sehän on hänen harrastuksensa?? Ja blogin pitäminen varmasti hiipuu jokaisella - koettakaapa itse??? Itse en ole saanut kuin pari hassua juttua blogiini =)
Lopputulos tästä on varmaan että Kinuskikissa lopettaa bloggaamisen. Sitten ainakin minua harmittaa koska olen tykännyt hänen sivuistaan. Ehkäpä sitten nämä ammattilaiset perustavat omat sivunsa joissa on täydellisiä kakkupohjia. No, eiköhän niistäkin jotain haukkumista löydy.
niin johan Kinuskikissa oli siellä esittänyt väittämää että vain yksi ihminen on kaikkien viestien takana. Menin itse ensimmäistä kertaa kommentoin tuohon ko. ketjuun. Enkä ollut mikään ylistyslaulaja. Huvittaa siis Kinuskikissan luulo, että vain yksi ainoa ihminen ei aina ole hullaantunut hänen tietotaidoistaan ja tekeleistään, mutta kaikki muut ihmiset ovat onnesta sekaisin kun näkevät hänen päivityksiään. Hoh hoijaa. :D Myönnän, olen elämässäni jutellut useampien harrastelijaleipojien sekä myös ammattilaisten kanssa Kinuskikissan blogista ihan oikeassa elämässä ja olemme keskenään naureskelleet. :D Joskus jotkut päivitykset vain tuppaavat huvittamaan. ;D
viesteissä 23 ja 24 viestissä 31 sanotaan jo Kissaa liian herkkähipiäiseksi. Kondiittorin viesti on 44. Turhaan kondiittoria syytetään. Hän on puhunut ainoastaan kakusta ei henkilöstä Kinuskikissa.
että kondiittori olisi tässä puuhahenkilönä sekä av:llä että Kinuskikissan blogissa. Voin olla väärässäkin.
Jos kerran on niin kiireinen perheensä kanssa, miten on ehtinyt päivittämään blogiaan nyt viikottain noin ahkerasti? Näyttämisen halua..?
sen sijaan häntä arvostelleella "terapeutilla" on selvästi jotain ongelmia itsensä kanssa.
vaan katkeria ihmisiä täällä, hirvittävän ilkeää tekstiä. Mutta tosiaan, ei ammattikoulussa varmastikaan opeteta asiallista argumentointia. Jos blogi teitä noin ärsyttää, vinkki, älkää lukeko sitä! Olen tehnyt monta kertaa mehevän suklaakakkupohjan aivan kissan ohjeiden mukaan ja on kyllä joka kerta mennyt kuin kuumille kiville, niillekin vieraille, jotka eivät perustäytekakuista perusta.
Toivottavasti ei mennyt jauhot suuhun.
Taitaa olla yhden ja saman aloittajan pakkomielle.
Ja en, en ole aikaisemmin vastanut tähän, enkä KK.n sivuille koskaan kommentoinut.
että saa lisää lukijoita blogiinsa.
Googletin Baileys-juustokakkua, ja päädyin Kinuskikissalle.
Ihania juttuja! Eilisilta menikin surffatessa kissan sivuilla, kun lapset oli jo nukkumassa ja mies katsoi leffaa...
Olen ihan amatööri enkä seuraa leipomisblogeja, enkä ole Kinuskikissankaan palautteisiin juurikaan tutustunut. Minusta tosi ihana blogi!
Ja hänen taitonsa amatöörinä ovat huikeat! Ymmärrän että se ehkä ärsyttää ammattilaisia... Itse haaveilen leipurikondiittorin ammatista ja nyt kotona harjoitellessa olen saanut paljon apua Kinuskikissan blogista ja aivan ihania juttuja on tullut tehtyä! Pakko sanoa että se kakkujen koristelutaito on aivan mieletön!! Turhaa kritiikkiä tässä keskustelussa... Ja selvää kateellisen ja ärsyyntyneen mustamaalausta??
Olet saanut apua, mutta kun lähdet opsikelemaan alaa niin voit unohtaa Kinuskikissan neuvot, niillä ei alan kouluissa pärjää.
Halusin osoittaa esimerkin voimalla, kuinka tylsältä tuntuu, kun kätkeydytään ammattinimikkeen taakse ja ollaan asiantuntijoita ja lyödään toinen lyttyyn.
Kondiittori on kyllä ollut eri kelju Kinuskikissalle. Ei siitä pääse mihinkään. Kondiittorin olisi ehkä kannattanut kommentoida jotenkin niin, että hei, onko kukaan kokeillut tehdä tällä tavoin ja tässä olisi ehkä tällaisia etuja.
Mutta ei kai sitä siellä ammattikoulussa neuvota. Kerrotaan vain miten tehdään hieno kakku.
Terveisin terapeutti