Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Kinuskikissa ottanut paineita blogin pitämisestä?

Vierailija
12.02.2010 |

Vai miksi ihmeessä on jotain "pakkopostauksia" tyyliin kanelikaakao? Kai nyt kuka tahansa osaa kanelia kaakaoon laittaa?

Noita juomaohjeita on viimeaikoina ollut ihan liikaa! Kunnon ohjeita kaipaan!

Kommentit (145)

Vierailija
101/145 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hulluksi menny koko homma..

No seuraavana sitten joku ammattilaiskokki tietty bongaa jonku blogin ja alkaa jakamaan ohjeita, miten tehdään OIKEIN..

Minusta vaan kinuskikissan blogi on sopivan yksinkertainen(hox! minun taidoilleni):D

Ja nytpä sitte te jotka suurinta möykkää pidätte ni laittakaan blogi pystyyn..ni voimme sitte vertailla OIKEAOPPISTA leivontaa vrt. kinuskikissa..

Vierailija
102/145 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin johan Kinuskikissa oli siellä esittänyt väittämää että vain yksi ihminen on kaikkien viestien takana. Menin itse ensimmäistä kertaa kommentoin tuohon ko. ketjuun. Enkä ollut mikään ylistyslaulaja. Huvittaa siis Kinuskikissan luulo, että vain yksi ainoa ihminen ei aina ole hullaantunut hänen tietotaidoistaan ja tekeleistään, mutta kaikki muut ihmiset ovat onnesta sekaisin kun näkevät hänen päivityksiään. Hoh hoijaa. :D Myönnän, olen elämässäni jutellut useampien harrastelijaleipojien sekä myös ammattilaisten kanssa Kinuskikissan blogista ihan oikeassa elämässä ja olemme keskenään naureskelleet. :D Joskus jotkut päivitykset vain tuppaavat huvittamaan. ;D

jos yksi ja sama ihminen kirjoittelee koko ajan eri nimimerkeillä. eli luultavasti tilanne on se, että tuolla näkyy jatkuvasti yksi ja sama ip-osoite, jonka alla onkin aina "eri" nimimerkki antamassa "rakentavaa" kritiikkiä.

tuon linkitetyn ketjun kritiikistä ei tosin ollut rakentavaa, kuin vain ja ainoastaan kondiittorin ohje, kaikki muu oli tämän ketjun innoittamaa joukkohurmaa, kun pääsi varmasti av:n komppaamana tylyttämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/145 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea kaikkia kommentteja, mutta minä olen ollut huomaavinani Kinuskikissan "kiireiden" alkaneetn sen myötä, kun hän alkoi tehdä kakkuohjeita siihen lehteen (mikä lehti nyt olikaan). Tämän jälkeen blogipäivitykset ovat olleet tyylin juoma tai nopea kakku.

Harmittaa kovasti, sillä tykkään Kinuskikissan tyylistä. Minusta hänellä on hyvä maku koristeluiden suhteen.

Moni osaa varmasti tehdä hyviä kakkuja, mutta harvalla on silmää koristella niitä hienosti. (ja kyllä, olen seurannut monia blogeja mutta Kinuskikissa ei ole vielä saanut seuraa kärjessä)

Vierailija
104/145 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinuskikissalla on todella paljon toistoja toisten bloggareiden kakuista.

Kurkatkaapa esim tätä:<a href="http://fantasiina.vuodatus.net/" alt="http://fantasiina.vuodatus.net/">http://fantasiina.vuodatus.net/</a&gt;

Tällä blogin pitäjällä eivät ideat lopu kesken, eikä toista samoja kakkuja mitä muut tekevät.

Tilasin Fantasiinalta kerran yhden koristeen. Ihan huikean mahtava koriste tuli minulle postissa vaikka en tarkkoja ohjeita antanutkaan. Koriste oli täysin omanlaisensa jollaista en ollut ikinä nähnyt missään blogissa, enkä edes Fantasiinan sivuilla. Silti siitä olisi hyvinkin voinut tehdä vain jonkun muun aiemmin tehdyn koristeen kopion.

Aika räikeää ja halvan näköistä. Ei vedä vertoja Kinuskikissan tyylikkyydelle!

Vierailija
105/145 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pitää tökitellä harrastajan blogia...

Vierailija
106/145 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miksi pitäisi antaa palautetta??? Sehän on hänen harrastuksensa?? Ja blogin pitäminen varmasti hiipuu jokaisella - koettakaapa itse??? Itse en ole saanut kuin pari hassua juttua blogiini =)

Että jokainen joka tekee mitä tekee, haluaa kehittyä tekemisissään. Jos ei saa rakentavaa palautetta ei voi kehittyä. Kinuskikissa ei kiitä saamistaan neuvoista vaan ottaa ne vittuiluna, mitä ne eivät ole. Kiittämätön ja turhamainen akka.

Vierailija
107/145 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin johan Kinuskikissa oli siellä esittänyt väittämää että vain yksi ihminen on kaikkien viestien takana. Menin itse ensimmäistä kertaa kommentoin tuohon ko. ketjuun. Enkä ollut mikään ylistyslaulaja. Huvittaa siis Kinuskikissan luulo, että vain yksi ainoa ihminen ei aina ole hullaantunut hänen tietotaidoistaan ja tekeleistään, mutta kaikki muut ihmiset ovat onnesta sekaisin kun näkevät hänen päivityksiään. Hoh hoijaa. :D Myönnän, olen elämässäni jutellut useampien harrastelijaleipojien sekä myös ammattilaisten kanssa Kinuskikissan blogista ihan oikeassa elämässä ja olemme keskenään naureskelleet. :D Joskus jotkut päivitykset vain tuppaavat huvittamaan. ;D

jos yksi ja sama ihminen kirjoittelee koko ajan eri nimimerkeillä. eli luultavasti tilanne on se, että tuolla näkyy jatkuvasti yksi ja sama ip-osoite, jonka alla onkin aina "eri" nimimerkki antamassa "rakentavaa" kritiikkiä.

tuon linkitetyn ketjun kritiikistä ei tosin ollut rakentavaa, kuin vain ja ainoastaan kondiittorin ohje, kaikki muu oli tämän ketjun innoittamaa joukkohurmaa, kun pääsi varmasti av:n komppaamana tylyttämään.

minä annoin palautetta ja hyvä kun sen joku koki rakentavaksi.

Vierailija
108/145 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon varmaan ois hyvä mieli kaikilla..vaikka epäilen et sillonki joku sasi aihetta vinkua jostain..

Entäpä jos kyseisen blogin pitäjä olisikin kondiittori tms. saisko hän silloin ohjeistaan jne. kivitystuomion?? :O

Alkaapa vaan tuntua, et nämä "kirjanoppineet" ovat nyt menneet sekaisin..

Vierailija
109/145 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teki nyt blogin paremmaksi ja luettavammaksi muille lukijoille?

Vierailija
110/145 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sellainen aikoinaan. Sillä sivustolla oli kovia tappeluita.

en muista että kenenkään muun leivontablogiin olisi koskaan ennemmin ärsyynnytty, mutta Kinuskikissan blogiin on monet kerrat. Enkä ihmettele koska tyyli on mikä on. Huvittaa että väittää kondiittorille blogissaan että suklaakakkupohja on oikeasti mehevä eikä raaka. Aivan kuin kondiittori ei ammattitaitoisena tietäisi miltä näyttää mehevä kakkupohja, miltä näyttää raaka kakkupohja. Eikä pohjassa edes ole suklaata. Piti minunkin käydä katsomassa kakkupohjakuvia ja todellakin näytti juuri siltä kuin raaka kakkupohja näyttää. Minullakin on meheviä kakkupohjaohjeita, mutta mehevyys ja raakuus eivät ole sama asia.

....mutta ton KakkuKatrin blogia tai ei oikeastaan blogia vaan häntä itseään arvosteltiin aika rankalla kädellä.

Vierailija
111/145 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
112/145 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule liikaa jauhojen sekoitusta. Lisäksi pitää paistaa pohja kypsäksi saakka.

Taidankin kokeilla tämän paljon puhutun reseptin eri tavalla työstettynä ja laittaa kuvan aijaa.comiin

niin että leikkauspinta näkyy.

Vierailija
113/145 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuvat vastaa todellista tilannetta...

Vierailija
114/145 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuvat vastaa todellista tilannetta...

Mitä tällä

tarkoitat?

Vierailija
115/145 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mikä nyt mättää?

Eikös jokainen saa blogiinsa laittaa just mitä haluaa tai olla laittamatta?

Epähienoa on mennä kenenkään blogiin haukkumaan muka rakentavan kritiikin varjolla.

Vierailija
116/145 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä kuvassa oli banaaneja siivuina ja pakko sanoa, että kadehdin sitä, että mistä se on onnistunut löytämään juuri täydellisiä banaaneja.

Mua ärsyttää hirveästi kun meidän lähikaupoissa on joko raakoja banaaneja tai sitten mustankolhuisia vaan myynnissä.

Vierailija
117/145 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittelee tuonne monella eri nimimerkillä. =D

Vierailija
118/145 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittelee tuonne monella eri nimimerkillä. =D

Vierailija
119/145 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tässä taitaakin olla se, joka Lainaus:

kirjoittelee tuonne monella eri nimimerkillä. =D"

En kirjoittele tuonne blogiin ja tähänkin laitoin kysymyksen, johon olisi kiv asaada vastaus siltä kondiittorilta. Miten se kritiikki nyt on parantanut tuota blogia tai tehnyt siitä vakiolukijoille paremman?

Vierailija
120/145 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minusta on ainaki yhä mukava blogi ja tällaiselle perushuonolle leipurille on vain mukavaa vaihtelua että on helpompiakin ohjeita. Tuommoisen vappukakun minäkin saisin aikaiseksi, ja kyllä minun kiireistä lapsiperhearkea enemmän ilahduttaa nopeasti tehtävä jaavalainen mokka kuin joku superpitkään ja kalliilla välineillä väännettävä kukkakakku. Ihana niitäkin on katsoa ja ihailla, toki.

Itse kirjoitan blogia (jota ei kyllä monia lue :) ja olen ottanut asian niin että kirjoitan sitä mitä huvittaa, huvittaa se sitten muita tai ei. Suon sen myös muille. Jos en sitten enää jostain blogista välitä, en sitä myöskään lue.