Onko Kinuskikissa ottanut paineita blogin pitämisestä?
Vai miksi ihmeessä on jotain "pakkopostauksia" tyyliin kanelikaakao? Kai nyt kuka tahansa osaa kanelia kaakaoon laittaa?
Noita juomaohjeita on viimeaikoina ollut ihan liikaa! Kunnon ohjeita kaipaan!
Kommentit (145)
Ja hänen taitonsa amatöörinä ovat huikeat!
Ymmärrän että se ehkä ärsyttää ammattilaisia...
Itse haaveilen leipurikondiittorin ammatista ja nyt kotona harjoitellessa olen saanut paljon apua Kinuskikissan blogista ja aivan ihania juttuja on tullut tehtyä!
Pakko sanoa että se kakkujen koristelutaito on aivan mieletön!!
Turhaa kritiikkiä tässä keskustelussa... Ja selvää kateellisen ja ärsyyntyneen mustamaalausta??
Vois palaute toimia tehokkaamin.
Kun usein jotain väkisin keksittyä... Muuten on kyllä loistava blogi!!
pitääpä kokeilla.
Eikö nuo blogit ole vähän niinkuin itseäkin varten? Jos nyt kiinnostaa juomat, niin ehkä silloin jutskaakin niistä?
mutta tämä Fantasina on kyllä ihan ammattilainen ja hänellä on yritys ja kahvila Kotkassa joten uskoisin hygieniatason olevan kohdallaan.
http://www.fantasiina.fi/
Ja muutenkin syöttehän te ystävienne ja sukulaisienne yms. juhlissa vaikka mitä ja en usko että blogistien hygieniataso olis sen kummempi kun kenenkään muunkaan kotona. Mistäs tiedät vaikka siskosi kaivaisi pyllyään samalla kun tekee synttärikakkua ja sinä sitten tyytyväisenä syöt sitä. Totuushan on ettet voi tietää leipomoista tai muistkaan, mitä ne työntekijät siellä tekee, ihan karmeita löytöjä olen tehnyt paristakin kahvilan keittiöstä joissa olen ollut tuuraamassa.