Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Kinuskikissa ottanut paineita blogin pitämisestä?

Vierailija
12.02.2010 |

Vai miksi ihmeessä on jotain "pakkopostauksia" tyyliin kanelikaakao? Kai nyt kuka tahansa osaa kanelia kaakaoon laittaa?

Noita juomaohjeita on viimeaikoina ollut ihan liikaa! Kunnon ohjeita kaipaan!

Kommentit (145)

Vierailija
21/145 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin johan Kinuskikissa oli siellä esittänyt väittämää että vain yksi ihminen on kaikkien viestien takana. Menin itse ensimmäistä kertaa kommentoin tuohon ko. ketjuun. Enkä ollut mikään ylistyslaulaja. Huvittaa siis Kinuskikissan luulo, että vain yksi ainoa ihminen ei aina ole hullaantunut hänen tietotaidoistaan ja tekeleistään, mutta kaikki muut ihmiset ovat onnesta sekaisin kun näkevät hänen päivityksiään. Hoh hoijaa. :D Myönnän, olen elämässäni jutellut useampien harrastelijaleipojien sekä myös ammattilaisten kanssa Kinuskikissan blogista ihan oikeassa elämässä ja olemme keskenään naureskelleet. :D Joskus jotkut päivitykset vain tuppaavat huvittamaan. ;D

Minusta tämä alkaa lähennellä jo koulukiusaamista. Ilmiselvästi sinunkaan aikeesi eivät ole ainakaan ystävälliset, hyvät tai kannustavat.

Vielä kysynkin, että oletko entinen koulukiusaaja, nykyinen työpaikkakiusaaja? Nettikiusaaja ainakin olet. Menetkö elämäsi läpi muille naureskellen?

Kinuskikissa, jos luet tätä ketjua niin jätä tällaiset ihmiset omaan arvoonsa. Heillä ei ole sinulle (eikä varmasti monelle muullekaan) mitään annettavaa. Ainoa päämäärä elämässä on saada muille yhtä paha olo aikaiseksi kuin itsellä on. Jatka kivaa työtäsi, Kinuskikissa!

Itse asun ulkomailla ja minusta on mukava seurata suomalaisia blogeja. Kinuskikissallakin on paljon sellaista, jota haluan kokeilla. On mukava saada uusia ideoita ja ajatuksia.

Vierailija
22/145 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa tuon kinustkikissa phjan kommentit ja alkupuhe.

Siinä selkeästi sanotaan, että kakku on "kostea ja mehevä" ja "saa jäädä keskeltä aavistuksen kosteaksi".

Eli kakun ei edes kuulu olla kokokypsä.

Ja kommenteiss USEA on kokeillut ja hvyäksi havainneet, osa jopa sanoo, että paras ikinä.

Joten mä en tajua, miksi sä tulet siihen säveltämään jotain omaa juttuasi, kun et ole edes kokeillut tuota ohjetta.

Voinhan mäkin haukkua teidän tekemät kakut, sillä KOSKAAN, en IKINÄ, ole maistanut hyvää leipomon tai konditorian kakkkua tai leivosta.

Komeita osaatte tehdä mutta maku on aina perseestä.

Nimim. ärsyytnyt HARRASTELIJAleipuri, joka osaa tehdä monta asiaa kondiittoreita paremmin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/145 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytää sori nuo kirjoitusvirheet, kiireessä hermona tulee näköjään tekstikin aika nopeaa :D

Vierailija
24/145 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisen kanssa, että leipomoiden ja konditorioiden kakut ovat usein TODELLA pahoja!

Vierailija
25/145 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teki nyt blogin paremmaksi ja luettavammaksi muille lukijoille?

ajatella sitä, että blogi muuttuisi paremmaksi ja luettavammaksi muille? hänen rakentava kritiikkinsä liittyi tuohon nimenomaiseen kakkuun ja sen rakenteeseen.

Vierailija
26/145 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisille.

Leipomoiden ja konditorioiden kakut ON minustakin syömäkelvottomia.

Vierailija
27/145 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa opettaa toista kuinka tehdä parempi kakku? Tuo kakku on tuollainen kun on ja jos se olisi erilainen niin se olisi tikkupersekondiittorin Erikoinen silloin ja ja tikkupersekondiittori voi esitellä sitä omassa blogissaan. Vähän niiku kondiittori alkas neuvoo jonkun blogistin tekemää vihreää pipoa että ei noin, vaan näin, vaaleanpunainen olisi parempi.

(Tikkupersenimi tulee yläasteelta, luokan pojat sanoi tiukkapipo kireää kemian maikkaa tiukkuperseeksi, koska se oli niin tiukka täti ettei tulitikkukaan varmaan ois menny sen peffaan).

Vierailija
28/145 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaset kommentit kertoo mun mielestä eniten siitä, että joku on viettänyt liikaa aikaa av:lla. Kas kun av:n ulkopuolinen maailma niin irl kuin muualla verkossakin on harvemmin pyhitetty huonolle käytökselle ja toisten haukkumiselle. Se on ihan av:n oma pieni negatiivinen maailma, jossa kaikki muut ovat väärässä ja viallisia. Ulkopuolisessa maailmassa ihmiset jopa tukevat, kannustavat ja ymmärtävät toisiaan. Eikä "huvittelu" tarkoita toisten ihmisten kiusaamista.

Aika surullista, jos sun elämäsi tarkoitus on haukkua selän takana sinulle tuntemattomia ihmisiä. Ja päteä sillä, että saat heidät "tiputettua jalustalta". Blogithan on suurimmaksi osaksi ihmisten harrastustoimintaa, ei niissä ole kyse mistään virallisesta totuudesta. Ja kaikki normaalijärjellä varustetut lukijatkin sen ymmärtävät.

niin johan Kinuskikissa oli siellä esittänyt väittämää että vain yksi ihminen on kaikkien viestien takana. Menin itse ensimmäistä kertaa kommentoin tuohon ko. ketjuun. Enkä ollut mikään ylistyslaulaja. Huvittaa siis Kinuskikissan luulo, että vain yksi ainoa ihminen ei aina ole hullaantunut hänen tietotaidoistaan ja tekeleistään, mutta kaikki muut ihmiset ovat onnesta sekaisin kun näkevät hänen päivityksiään. Hoh hoijaa. :D Myönnän, olen elämässäni jutellut useampien harrastelijaleipojien sekä myös ammattilaisten kanssa Kinuskikissan blogista ihan oikeassa elämässä ja olemme keskenään naureskelleet. :D Joskus jotkut päivitykset vain tuppaavat huvittamaan. ;D

Vierailija
29/145 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa opettaa toista kuinka tehdä parempi kakku?

minä ainakin olisin otettu jos joku ammatti-ihminen olisi niin kiinnostunut minun - harrastelijan - tekeleistä, että lähtee ehdottamaan parannusta johonkin yksittäiseen juttuun. eihän kondiittorikaan tuossa tyrmännyt koko kakkua, kuten moni muu tuntui tekevän. hän antoi vain ehdotuksen siihen miten pohjasta saataisiin vielä parempi.

Vierailija
30/145 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se taso sitten on? Oletko ap ajatellut, että blogi on hänelle harrastus? Hänellähän voi olla muutakin elämää. Jos vaikka lapset on sairastelleet, miehellä paljon ylitöitä, itselle pukkaa vatsatauti, niin ehkä voi kakkuideat ja varsinkin toteutukset olla hieman tauolla.

Kiva kuitenkin päivittää blogia niillä helpoilakin uusilla jutuilla.

Ap:lä itsellään ei taida olla sitten muuta elämää, kun kytätä Kinuskikissan blogia. Itse olen vieraillut siellä silloin tällöin, joten en osaa kommentoida tason laskua ollnekaan. Hienoja kakkuja ja varsinkin nougat-palat on saavuttaneet suuren suosion meidän perheessä.

Kommentoi hänelle suoraan, älä tänne.

Vierailija
31/145 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kinuskikissa.fi/?p=6637#comments

käy ilmi tuosta viestiketjusta

Vierailija
32/145 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
33/145 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisille.

Leipomoiden ja konditorioiden kakut ON minustakin syömäkelvottomia.

töissä, joten ette minun kakkujani ole maistelleet. Toimin nykyään toisella alalla.

Minun kakkuni poikkeaa konditorioiden massatuotannosta, teen uniikkeja harrastusmielessä. Tiedän mitä tarkoitatte kun haukutte tietynoloisia konditorian kakkuja, kuivakkaita ja mauttomia.

Ammattilaisuus antaa vankan pohjan harrastaa kakkuja ja teenkin niitä mielelläni pitääkseni taitoa yllä ja kehittyäkseni edelleen. Osaan tehdä sopivan kostean ja mehevän kakun ei kait ystäväni niitä minulta muuten tilaisi juhliinsa.

Kuka hyvänsä vähänkin leiponut näkee kuvan perusteella että pohja on raaka/lisahtanut.

Jos joku tykkää tuollaisesta pohjasta niin tykätköön. Olen saanut maistaa kotitekoista paistopinnoiltaan palanutta kakkua jota talonväki söi hyvällä ruokahalulla kun se heidän mielestään oli hyvää, olivat tottuneet epäonnistuneisiin.

Jos ei paremmasta tiedä voi erehtyä jotain tuotetta pitämään hyvänä jopa erinomaisena.

Vierailija
34/145 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole tätä ketjua avannut vaan tämän innoittamana mennyt kurkkaamaan blogia.

Siellä on siis useammalta taholta esitetty kritiikkiä ei vain minun kirjoittamanani.

Kinuskikissa tietää asian varmasti jos on aikaa katsella ip-osoitteita.

Eihän vaaleaakaan kakkupohjaa jätetä raa'aksi miksi tumma jätettäisiin etenkään kun se ei ole suklaapohja miksi sitä väitetään. Suklaapohjan pitää sisältää nimeä antavaa ainetta, tuossa tuotoksessa on kaakaojauhetta.

Aito suklaa sisältää kaakaovoita ja sitä ei tuossa pohjassa ole käytetty.

Omalta osaltani piste tälle jutulle muut jatkakoon. Minua saa edelleen kritisoida vapaasti niin Kinuskikissa kuin muutkin jos siltä tuntuu en ota siitä nokkiini.

Minulla on vahva ammattitaito ja sen lisäksi hyvä itsetunto - ei satuta vaikka huutelette.

On vain hyvä että pääsee jotain kautta höyryjään purkamaan, oma elämä siellä kotioloissa saattaa sujua paremmin kun netissä saa puhallella höyryjään ulos näppiksen kautta.

Vierailija
35/145 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävinpä minäkin lukemassa vappukakkuketjua. Minusta Kondiittorin palaute on järkevää. Minäkin harrastan leipomista ja minunkin silmissäni pohja oli raaka ja litsahtanut. Jos kokeilisin kakkua, noudattaisin varmasti Kondiittorin antamaa neuvoa, koska se kuulostaa perustellulta.

Niin että näin blogi muuttui paremmaksi kondiittorin kommentin jälkeen: lukijat saavat reseptin lisäksi vinkin millä kakusta tulee vielä parempi.

Vierailija
36/145 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saapas nähdä naukaiseeko kissa.

Vierailija
37/145 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta kyseisen blogin pitäjä on harrastuspohjalta väkertämässä leipomuksia..:)

Huh, kaipa minun omat tekeleeni sais AMMATTILAISEN tukehtumaan nisuunsa..ku ei taida olla oikeestaan mikään leipomus mennä kaikkien sääntöjen mukaan:)

Ja jos nyt joku saa kamalan vihantunteen kinuskikissasta niin miksi, oi miksi pitää mennä sinne pällistelemään..??

(juu sinne voi kommentoida avoimesti..mut jos hänen tuotokset ovat NIIN kamalia ja ei kestä arvostelua, niin ihmettelen kyl mitä sielä sitten pitää kytätä..et sais jostain kaivamalla kaivaa, et toi on huono ja toi on VÄÄRIN TEHTY..)

Et olihan näköjään nyt sitte innostuttu porukalla arvostelemaan ku joku ensin näyttäny tulta..:p

Vierailija
38/145 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli sen verran ylimielinen ihminen, että en välitä tavata toista kertaa.

Kaikkea hyvää toivotan blogisaralla :0

Vierailija
39/145 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

b.) ottaa kaikki kritiikki haukkumisena??

Vierailija
40/145 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan ammattilaisena pari kertaa menin neuvomaan häntä, kun hän kaikkitietävänä antoi ihan vääriä ohjeita ihmisille. Siitäkös kissa hermostui. Päätin että ikinä enään en anna neuvoja. Antaas kissan olla omissa hyvissä luuloissaan, ;) Ja kyllä, Kinuskikissan blogia voi arvostella täällä ihan vapaasti, onhan sen blogi netissä kaikkien nähtävillä. Jos blogia netissä pitää julkisesti, pitää olla valmis ottamaan vastaan myös negatiivisemmat palautteet. Miksi esim. Kinuskikissan blogista ei saisi puhua täällä av:lla, vaikka blogi on julkinen, mutta esim Maajussi Teasta ja Jukasta saa puhua, politikkojen parisuhdeasioista saa puhua jne...

Ja tehe itte omia luomuksia :D No anyway..kinuskikissan blogia seuraan ite oppimismielessä..esim. pursotukset jne. Ja jos uudet ohjeet(esim kanelikaakao) ei kiinnosta niin jätän lukematta..ja jos nyt joku näyttää minusta rumalta ni se voi jonku muun mielestä ollakki nätti..makuasioista on huono kiistellä:) Ja jos ap. mielestä laatu huonontunu ni kommentoi sinne kinuskikissan blogiin suoraan äläkä marise täällä..:D

Silti minusta on rumaa vain ja yksinomaan haukkua ja panetella toisia. Se on myös huonoa käyttäytymistä, erittäin huonoa.