Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko akateeminen ihminen syödä hampurilaisia ja pizzaa ja juoda kolajuomia?

Vierailija
12.02.2010 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko akateeminen ihminen syödä hampurilaisia ja pizzaa ja juoda kolajuomia?

Akateeminen syö lähiruokaa (luomu, mieluiten kasvis) ja superfoodia. Siis oman arvonsa tunteva akateeminen. Okei, sushi voi mennä vielä. Juomana sake tai aito englantilainen siideri.

Vierailija
22/29 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se opetetaan jo heti ensimmäisillä kursseilla ja kyllä ainakin Helsingin yliopistosta on opiskelijoita poistettu kirjoiltakin, kun ovat jääneet kiinni Bigmac kourassa.

"Akateemisuus ja minä". Heti kurssin aluksi pitää allekirjoittaa vaitiolosopimus siitä, että tällainen kurssi on edes olemassa, etteivät vaan kaiken maailman amk:n käyneet ja sitäkin sivistymättömämmät pääsisi perille akateemisuuden saloista.

Älkää sitten kertoko kellekään, että kerroin teille.

Laitan ylläpitoon viestin, et sun IP pitää tukkia ja tein varmuudeksi susta myös lastensuojeluilmoituksen. Petturi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pepsimax-koukussa. Olen akateeminen. Voi ei! Missä olis sopiva terapiaryhmä mulle?

On vain ekstrenristä omata jotain rahvaanomaisen käyttäymisen muotoja. Ne tekevät sinusta kiinnostavan outolinnun akateemisten ystäviesi keskuudessa.

Vierailija
24/29 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä syö edes yhtään lihaa - saati että tupakoisi tai joisi, edes olutta. Itsekerättyä superfoodiakin on pakkasessa lähes sata litraa (joten ei sentäs syö sesonkien mukaan - huoh).

Mies syö ihan väärin!

Vierailija
25/29 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni (FT) ja minä (KM) syömme salaa Mäkkärissä vähintään kerran kuussa. Pepsi Max-pullot ostamme aina iltaisin naapurikaupungista, ettei kukaan huomaa. Tämä himomme roskaruokaan johtuu varmasti siitä, että olemme kumpikin duunariperheistä lähtöisin emmekä voi mitään tyylitajuttomille juurillemme.

Vierailija
26/29 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen on koulutettu ajattelemaan, ja kyllähän se ajattelu tuppaa leviämään kaikille elämän osa-alueille. Tästä seuraa se, että akateeminen useinkin ajattelee myös, mitä syö. Siis miettii ruokaansa useammalta kantilta (eettisyys, ravitsevuus, kulinaristiset arvot).

Tämä akateeminen saattaa kyllä syödä hampurilaisia, mutta haen ne Vegemestasta tai teen itse - sairaan hyviä saa, kun tekee kunnon soijaburgerpihvit ja kokoaa setin pannulla paahdettujen ruispalojen väliin. Ei ole tuotettu halpatyövoimalla Mäkkärin kaltaisessa riistofirmassa, on minimoitu ruoan tuottamat kärsimykset ja ravintoarvotkin ovat kohdallaan. ;)

Vierailija
27/29 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miettii ruokaansa useammalta kantilta (eettisyys, ravitsevuus, kulinaristiset arvot).

Vierailija
28/29 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin saattaa muuttua juntiksi.

Vierailija
29/29 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulttuurisella hyvällä maulla on muka enää nykyisin keskenään? Maisteriksi valmistuminen on yhtä yleistä kuin merkonomitutkinto 80-luvulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän