Oudon näköinen vauva. Vauva on nyt 2,5 kk ja
en löydä oikein mitään tuttuja piirteitä hänestä. On hirmuisen laiha kuikelo, isot törröttävät korvat ja hirmu isot silmät. Omalla tavallaan ihan suloinen mutta ihan eri näköinen kuin sisaruksensa saman ikäisinä.
Onko muilla ollut vieraan näköisiä vauvoja? Muuttuvatko piirteet ajan kanssa tutummaksi?
Kommentit (6)
vähääkään minun eikä isänsä näköinen. Hassua, ja välillä sitä kummastelen, mutta eipä sillä niin merkitystä ole :)
Muut lapset syntyivät täysiaikaisina nelikiloisina pampuloina, kuopus kuukauden etuajassa laiheliinina, silloin en tajunnut että se pelkkä laihuus teki hänestä niin erinäköisen, oli kuin humanoidi, pitkä ,laiha ja suurisilmäinen. Mutta kun nelikuisena alkoi pyöristymään niin tuli myös ihan meidän näköiseksi.
mietittiin pitkään että kenen näköinen se oikeen on. Sitten nähtiin anopin vauvakuva, ja siinähän se: aivan kuin kuopuksemme kaksoisolento!
onko hän miehen vai minun näköinen heti sen jälkeen kun syntyi. Kun nyt sitten (12 kk) myöhemmin katson kuvia vauvastamme huomaan, että hänhän on ihan kuin mieheni kaksoisolento. Tais hormonit hyrrätä silloin aika kovilla..
kovin sulonen mutta ei laisinkaan mun tai isänsä näkönen. jotkuu sanovat että on kuin isänsä vauvana mutta en näe yhdennäkösyyttä yhtään isän vauvakuvia katsoessa.
Kaksi ensimmäistä lastamme olivat isän näköisiä mutta tämä kolmas olikin minun näköinen(pyöreä pää ja suuret silmät.) Neljäs lapsemme sitten oli taas syntyessään kolmannen näköinen mutta muutaman kk kuluttua esikoisen näköinen.